- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....
Når det så er sagt så kunne jeg godt tænke mig, hvad der får dig til at tro, vi har en stor chance i at købe De Gea. De Gea har en kontrakt der udløber i 2019 og han har al mulig grund til at blive i Man U, nu hvor de skal spille ChL, de har en stabil træner og de har vundet to titler. Der kommer masser af indkøb til klubben. Desuden skal man ej glemme, hvor De Gea kommer fra og han ønsker ikke at kaste brænde på en slukket ild, slet ikke nu, hvor Theo har skiftet til ærkerivalerne.
Man U vil ikke have problemer med at holde fast i De Gea overhovedet. De lavede et fax trick sidste år !
Tja, den er vel egentlig ikke så svær at regne ud. Glem nu den kontrakt! Du kan vel selv nævne de første 200.000 spillere, som har skiftet klub, selvom kontrakten ikke var løbet ud. Derudover sagde De Gea ja til Real Madrid sidste sæson, og hvad skulle et Theo køb dog rage De Gea?
Real Madrid er nok 4-5 niveauer over United pt. så alene her er der en kæmpe grund til et skifte.
United lavede et fax trick, og det var at lægge sine officielle papirer ud online, så alle kunne se, at de havde deres på det rene. Den eneste klub som ikke gjorde det var Real Madrid. Mon ikke Perez blev grebet af stemningen ved at kunne få ham stort set gratis sæsonen efter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Hugol skrev: The sun melder ud at De Gea ikke ønsker at rejse til Madrid og gerne vil blive i Man U
Jeg tror ikke du skal stole så meget på The Sun. For nyligt skrev de at de vidste, at De Gea havde sagt til ledelsen i United, at han ville skifte til Real Madrid.
www.thesun.co.uk/sport/football/3434468/...d-manchester-united/
Lesson to learn here = never trust the British gossips :)
Jeg vil så gerne vide, hvad der får dig til at tro de andre ikke også er fyldt med ren gossip ?
Når det så er sagt så kunne jeg godt tænke mig, hvad der får dig til at tro, vi har en stor chance i at købe De Gea. De Gea har en kontrakt der udløber i 2019 og han har al mulig grund til at blive i Man U, nu hvor de skal spille ChL, de har en stabil træner og de har vundet to titler. Der kommer masser af indkøb til klubben. Desuden skal man ej glemme, hvor De Gea kommer fra og han ønsker ikke at kaste brænde på en slukket ild, slet ikke nu, hvor Theo har skiftet til ærkerivalerne.
Man U vil ikke have problemer med at holde fast i De Gea overhovedet. De lavede et fax trick sidste år !
Kunne vi ikke prøve at lade være med at udtale os om, hvad der sker i spillernes hoveder som om vi bor der? DDG ved, hvad han tænker. Nogle RM fans på et dansk forum gør næppe :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ah du skal ikke komme og fortælle mig at Van Gaal frivilligt gik med til at Real madrid kunne få De Gea for 25 millioner euro!
Nej jeg vil ikke glemme kontrakten for det hele bunder i om De Gea vil til Madrid eller ej. Jeg ser ikke at han viser stor interesse for at ende i Real Madrid. Overhovedet ikke.
Har valgt at takke af på forum!
Pelle skrev:
Hugol skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Hugol skrev: The sun melder ud at De Gea ikke ønsker at rejse til Madrid og gerne vil blive i Man U
Jeg tror ikke du skal stole så meget på The Sun. For nyligt skrev de at de vidste, at De Gea havde sagt til ledelsen i United, at han ville skifte til Real Madrid.
Jeg vil så gerne vide, hvad der får dig til at tro de andre ikke også er fyldt med ren gossip ?
Kunne vi ikke prøve at lade være med at udtale os om, hvad der sker i spillernes hoveder som om vi bor der? DDG ved, hvad han tænker. Nogle RM fans på et dansk forum gør næppe :)
Sikke da en gang juks at fyre af !
Der bliver snakket om at klubben pludselig skal spille en top turnering fremfor EuroLeague, samt er der masser af potentiale i truppen og måske kommer Griezmann også. Flere spillere er på vej, hvorfor at det pludslig bliver mere interessant at spille på et Man u hold. Det er da logik for burhøns !
.................................................NAVAS/Casilla.............
CARVAJAL/ Nacho.... VARANE/Vallejo.....RAMOS/Vallejo....... MARCELO/Theo
...........................................CASEMIRO/llorente.........................................
...............MODRIC/Kovacic......................KROOS/Isco/ Asensio..............
........................ISCO/Asensio..................BALE/Asensio...............
.....................................RONALDO/Mbappe
- Brylle
- Gæst
-
Daniel skrev:
Pelle skrev:
Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.
Jeg kunne faktisk godt se muligheder for, at smide Bale over i venstre side, som han helt klart foretrækker. Det skal dog ikke være på bekostning af Isco, og det vil ikke være i en 4-3-3 formation. Jeg synes, kabalen er svær at få til at gå op, men jeg forstår godt depressionen omkring Bales fortsatte færden i Real. Det vil utvivlsomt bekomme både Bale og Real bedst, hvis han tog tilbage til England.
Min anke ved at smide Bale over på venstrekanten: Marcelos rolle? Brasilianeren er indiskutabelt verdens bedste offensive venstreback, og det frygter jeg, vil komme til udtryk i mindre grad med Bale på venstrekanten. Jeg foretrækker egentlig det nuværende setup, hvor Isco er at finde i start 11'eren over Bale. Carvajal og Marcelo er simpelthen for dygtige på banens sidste tredjedel til ikke at spille med indadvente kanter.
Lige med Marcelo, så ser jeg egentlig ikke problemet. Nok er Marcelo hurtig og eksplosiv, men det er jo en komplet anden type end Carvajal og næsten alle andre backs i verden. Carvajal ser vi komme flyvende på ydersiden af medspillerne og derefter enten mod baglinjen eller direkte mod sin modstander for at udfordre. Marcelo er vel en lidt anden historie, for hans force er i min verden ikke at komme flyvende langs kridtet når vi er oppe på den sidste tredjedel. Han modtager ofte bolden stående og finde enten en medspiller i dybden eller tager nogle træk ind mod feltet. Enten direkte ind i banen eller ved at gå forbi en mand og komme tættere mod mål. Noget tredje er, at han har nogle frygtindgydende tidlige indlæg. Det er ikke tit jeg ser ham flyve mod baglinjen i hvert fald. Derfor tror jeg et eller andet sted, at det kunne gavne Marcelo at have en type som Bale, der enten hjælper ham i bredden eller kommer med en masse bevægelse omkring ham. Så har Marcelo en frihed til at bære bolden ind mod midten og stadig have en mulighed for at sende den ud til Bale, når han har driblet forsvaret tyndt. Jeg foretrækker Isco i starteren, hvis det er mellem Bale og Isco, men jeg kan sagtens se ideen i at bruge Bale og rykke lidt rundt. Specielt hvis det bliver på bekostning af Benzema i sidste ende.
Jeg håber på et par udskiftninger i truppen, som kan være med til at bevare sulten. Jeg ser specielt gerne Benzema og Navas udskiftet, fordi stabiliteten mangler over en hel sæson. Bale behøver ikke være færdig i klubben endnu, men det kræver, at man finder plads til ham.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Dios
Ah du skal ikke komme og fortælle mig at Van Gaal frivilligt gik med til at Real madrid kunne få De Gea for 25 millioner euro!
Nej jeg vil ikke glemme kontrakten for det hele bunder i om De Gea vil til Madrid eller ej. Jeg ser ikke at han viser stor interesse for at ende i Real Madrid. Overhovedet ikke.
Hvad skulle han lave twitter status at han vil skifte til Real Madrid? Han er da hele vejen igennem været åbent for at skifte til os. Real kan da bare blive enige med United? Han var parat til at skifte i 2015, hvis Real virkeligt ville have ham, men det ville man jo ikke rigtig.
Er du sikker på det ?
De Gea ser ellers ikke ud til at have det store problem med at handlen ikke blev til noget sidste år.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hugol skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Jeg prøver ikke at tale for at De Gea vil til Real Madrid. Det her er ikke en mig-mod-dig diskussion!!
Jeg henviser dig blot til at The Sun modsiger sig selv. Først skriver de at De Gea selv har bedt om at blive solgt til Real Madrid (se min kilde) og en måned senere skriver de at De Gea ikke ønsker at blive solgt.
Ergo kan de ikke stoles på. Logik. For. Burhøns.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Om De Gea ønsker at spille med i sup-toppen af verdens tredje stærkeste liga målt på toppen af ligaerne eller at gå hele vejen i verdens stærkeste liga målt på toppen af ligaerne og kæmpe med om titlen indtil sidste eller næstsidste spillerunde, skal være op til ham selv. En dårlig sælger får ikke solgt ham på idéen om at tage skridtet op.
Læg dertil familien i Madrid, barndommen i Madrid og varmen i Madrid.
Og sidst men ikke mindst: Stabile Zidane eller sindssyge Mou? Til enhver en tid manden man kan se op til.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
men jeg kan sagtens se ideen i at bruge Bale og rykke lidt rundt. Specielt hvis det bliver på bekostning af Benzema i sidste ende.
Jeg håber på et par udskiftninger i truppen, som kan være med til at bevare sulten. Jeg ser specielt gerne Benzema og Navas udskiftet, fordi stabiliteten mangler over en hel sæson. Bale behøver ikke være færdig i klubben endnu, men det kræver, at man finder plads til ham.
Du ser gerne Benzema skiftet ud grundet manglende stabilitet over en hel sæson, det kan jeg forholde mig til og synes det er fair nok hvis man har denne holdning, men samtidig har du ikke noget imod at Bale eventuelt bliver i klubben, selvom han ikke har vist stabilitet i en eneste sæson ud af de fire han har været her, for ikke at nævne at i år har været allerværst. (et par kampe hvor han har været afgørende, tæller altså ikke som stabil over en hel sæson).
Benzema har så sent som i sidste sæson vist et højt niveau over en hel sæson, men det bliver ikke taget med i betragtning på noget tidspunkt. Jeg stoler ihvertfald mere på, at en spiller kan komme tilbage til sit høje niveau når han før har vist det, kontra en spiller som aldrig har vist det.
Florentino Pérez
Det da også noget vås at sige at Benzema havde et stabilt højt niveau sidste sæson. Efter alt det med landsholdet og sagen med Valbuena var han da alt andet end stabil.Sahinovic skrev: Brylle skrev:
men jeg kan sagtens se ideen i at bruge Bale og rykke lidt rundt. Specielt hvis det bliver på bekostning af Benzema i sidste ende.
Du ser gerne Benzema skiftet ud grundet manglende stabilitet over en hel sæson, det kan jeg forholde mig til og synes det er fair nok hvis man har denne holdning, men samtidig har du ikke noget imod at Bale eventuelt bliver i klubben, selvom han ikke har vist stabilitet i en eneste sæson ud af de fire han har været her, for ikke at nævne at i år har været allerværst. (et par kampe hvor han har været afgørende, tæller altså ikke som stabil over en hel sæson).
Benzema har så sent som i sidste sæson vist et højt niveau over en hel sæson, men det bliver ikke taget med i betragtning på noget tidspunkt. Jeg stoler ihvertfald mere på, at en spiller kan komme tilbage til sit høje niveau når han før har vist det, kontra en spiller som aldrig har vist det.