Inden Barcelona - Real Madrid, spansk Super Cup
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Nå:
Bale og Benz skal bag i køen. Asensio og Ronaldo er vejen frem. Ligeså snart Ronaldo er på banen, så kommer der mere drive på offensiven, og ved bare hans tilstedeværelse ligner det jo, at resten af holdet får mere selvtillid, når vi angriber. Og når dommeren så mener, at kampen skal være lidt mere lige og så forærer et straffe til Barca og smider Ronaldo ud, så er Asensio jo bare klar til at tage over. Hold nu op, mand.... Mbappe, hvem?
Zidane! Vi har alle de rigtige spillere! Du skal bare lære at sætte dem i den rigtige rækkefølge!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PS. Undskyld jeg lig fik hjerneblødning der og ikke kunne holde min følelser tilbage. Ups.
Guddommeligt mål af asensio, godt man lige har købt den sorte trøje med ham bagpå på ferien i Spanien!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Det er håbet i hvert fald. Den nye kongesøn! Klasse
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
ChrillRM14 skrev: Nu kan man da ikke anklage os for ikke at have marginalerne på vores side....
Nå:
Bale og Benz skal bag i køen. Asensio og Ronaldo er vejen frem. Ligeså snart Ronaldo er på banen, så kommer der mere drive på offensiven, og ved bare hans tilstedeværelse ligner det jo, at resten af holdet får mere selvtillid, når vi angriber. Og når dommeren så mener, at kampen skal være lidt mere lige og så forærer et straffe til Barca og smider Ronaldo ud, så er Asensio jo bare klar til at tage over. Hold nu op, mand.... Mbappe, hvem?
Zidane! Vi har alle de rigtige spillere! Du skal bare lære at sætte dem i den rigtige rækkefølge!
Fuldstændig enig! Og mht Bale må det snart være en klar og tydelig kendsgerning at han skal sælges asap nu hvor vi stadig kan få lidt for ham. ALternativet er at han bliver kontrakten ud pga hans høje løn som ingen klub gider betale. Bale passer ikke til vores måde at spille på.
Nå men alt ser lyst ud. Jeg fik min ønskede El Clasico sejr ude af systemet.
Zyconith skrev: Vazquez og Asensio... Der findes ikke ord...
Tak! for at du også får Vazquez nævnt.