Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
8 år 9 måneder siden #133
af Zyconith
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
Jeg har endnu til gode at møde åbenhed over ens brug af siden fra den bedre halvdel.
Uendelige kavalkader af makeup videoer på YouTube og lignende er åbenbart den rene uskyld sammenlignet med det dybt tåbelige og fordærvende madridista.dk
Uendelige kavalkader af makeup videoer på YouTube og lignende er åbenbart den rene uskyld sammenlignet med det dybt tåbelige og fordærvende madridista.dk
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Knudzan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 9 måneder siden #134
af Knudzan
Haha, fantastisk.
Min bedre halvdel er helt opslugt af Isco Jr. på Facebook - nu vil hun gerne have en søn med mørk/brunlig farve og er i øvrigt hemmeligt forelsket i Isco. Ikke så hemmeligt mere. Jeg håber, hun læser med!
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Besvaret af Knudzan på emne Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
Zyconith skrev: Jeg har endnu til gode at møde åbenhed over ens brug af siden fra den bedre halvdel.
Haha, fantastisk.
Min bedre halvdel er helt opslugt af Isco Jr. på Facebook - nu vil hun gerne have en søn med mørk/brunlig farve og er i øvrigt hemmeligt forelsket i Isco. Ikke så hemmeligt mere. Jeg håber, hun læser med!
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
8 år 9 måneder siden #135
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
@Knudzan.
Jeg håber ikke for dig selv du så er blond eller rødhåret haha :D
@Zyconith.
Min er faktisk meget forståelig, men hun syntes bare jeg bruger for meget tid på det :)
Jeg håber ikke for dig selv du så er blond eller rødhåret haha :D
@Zyconith.
Min er faktisk meget forståelig, men hun syntes bare jeg bruger for meget tid på det :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Dios.