Optakt: På jagt efter det unikke
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
MEN MEN 1-2 ude mod "mægtige" Bayern - holdet alle frygtede at møde, er bestemt godkendt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber Vidal bliver analbagpulet, den fede idiot.
Fucking amatør at brage til en bold fra straffesparkspletten. Kæmpe overtatoverede, chilenske møgklovn af en idiot.
Og selvfuckinfølgelig er Real så fucing heldige, at Bayerns vigtigste offensive våben er ikke i stand til at spille lige netop i dag.
Jeg brækker Real og deres fucking latterlige lorte held.
- fra forummet på fcbarcelona.dk
Jeg tør ikke tænke på hvordan stemningen er på et Bayern forum :D
- dumdidadum
- Senior bruger
-
Pelle skrev:
Lars1991 skrev:
Pelle skrev: Det er hvert fald pinligt, hvis vi taber nu.
Hvor er du dog nederen at høre på. Dem der siger du har en tabermentalitet har jo ret. Du fokuserer hele tiden på det negative :D
Ærgerligt vi ikke vinder med et mål eller to mere, chancerne var der til det.
Kald det hvad du vil, faktum er jo bare, at havde Javi Martinez ikke fået rødt, var vi aldrig kommet derfra med sejr.
Ret skal være ret - 2. Halvleg var betydeligt bedre end første. Jeg er bare stadig ikke imponeret over, at vi kun kan losse bolden nede fra baglinjen. Det er sgu lidt Mou v. 2 det her. Det er ikke det spil, jeg elsker.
Men hey - du er tilfreds hvis bare resultaterne flasker sig, og sådan ser man jo så forskelligt på det.
Er det et faktum ligefrem? Vi startede da 2. halvleg langt bedre end dem og får også scoret 11v11.
Det simpelthen 100% sikkert, at vi ikke kunne havde vundet? Hold dog op...
Pelle skrev:
Lars1991 skrev:
Pelle skrev: Det er hvert fald pinligt, hvis vi taber nu.
Hvor er du dog nederen at høre på. Dem der siger du har en tabermentalitet har jo ret. Du fokuserer hele tiden på det negative :D
Ærgerligt vi ikke vinder med et mål eller to mere, chancerne var der til det.
Kald det hvad du vil, faktum er jo bare, at havde Javi Martinez ikke fået rødt, var vi aldrig kommet derfra med sejr.
Ret skal være ret - 2. Halvleg var betydeligt bedre end første. Jeg er bare stadig ikke imponeret over, at vi kun kan losse bolden nede fra baglinjen. Det er sgu lidt Mou v. 2 det her. Det er ikke det spil, jeg elsker.
Men hey - du er tilfreds hvis bare resultaterne flasker sig, og sådan ser man jo så forskelligt på det.
Jeg synes Bayern var bedste i første halvleg. Men i perioder var vi godt med og derudover skaber de ingen store chancer. Vi havde dog problemer, især fordi Ronaldo og især Bale smed bolden let væk.
Anden halvleg er vi jo klart bedst også op til det røde kort. Der er jo en grund til at Javi Martines får 2 gule og Xabi også tager en. Selvfølgelig er det hovedløst af Martinez, men vi kommer i mange farlige situationer(hvor de tager 3 gule) og scorer et mål, på hvad 10 minutter? Så forstår ikke at du siger vi ikke kunne have vundet kampen uden det røde.
Så ja på udebane imod Bayern så jeg meget tilfreds.
De forstår ikke storhed de små køtere
Hansen skrev: Kan vi ikke også for en gangs skyld tage lidt tid til at rose Benzema! Hvor var han dog en sand fornøjelse! På trods af at han misser i dag, så er han en konstant trussel. Efter alt det kritik han har været udsat for, så bringer han da noget af det til skam i dag. Neuer er i øvrigt hamrende irreterende!
Og det var dejligt at han tog lidt initiativ på egen hånd og bragede mod kassen på alle mulige tænkelige måder.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.
Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.
Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Idag er det rose onsdag! Og specielt hvis brugernavnet hedder noget med Steen, Pelle, fiel og Asp. Nu siger jeg det pænt. Nogen skal lukke røven, og det er lige præcis jer 4 jeg mener :D Dette er skrevet med et smil på læben, hvis i skulle være i tvivl, så hvis nogen skulle blive fornærmet, så gå i seng imens vi andre hygger os :D
Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.
Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.
Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)
Bale missede markeringen der førte til deres mål..
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Hahahaha så jeg ikke den eneste som syntes det! Bayern er simpelthen altid så uheldig! Hvor er det smukt!! HALA MADRID OG GODNAT MADRIDISTAS! :D :D :DHansen skrev: Neuer er i øvrigt hamrende irreterende!
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Nu kan jeg snart ikke mere ...