- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
Sahinovic skrev: Benzema debatten er så firkantet som noget kan være, man er simpelthen fast besluttet på at han skal væk, og så er alt andet bare ligegyldigt. Man vil skille sig af med Benzema, erstatte ham med en farligere angriber og samtidig spille med Ronaldo på toppen, forventer i seriøst flere af mål? Vi så hvad der skete sidst med en Morata + Ronaldo kombination, og jeg fremhævede endda dette inden de fik lov til at spille sammen, men man havde åbenbart sat det sådan op: Morata = mål, Ronaldo = mål: Morata + Ronaldo = flere mål.
Jeg tror i skal til at forstå, og som minimum prøve at tage det til jer, at Benzema' primære opgave ikke er at score mange mål, men at være bindeleddet mellem midtbanen og Ronaldo, er det seriøst gået forbi jeres næser de seneste to sæsoner? Det virker for mig som om, at der er en enkelt/to brugere herinde på forum og Zidane som har forstået dette. Hvis i gerne vil erstatte Benzema med en spiller der eventuelt har samme egenskaber, men samtidig er farligere foran mål, så kom endeligt med det forslag, men at ville erstatte ham med en lille knægt som Mbappé, eller skille sig af med Benzema for at beholde Morata er jo bare useriøst.
Jeg er helt og aldeles enig i det store billede, og hans rolle dertil.
Problemet med Benzema er, at han alt for ofte ikke rammer dagen. Alt for ofte brænder han forholdsvis store chancer, som der egentlig burde være mål på i bare 6-7/10 forsøg. Benzema's rolle er alt for vigtig til at erstatte ham med endnu en målsluger, for som du selv siger, så ser jeg også et kæmpe problem med de 2 typer sammen.
Der render en gut rundt ved navn Dybala, som spiller præcis samme rolle i Juve. Han virker mere veloplagt og generelt mere skarp i sit foretagende.
Benzema er vigtig for Real Madrid og Ronaldo, men han er jo ikke uundværlig, og har stadig et alt for lavt bundniveau. Jeg vil meget gerne beholde Benzema endnu en sæson og nok også flere, men fik jeg muligheden for at erstatte ham med Dybala, så ville jeg ikke tøve et sekund.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forsvar: Carvajal, Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Vallejo, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Marcos Llorente, Isco, Asensio.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Mbappé og Lucas Vázquez.
Umiddelbare kommentarer:
Lad Navas og Casilla få sig fast spilletid i en anden klub hvis De Gea hentes, spild af tid at sidde på den bænk, så er der så mange andre klubber der kunne bruge nogle standhaftige målmænd af den kaliber. Så hellere noget halv-talentfuldt ungt kød som reservemålmand, evt. vores nuværende tredjevalg.
Jeg ville nu give Vallejo et år mere i Tyskland eller andetssteds af relevans og forlænge med Pepe to år mere. Pepe er i top fem af centerbacks, det giver ingen mening at han ikke skal fortsætte, alderen trykker i hvert fald ikke på hans formåen og hans skader har næppe været betinget heraf.
Midtbanen ser fin ud, evt. skulle man overveje om man vil have to halvgode defensive midtbanespillere eller noget mere klasse, William Carvalho, Ruben Neves, Verratti, Arturo Vidal eller lignende af lidt højere kvalitet. Jeg har aldrig haft den store fidus til Casemiro, han spiller ikke intelligent nok og jeg synes vi fortjener en defensiv midt der kan agere andet end bulldozer. Det kan være han kommer efter det med alderen. Let's see...
Angrebet er super, har stadig tiltro til Bale, men får vi endnu en skadesplaget sæson må det slutte. At Morata skal ud giver ingen mening. Han er den naturlige arvetager til Benz og Ronaldo i angrebet. Han har en super attitude, begær og målnæse, opholdet i Juve gjorde ham godt. Vasques og M'pappe som rotationsspillere sammen med Asensio og Isco er helt forrygende, i takt med at Ronaldo, Benz og Modric bliver for gamle kan de bedste af dem tage over.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Benzema debatten er så firkantet som noget kan være, man er simpelthen fast besluttet på at han skal væk, og så er alt andet bare ligegyldigt. Man vil skille sig af med Benzema, erstatte ham med en farligere angriber og samtidig spille med Ronaldo på toppen, forventer i seriøst flere af mål? Vi så hvad der skete sidst med en Morata + Ronaldo kombination, og jeg fremhævede endda dette inden de fik lov til at spille sammen, men man havde åbenbart sat det sådan op: Morata = mål, Ronaldo = mål: Morata + Ronaldo = flere mål.
Jeg tror i skal til at forstå, og som minimum prøve at tage det til jer, at Benzema' primære opgave ikke er at score mange mål, men at være bindeleddet mellem midtbanen og Ronaldo, er det seriøst gået forbi jeres næser de seneste to sæsoner? Det virker for mig som om, at der er en enkelt/to brugere herinde på forum og Zidane som har forstået dette. Hvis i gerne vil erstatte Benzema med en spiller der eventuelt har samme egenskaber, men samtidig er farligere foran mål, så kom endeligt med det forslag, men at ville erstatte ham med en lille knægt som Mbappé, eller skille sig af med Benzema for at beholde Morata er jo bare useriøst.
Jeg er helt og aldeles enig i det store billede, og hans rolle dertil.
Problemet med Benzema er, at han alt for ofte ikke rammer dagen. Alt for ofte brænder han forholdsvis store chancer, som der egentlig burde være mål på i bare 6-7/10 forsøg. Benzema's rolle er alt for vigtig til at erstatte ham med endnu en målsluger, for som du selv siger, så ser jeg også et kæmpe problem med de 2 typer sammen.
Der render en gut rundt ved navn Dybala, som spiller præcis samme rolle i Juve. Han virker mere veloplagt og generelt mere skarp i sit foretagende.
Benzema er vigtig for Real Madrid og Ronaldo, men han er jo ikke uundværlig, og har stadig et alt for lavt bundniveau. Jeg vil meget gerne beholde Benzema endnu en sæson og nok også flere, men fik jeg muligheden for at erstatte ham med Dybala, så ville jeg ikke tøve et sekund.
Dybala eller eventuelt Hazard er trods alt noget jeg kan forholde mig til, da de også er i besiddelse af nogle af de egenskaber som Benzema har.
Jeg ville heller ikke have noget imod, hvis en af de ovenstående kom til klubben og delte pladsen med Benzema. Han er trods alt en vellidt spiller i klubben/truppen, han ser ud til at nyde sin tid i Madrid og jeg tror ikke han vil begynde at skabe sig hvis han fik rollen som rotationsspiller.
Florentino Pérez
Matamoro skrev: Benzema er overvurderet som playmaker. Til den opgave er Isco, Asensio og James bedre. Hvis man vil hente Mbappe så er betyder det farvel til Benzema. Lad os nu være ærlige, den eneste grund til at han har spillet så mange kampe for Real Madrid er at klubben har en arabisk sponsor som gerne vil have en arabisk profil på holdet. Det er ynkeligt og nu må det slutte.
Nok det værste nonsens jeg har hørt på det her forum. Man kan mene hvad man vil om Benzema, men niveauet må gerne hæves en smule.
Spot on, utroligt der ikke er flare der kan se hvor vigtig Benzema er for Reals spil. Han er fantastisk i rollen som "falsk 9er" Havde han haft samme traf sikkerhed som Raul, så havde han været verdens absolut bedste angriber. Jeg ser kun en angriber der kan gå ind og udfylde samme rolle som Benzema, og det er Lewandowski. Henter Man Mbappé, så skulle det være for at aflaste Ronaldo, og på sigt hans afløser.
Matamoro skrev: Benzema er overvurderet som playmaker. Til den opgave er Isco, Asensio og James bedre. Hvis man vil hente Mbappe så er betyder det farvel til Benzema. Lad os nu være ærlige, den eneste grund til at han har spillet så mange kampe for Real Madrid er at klubben har en arabisk sponsor som gerne vil have en arabisk profil på holdet. Det er ynkeligt og nu må det slutte.
Du er altså bare morsom :) Nu da vi skal af med Navas, så lad os da skaffe Tim Howard for også at få en Amerikansk profil - der er masser af sponsorpenge at hente, men vi skal skynde os inden de bygger mure hele vejen rundt.
Benzemas opgave har altid været at gøre Ronaldo bedre - hvilket Morata aldrig har magtet. Morata formår endog at gøre Ronaldo dårligere. Hvis vi vil satse på Morata, bliver det på bekostning af BC. BBC har i bagklogskaben altid været dødt(men vanvittigt i FIFA!), men BC har altid været godt. Om man vil indrømme det eller ej, så har det altid været BC, der har båret projekt BBC.
Morata kan som sagt så mange gange før blive god, men det kræver en udskiftning af hele angrebet. Der mener jeg ikke, at vi på nuværende tidspunkt har mulighed for at indhente nok kvalificeret materiale. Måske om få år kan Mbappe, Vinicius, Morata, Asensio, Isco, Hazard m.fl. udskifte BBC, men for nu er der simpelthen ikke nok kvalitet, som er muligt at hente for penge, og som kan hamle op med MSN. Derfor skal vi beholde CR7 og Benz for nu. Alternativet kan ikke hamle op med det på nuværende tidspunkt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.
Du skal nok indstille dig på at Bale bliver. Dette betyder dog ikke at 4-3-3 fortsætter, da jeg tror, at Bale vil brugt på flere måder i fremtiden.
Det er nok for svært at hente andre stjernespillere til klubben pt., hvorfor jeg tror at Bale bliver.
Omvendt kunne der være en fin chance for, at næste sæson bliver hans sidste, da man kunne hente en mere moden Mbappé på det tidspunkt. Og med Moratas formodede afgang, er timingen ikke lige for et Bale salg.
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hugol skrev: The sun melder ud at De Gea ikke ønsker at rejse til Madrid og gerne vil blive i Man U
Jeg tror ikke du skal stole så meget på The Sun. For nyligt skrev de at de vidste, at De Gea havde sagt til ledelsen i United, at han ville skifte til Real Madrid.
www.thesun.co.uk/sport/football/3434468/...d-manchester-united/
Lesson to learn here = never trust the British gossips :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.
Jeg kunne faktisk godt se muligheder for, at smide Bale over i venstre side, som han helt klart foretrækker. Det skal dog ikke være på bekostning af Isco, og det vil ikke være i en 4-3-3 formation. Jeg synes, kabalen er svær at få til at gå op, men jeg forstår godt depressionen omkring Bales fortsatte færden i Real. Det vil utvivlsomt bekomme både Bale og Real bedst, hvis han tog tilbage til England.
"Maybe they hate me because I'm too good."