Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: Sahinovic får travlt i dag.
Haha (-;
Florentino Pérez
BB: Brænd og Brænd.
Vi må have Casemiro længere frem - han er med længder den farligste spiller til rådighed(bortset Asensio)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Det er virkelig skræmmende, så mange problemer, vi har med Valencia - nærmest hver gang...
Forventer man da bare at Real Madrid tværer alt modstand ud og at vi aldrig støder ind i problemer? Come on altså, der vil komme mange flere af disse type kampe igennem sæsonen, lidt ligesom sidste sæson.
Florentino Pérez
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
Kratmus skrev: Det er virkelig skræmmende, så mange problemer, vi har med Valencia - nærmest hver gang...
Forventer man da bare at Real Madrid tværer alt modstand ud og at vi aldrig støder ind i problemer? Come on altså, der vil komme mange flere af disse type kampe igennem sæsonen, lidt ligesom sidste sæson.
Det er så heller ikke det, jeg på nogen måde siger. Det står for din regning. Jeg påpeger bare, at vi altid har problemer med Valencia..
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Steen skrev: Keylor Navas; Carvajal, Nacho, Casemiro, Marcelo; Modric, Kroos, Isco; Bale, Benzema y Asensio
Baseret på tidligere kampe mod Valencia, er denne XI da latterlig dum? Valencia driller altid på Bernabeu, og de er giftige på kontra. Hvordan skal vi stoppe dette, med denne midtbane? Kroos er og bliver aldrig en CDM. Jeg fatter ikke, hvorfor Marcos Llorente ikke får chancen på CDM?
Derudover bruger vi jo nærmest samtlige offensive våben, hvorfor vi reelt kun har Lucas Vazquez at kaste ind, hvis kampen stadig står 1-1 efter 80 minutter, som vi jo har set mange gange før.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Verdens bedste klubhold har det dårligste forsvar og den dårligste striker.