Marca: Real Madrid og Monaco enige om Mbappé

9 år 1 uge siden #13 af El_Juan
It's coming closer! Jeg kan mærke det!
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #14 af Carlos3

Raul7-2880 skrev: Det sgu noget af en chance man tager. Først med Vinicius og nu med Mbappe. Hvis Real virkelige er villige til at betale 1,35 MILLIARDER, så hvorfor ik kaste 200-300 mio. mere og købe Neymar...?

Jeg tror ikke man har brug for neymars ego i klubben så længe man har Ronaldo, plus han ville skulle starte inde hver gang og han vil nok ikke være særlig stor fan af Zidanes rotationssystem. Han er en fantasktisk spillere men til det real har gang i lige nu så passer han ikke ind, det ville være bedre at forsøge at hente ham i Paris når nogle af BBC'erne er færdig med at spille i real, og så gøre ham til stjernen. Det burde være muligt at overtale ham eftersom han måske efter 2 år har indset at han ikke kommer til at blive verdens bedste spiller i Paris.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

9 år 1 uge siden #15 af Salix7
Hmm, det virker voldsomt dyrt for en spiller, der er så ung og "kun" har haft en sæson på den helt store scene. Hvis han skal købes, håber jeg virkelig at det bliver på bekostning af Bale.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

9 år 1 uge siden #16 af Real HWL

El_Juan skrev: It's coming closer! Jeg kan mærke det!

It's meant to be <3
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, El_Juan

9 år 1 uge siden #17 af Steen
Marca virker sikre. Jeg tvivler stadig lidt på det. Ikke ret mange medier følger op på samme historie.
Når det så er sagt, så håber jeg at det er sandt! Jeg havde min tvivl i løbet af sæsonen, men hans sidste 4-5 kampe (+ kampene mod City) i sidste sæson viste, at han har alt hvad der skal til, for at blive den nye R9. Største angrebstalent i mange år.
Derudover er det på tide at Real Madrid smadrer transferrekorden og sætter sig på transfer-tronen! PSG kan dog stadig snuppe den, men det virker usandsynligt at Neymar skifter dertil nu, baseret på de seneste rygter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan

9 år 1 uge siden #18 af Thomaskjensen

BBB skrev:

madrid2000 skrev: BREAKING::Monaco tell Sky Sports News they have not agreed a deal to sell Kylian Mbappe to Real Madrid for £160m

Jeg elsker den slags nyheder. De afviser jo reelt ikke ,at der er en aftale, men blot at den ikke er på 160 mio pund.

Helt enig i at det er en bekræftelse på at han er solgt for meget mere :)

Vinicius og Mbappe, ja det kommer at tage lidt tid at blive fortrolig med de navne, Bale er nu nemmere at stave til og han skal absolut ikke sælges.

9 år 1 uge siden #19 af Thomaskjensen
Hvad angår Neymar, ja så er han dyrere end Mbappa og Vinicius til sammen, og en af de to må da kunne slå igennem i fremtiden, sa jeg ser det som en bedre invistering.

9 år 1 uge siden #20 af Mathiaska

Neye skrev: Som med "boligboblen" vil "spillerboblen" før eller siden briste

Sådan helt seriøst.. Hvad sker så?

9 år 1 uge siden #21 af Neye

Mathiaska skrev:

Ja det vil sige, at klubberne ikke er de penge værd, de er bogført til og i sidste ende vil det kunne betyde konkurser på stribe eller overtagelser til spotpriser. Nogen mener, at vi får en forsmag på det i England, der bliver godt hjulpet på vej af Brexit.

Generelt er det svært at sige hvad der sker, da det der vil ske nok sker på forskellige niveauer. Der vil helt sikkert også være klubber der overlever fordi de trods massive tab/nedskrivninger, stadig tjener mange penge
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Carlos3

9 år 1 uge siden #22 af Carlos3

Mathiaska skrev:

Det er svært at sige helt præcis, men det kunne ende med at klubbernes udgifter overstiger deres indtægter og det er svært at finde investorer til at lukke hullerne i økonomien, så i værste tilfælde ville det jo betyde konkurs, og dyre spillere bliver solgt til meget lavere summer end de blev købt fordi ingen har råd til at betale dem eller deres løn. Klubber som City, United, Chelsea og PSG kunne ende med at være nød til at sælge ud af deres hold til nærmest ingen penge fordi de ikke kan betale lønningerne, og i værste tilfælde ende ligesom Milan var i mange år, sidde fast i midt-bunden af tabellen med en dårlig økonomi. Men alt dette er hypotetisk, problemet opstår først rigtigt hvis fansne synes priserne for billetter og merchandise er så latterligt dyre at salget går i stå, samtidig med at ingen har råd til tv-pakkerne som viser kampene osv. Det er en større domino-effekt der skal til før det går helt galt. Men ja værste tilfælde ville mange klubber gå konkurs, og værdien af visse ligaer ville devalueres betydeligt og præmiesummer ville falde drastisk, så fodbold økonomien ville begynde at ligne noget tilsvarende 10-15 år siden.

Hypotetisk.

- Alfredo Di Stefano

9 år 1 uge siden #23 af Carlos3

Mathiaska skrev:

Det er svært at sige helt præcis, men det kunne ende med at klubbernes udgifter overstiger deres indtægter og det er svært at finde investorer til at lukke hullerne i økonomien, så i værste tilfælde ville det jo betyde konkurs, og dyre spillere bliver solgt til meget lavere summer end de blev købt fordi ingen har råd til at betale dem eller deres løn. Klubber som City, United, Chelsea og PSG kunne ende med at være nød til at sælge ud af deres hold til nærmest ingen penge fordi de ikke kan betale lønningerne, og i værste tilfælde ende ligesom Milan var i mange år, sidde fast i midt-bunden af tabellen med en dårlig økonomi. Men alt dette er hypotetisk, problemet opstår først rigtigt hvis fansne synes priserne for billetter og merchandise er så latterligt dyre at salget går i stå, samtidig med at ingen har råd til tv-pakkerne som viser kampene osv. Det er en større domino-effekt der skal til før det går helt galt. Men ja værste tilfælde ville mange klubber gå konkurs, og værdien af visse ligaer ville devalueres betydeligt og præmiesummer ville falde drastisk, så fodbold økonomien ville begynde at ligne noget tilsvarende 10-15 år siden.

Hypotetisk.

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 1 uge siden #24 af Zyconith

Steen skrev: Derudover er det på tide at Real Madrid smadrer transferrekorden og sætter sig på transfer-tronen!

Ja, sikke da et signal det ville sende...

Synes vi udviser nok potens ved vores dominans på banen. Vi er kun lige sluppet af med "købe-klubben" stemplet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum