Optakt: På jagt efter det unikke

9 år 2 måneder siden #37 af Neye
Mølby har jo ret. Bayern ejer midtbanen og det er forskellen. Arrogance at stille op på Alliance Arena med en 4-3-3 og hvor angrebet er så tandløsr

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #38 af Daniel

Pelle skrev: Dem, der var så optimistiske, må være rigtig tilfredse med situationen, vi har jo virkelig alt under kontrol...

Der står 1-0?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Real HWL, Halamadrid1411, Lars1991, ElMadrid

9 år 2 måneder siden #39 af Lars1991
Synes faktisk vi havde fint kontrol over kampen indtil først Ronaldo og så Bale i 2 omgange smider nogle lette bolde væk hver gang vi fik den. Det udmøntede sig i at Bayern blev ved med at presse og få hjørnespark(uden dog rigtig at blive farlige). Men så kom målet og det har ikke været så godt siden.

Konklusionen indtil videre må være at have både Ronaldo og Bale på banen koster for meget i pasningsspillet.

Og så skal Casemiro få et forbud imod at spille bolden fremad. Til siden eller bag ud please!

9 år 2 måneder siden #40 af madrid2000

Pelle skrev: Dem, der var så optimistiske, må være rigtig tilfredse med situationen, vi har jo virkelig alt under kontrol...

Heller være optimist end at have en taber mentalitet som dig.

9 år 2 måneder siden #41 af Halamadrid1411

Helt ærligt, hvad fanden forventer du?
Udebane mod verdens nok bedste hold, og de har været marginalt bedre end os og scoret på et hjørnespark. Derudover har vi haft en kæmpe chance og 1 halv stor chance.

Jeg var optimistisk før kampen, og det er jeg stadig.

9 år 2 måneder siden #42 af Dios
Nå Zidane nu kan du rette op på fejlen du begik imod Atletico. Skift Isco ind i stedet for Bale, og få den kontrol på midtbanen!

Jeg tror jeg har skrevet halvdelen af mine indlæg herinde om, hvor vigtig den midtbane er, og hvor vigtigt det er og overbemande den for at få overtaget. Det er simpelthen så ærgerligt jeg sidder og holder med de hvide, og ikke røde. For det er vel præcis sådan fodbold skal spilles. Thiago og Vidal er konstant i rummet mellem vores kæder, og hvergang de modtager bolden, så bliver det farligt. Vi har 2 kæder, som står 20 meter fra hinanden, og fælles for begge kæder er, at de står på linje, og intet offensivt kan skabe.

Bring nu Isco og Kovacic i stedet for Bale og Modric!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Pelle, Jonas, Neye

9 år 2 måneder siden #43 af Daniel
Jeg synes Marcelo falder igennem. Meget igennem.

Og så var Nachos opdækning på Vidals scoring fandens håbløs.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

9 år 2 måneder siden #44 af Sahinovic
Igen er Benzema den eneste af de tre forreste der viser gode takter.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Halamadrid1411

9 år 2 måneder siden #45 af Pelle

madrid2000 skrev:

Haha nu har du efterhånden forsøgt at trolle mig i 3-4 tråde. Mon ikke du skulle skrive en PB, hvis du har mere på hjerte, eller gå i seng :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #46 af Pelle

Daniel skrev:

Der står 1-0?

Og det er vel det eneste positive der er at sige? Kan du komme på andet, er jeg meget lydhør..

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #47 af kermit
Bayern er godt nok ikke det samme hold uden lewand. - Det skal udnyttes i anden halveg.

Arbejder hos www.jyskegolfbolde.dk

9 år 2 måneder siden #48 af madrid2000

Pelle skrev:

madrid2000 skrev:

Haha nu har du efterhånden forsøgt at trolle mig i 3-4 tråde. Mon ikke du skulle skrive en PB, hvis du har mere på hjerte, eller gå i seng :)

Du gør det også nemt :)
1-1

Leveret af Kunena Forum