Inden Barcelona - Real Madrid, spansk Super Cup
Dommerpræstationen taler vel for sig selv: De to afgørende situationer i felterne var begge enormt forkerte. Luis Suarez er en skændsel for fodbolden med sit uendelige filmeri, og det er utroligt, at der ikke kan gøres noget ved det oppefra, som det blev indført i Italien den forgange sæson og vist nok i England til denne.
Men selv med disse bump på vejen kører vi jo et godt resultat hjem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er 1-2 led i den kombination der simpelthen lige nu er alt for langt fra startplads niveau i de store kampe, og dem ved vi godt hvem er.
Jeg håber at Asensio kommer til at få en kæmpe portion spilletid i år, det har han fortjent.
Isco skal bare være starter længere er den ikke, og Ronaldo, ham har der vidst aldrig været tvivl om.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: 2 kampe = 2 titler. Godkendt start på sæsonen. Jeg tror Benz og Bale kommer til at gøre det helt fantastisk.
Lad os nu lige få spillet anden kamp, inden vi fejrer noget. Men det ser da godt ud, indrømmet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Håber at Zidane giver spilletid til Ceballos, Borja Mayoral, Theo og eventuel Llorente. Gider ikke kigge på Bale og Benzema mere.
Nogen der har info om Kovacic's skade? Håber ikke det er slemt.
madrid2000 skrev: Jeg er spændt på at se hvad det ender med med hensyn til Ronaldo karantæne. Hvis han ikke havde rørt dommeren, så er jeg sikker på vi kunne omstøde karantænen, men nu kan det godt blive til flere kampe. Jeg bebrejder ham ikke. Jeg havde selv lyst til at sparke hovedet af Suarez og give dommeren en på hovedet, så lidt hyklerisk, hvis jeg skal bebrejde Ronaldo.
Håber at Zidane giver spilletid til Ceballos, Borja Mayoral, Theo og eventuel Llorente. Gider ikke kigge på Bale og Benzema mere.
Nogen der har info om Kovacic's skade? Håber ikke det er slemt.
Det ser ud som om at han sparker ned i græsset, hvilket vil give en forstuvelse på det følsomme område ned omkring anklen. Det er en som kan holde ham ude i 3 uger. Jeg kan huske jeg selv foretog samme aktion, hvor jeg troede jeg sparkede bolden væk og istedet uheldigvis kommer til at sparke til græsset. Det gør ondt, når man bruger hele kroppens styrke på bare et enkelt fod. Så meget kraft kan holde ham ude i et stykke tid. I værste fald 3-4 uger. Håber dog jeg tager fejl.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hmm hva med CIAnono skrev: Måske ikke den heldigste forkortelse, men elsker IRA. Isco, Ronaldo, Asensio.
Isco var endnu en gang en nydelse at se på(hans forlængelse er årets køb).
Jeg er fortrøstningsfuld op til returkampen. Modric er tilbage igen og selvom ronaldo er ude samt kovacic(håber ikke skaden er alvorlig) så er vores trup så bred, at spillere som fx Asensio kan dække ind.