- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er i fuld gang med at planlægge truppen til den kommende sæson og Zinedine Zidane har ifølge spanske rygter afleveret sin liste med ønskede spillere som afløsere for dem, som forlader klubben.
På målmandsposten vil man gerne have David De Gea hentet til klubben og det vil i givet fald betyde, at man enten skal af med Keylor Navas eller Kiko Casilla.
I forsvaret synes det sikkert, at Pepe og Coentrao forlader klubben og der er allerede afløsere klar for de to, idet man henter Jesús Vallejo hjem fra lejeopholdet i Frankfurt, mens Theo Hernández hentes i Atlético Madrid.
På den centrale midtbane har man i denne sæson manglet en backup for Casemiro, men det har man i den kommende sæson med Marcos Llorente, som kommer tilbage fra sin udlejning i Alavés. Samtidig ser det ud til, at James forlader klubben og det giver øget spilletid til Isco og Asensio.
I angrebet ser det ud til, at Álvaro Morata er på vej væk og her vil man forsøge at hente Kylian Mbappé i Monaco. Samtidig vil man udleje Mariano og her meldes blandt andre Tottenham interesserede.
Dermed kan en Real Madrid-trup til den kommende sæson se således ud (De nye spillere er markeret med fed skrift):
Målmænd: David De Gea, Keylor Navas eller Kiko Casilla.
Forsvar: Carvajal, Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Vallejo, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Marcos Llorente, Isco, Asensio.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Mbappé og Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Perfekt hvis Zidane fik fuld stemmeret.
Udskiftningerne vil også være næsten perfekte. Super fint med én færre offensiv spiller i James exit uden erstatning. Dette kunne også være Bale. Lidt ærgerligt at se Spaniens angriber smutte men han vinder åbenbart ikke Zidanes tillid.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Der er to ting, som ser upassende/vanskeligt ud i forhold til listen:
1) Hvad bliver Bales egentlige rolle, når formationen ser ud til at ændres til fordel for Isco?
2) Mbappé bliver ret svær at hente denne sommer. Monaco ligner et hold, der igen går efter guldet, så unge Mbappé har rigtig gode forhold. Derudover har Monaco slet ikke travlt med at sælge ham. De har allerede indkasseret 60 mil € for Bernardo Silva, så penge har de nok af.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jesús Vallejo bliver hentet tilbage for at varme bænken. Theo bliver hentet til Real Madrid for at varme bænken. Marcos Llorente bliver hentet tilbage for at varme bænken. Og værre: Mbappé bliver angiveligt hentet for en svimlende sum for at varme bænken. David De Gea, hvis det ender med ham, bliver hentet for at starte mellem stængerne. Det én ud af fem spillere, der er tiltænkt en stamplads på Real Madrids holdkort, og det bekymrer mig.
Hvorfor?
Jo, det handler om, at Real Madrid kan stå med en trup, der har vundet Champions League back to back, La Liga og flere andre titler de senere år, ligesom visse spillere nødvendigvis må spankulere rundt med en vis portion mæthed i bevidstheden. Jeg vil ikke se et Real Madrid i næste sæson, hvor flere spillere "er tilfredse". Det er nu, at der skal sættes ind over for et Barcelona-hold, hvor kun MSN i front er at frygte. Derfor mener jeg selvsagt også, at der skal FORSTÆRKNINGER ind i truppen.
Nuvel, Llorente forstærker bredden på 6'eren, hvilket betyder ofrer længere fremme jf. James' snarlige exit. Theo for Coentrão er status quo, og med det mener jeg nødvendigvis ikke, at Theo ikke er en bedre spiller, men han kommer de facto til have samme rolle. Jesús Vallejos rolle kommer man som fan heller ikke til at bide alverden mærke i. Varane, Ramos og Nacho får de overvejende minutter. Den unge spanier kommer tilbage for at lære og udfylde en birolle, hvilket jeg personligt begræder! Mbappé bliver købt for 100 millioner euro. Det er meget, særligt for en spiller, som kommer til at varme bænken ind til Benzema ikke er at finde i klubben længere. Førstnævnte franskmands styrke er så, at han også kan spille begge kanter, hvilket måske kan give ham en smule mere spilletid. David De Gea er potentielt den eneste reelle forstærkning og det er bare ikke nok.
Hvis rygterne taler sandt, så bliver Bale i Real Madrid. Ja, det kan man vel kun ryste på hovedet af. Og hvis rygterne taler sandt, så udebliver Perez' galactico-køb. Nej, et galactico-køb handler i min verden ikke om prisen på en spiller, men overvejende mere om spillerens kvaliteter. Jeg er uforstående. Virkelig uforstående.
Men det kan være, at jeg bliver mere tilfreds hen over sommeren.
Især også hvis en ny kæmpetransfer (fx Mpappe eller Hazard) indkøbes, som er garant for spilletid, og upåagtet tal kombinationer.
Jeg håber, at jeg tager fejl, men de seneste års tendens taler imod, hvorfor Isco's eneste chance vel er, at der sælges ud af en eller to af de ovenstående.
Er spørgsmålet ikke hvilken spiller der kan forstærke holdet? Galactico eller ej, så er der bare ikke ret mange spillere i Galactico størrelsen, som ville kunne forstærke holdet markant. Nuvel, så kan man hente en angriber ind i stedet for Benzema. Et kæmpe sats, da samarbejdet med Ronaldo måske vil dræbe det killerinstinkt mange af topangriberne har. Ronaldo først, og sådan er det bare.
Casemiro er endnu en plads, hvor der findes bedre spillere, men jeg tror ikke titlerne står og falder med om han hedder Casemiro eller Kanté for eksempelets skyld.
De Gea skal hentes, eller ihvertfald en målmand som er stabil og verdensklasse. Det er Navas ikke, så helt enig.
At Bale bliver skræmmer mig af helvedes til, for hvor stiller det Isco? Isco er nøglen for vores succes og systemskifte. Jeg er igen helt enig, men jeg er ikke enig i, at det er start 11'eren der skal laves for meget om på. Det er bredden vi vinder på, og Theo kan være ret afgørende, selvom han blot er en spiller til periferien, fordi holdet mangler kant når Marcelo ikke spiller.
Jeg kan bare ikke nævne én spiller som vil forstærke holdet markant fra midtbane og op. Hazard drømmer jeg stadig om, og håber stadig han bliver hentet i stedet for Bale, og så må vores dygtige træner få tingene til at gå op med en helvedes masse god mandskabspleje. Han måtte gerne være vores Galactico indkøb sammen med De Gea. Det var bare mere før vi stillede i vores fantastiske stationære 4-3-3 opstilling med den kedeligste midtbane overhovedet med BBC i front. Der manglede tempo, dynamik og teknik, men det har vi fået med en sprudlende trio Kroos, Modric og Isco. Ellers håber jeg det er bredden der bliver skiftet lidt ud på. Der skal mere kvalitet til på visse områder, og det lader der til at komme.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Mbappe, synes jeg er meget interessant, og at lade ham skiftes med benzema kunne måske være en god ordning for det unge talent. dog synes jeg det stadig er tidligt at gå ud og købe en spiller baseret på en god halv sæson, og synes at morata efter denne sæson i hvert fald har købt sig chancen for en sæson mere til at bevise sig.
og så så jeg faktisk hellere at man købte donnarumma istedet for ddg, og ham og navas fik en den ene spiller liga, og den anden spiller cl og cup ordning, men det er til gengæld kun baseret på en mavefornemmelse omkring donnarumma, og synes at navas har bevist at han i en sæson hvor han har været svingende/til tider direkte dårlig alligevel har formået at hive et verdensklasse niveau op i den afgørende sæson. Når navas rammer det niveau, så synes jeg han har mere end kvaliteterne til at være sidsteskansen for real, det så vi alle også sidste sæson. og lige netop denne sæson har han heller ikke været den eneste der lige skulle have the benefit of the doubt til tider, jf. Benzema, James, Ronaldo, Danilo.
Men er det helt væk det jeg tænker, eller hva siger i andre?
PS. Er dog helt exceptionel vild med at der ikke er skyggen over galacticos taktik bag hans indkøb zidane, fedt at satse på unge og egne talenter.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Jeg tror i skal til at forstå, og som minimum prøve at tage det til jer, at Benzema' primære opgave ikke er at score mange mål, men at være bindeleddet mellem midtbanen og Ronaldo, er det seriøst gået forbi jeres næser de seneste to sæsoner? Det virker for mig som om, at der er en enkelt/to brugere herinde på forum og Zidane som har forstået dette. Hvis i gerne vil erstatte Benzema med en spiller der eventuelt har samme egenskaber, men samtidig er farligere foran mål, så kom endeligt med det forslag, men at ville erstatte ham med en lille knægt som Mbappé, eller skille sig af med Benzema for at beholde Morata er jo bare useriøst.
Florentino Pérez