Marca: Real Madrid og Monaco enige om Mbappé

9 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca er Real Madrid nået til enighed med Monaco om købet af Kylian Mbappé.

Det 18-årige franske stortalent kan se frem til at blive historiens dyreste spiller, idet Real Madrid skal betale 150 millioner euro + yderligere 30 millioner euro i præstationsbetingede klausuler.

Real Madrid og Monaco forhandler nu om de sidste detaljer, men det menes at Kylian Mbappé får en kontrakt af 6 års varighed og en årsløn på 7 millioner euro netto.

Afgørende for forhandlingerne skal angiveligt være den franske angribers ønske om selv at komme væk efter mange telefonsamtaler med Zinedine Zidane og et personligt møde med Florentino Pérez i Paris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #2 af Carlos3
Mange tanker gå i gennem hovedet på en når man læser sådan noget og meget kan man sige, men det er godt nok et shit ton of money for en 18-årig knægt.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

9 år 1 uge siden #3 af Fondo_Sur
På den anden side får han ikke en mega løn.

Hvis han bare kan blive nogenlunde så god som Cristiano har været, så er det mig ligegyldigt om det er 100, 150 eller 170 mio €.

Håber lidt at nyheden er sand :-)

9 år 1 uge siden #4 af RGBlanco
Vi har i hvert fald brug for en offensiv erstatning, efter at have takket af til både James og Morata.

Jeg synes generelt set, at vores rotationshold er væsentligt svækket, især set i lyset af at vi lægger ansvaret til væsentligt mere uprøvede spillere. Asensio, Ceballos, pt.
Mayoral, (og til dels også Isco - der heller ikke været prængende i meget andet end sidste halvår). Der var de to forhenværende spillere nu engang mere etablerede og "til at regne med", i hvert fald i min optik.

Jeg håber naturligvis at dette skifte går igennem, fordi jeg har svært ved at se bedre alternativer. Jeg ser ikke rigtig beløbet som et issue, da Real har pengene, og samtidigt har tjent rekord meget i dette vindue. Håber at Mbappe fortsætter niveauet fra sidste sæson, og bliver en stjerne henover de næste 13 år. Ligesom at Asensio og Ceballos gerne skulle fortsætte med at imponere. Så får vi endnu en legendarisk sæson.

9 år 1 uge siden #5 af madrid2000
BREAKING::Monaco tell Sky Sports News they have not agreed a deal to sell Kylian Mbappe to Real Madrid for £160m

9 år 1 uge siden #6 af mohbar
Han burde "kun" koste 900 millioner. Men så må vi virkelig HÅBE på at Bale sælges for 75-80 millioner Euro, så er Mbappe dækket ind i en fin Businesscase (vi skal nok få mange penge ind på trøjesalg) - PLEASE sælg Bale!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 1 uge siden #7 af Sahinovic
€150 millioner er han ikke værd idag, men er ret sikker på at Real Madrid ser Mbappé som en investering, der vil give et højt afkast når han nu engang bliver ældre. Jeg må medgive, at han er en interessant spiller med et drive som man sjældent ser, mere end det ser jeg ikke i ham lige på nuværende tidspunkt. Skulle han blive købt, så er jeg spændt på hvad hans rolle bliver i Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Sahinovic.

9 år 1 uge siden #8 af Neye
Som med "boligboblen" vil "spillerboblen" før eller siden briste

9 år 1 uge siden #9 af Fondo_Sur

Neye skrev: Som med "boligboblen" vil "spillerboblen" før eller siden briste

Jeg har længe haft den overvejelse. Jeg tror dog først der går noget tid, da indtægterne i fodbold kun er stødt stigende!

Transfersummer forklarer intet i sig selv. Premier League-klubber sælger større og køber større. Indtægter ved tv aftaler, reklamer mm, orker ikke at gå i detaljer.

9 år 1 uge siden #10 af Real HWL
Nogen spillere er født til "den store scene" Mbappe er en af dem. Han skal ses som en sikker invistering i fremtiden. Han bliver en af de største. Det glæder mig hvis der er hold i det her rygte.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

9 år 1 uge siden #11 af Raul7-2880
Det sgu noget af en chance man tager. Først med Vinicius og nu med Mbappe. Hvis Real virkelige er villige til at betale 1,35 MILLIARDER, så hvorfor ik kaste 200-300 mio. mere og købe Neymar...?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 1 uge siden #12 af BBB

madrid2000 skrev: BREAKING::Monaco tell Sky Sports News they have not agreed a deal to sell Kylian Mbappe to Real Madrid for £160m

Jeg elsker den slags nyheder. De afviser jo reelt ikke ,at der er en aftale, men blot at den ikke er på 160 mio pund.

Leveret af Kunena Forum