Truppen mod Valencia, 2. spillerunde

8 år 9 måneder siden #37 af mohbar
Brændzema

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #38 af El Rojo
For mig er Bale langt pinligere end Benzema. Benz gør næsten alt rigtigt indtil afslutningen. Bale gør bare ingenting. Det er seriøst en parodi.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 9 måneder siden #39 af Sahinovic

madrid2000 skrev: Sahinovic får travlt i dag.

Haha (-;

Florentino Pérez

8 år 9 måneder siden #40 af Vinícius
Det er virkelig skræmmende, så mange problemer, vi har med Valencia - nærmest hver gang...

BB: Brænd og Brænd.

Vi må have Casemiro længere frem - han er med længder den farligste spiller til rådighed(bortset Asensio)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Vinícius.

8 år 9 måneder siden #41 af Sahinovic

Kratmus skrev: Det er virkelig skræmmende, så mange problemer, vi har med Valencia - nærmest hver gang...

Forventer man da bare at Real Madrid tværer alt modstand ud og at vi aldrig støder ind i problemer? Come on altså, der vil komme mange flere af disse type kampe igennem sæsonen, lidt ligesom sidste sæson.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 9 måneder siden #42 af mohbar
sådan!

8 år 9 måneder siden #43 af Rami
Bale skal bare sælges længere er den ikke... Han kan simpelthen ikke bruges på det her hold !

8 år 9 måneder siden #44 af elle44
Godt så. Vores to angribere sælger holdet fuldstændigt idag.

8 år 9 måneder siden #45 af Madrid1998
Vi kunne godt bruge Ramos og måske Morata lige nu :/

8 år 9 måneder siden #46 af Vinícius

Sahinovic skrev:

Kratmus skrev: Det er virkelig skræmmende, så mange problemer, vi har med Valencia - nærmest hver gang...

Forventer man da bare at Real Madrid tværer alt modstand ud og at vi aldrig støder ind i problemer? Come on altså, der vil komme mange flere af disse type kampe igennem sæsonen, lidt ligesom sidste sæson.

Det er så heller ikke det, jeg på nogen måde siger. Det står for din regning. Jeg påpeger bare, at vi altid har problemer med Valencia..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 9 måneder siden #47 af Steen

Steen skrev: Keylor Navas; Carvajal, Nacho, Casemiro, Marcelo; Modric, Kroos, Isco; Bale, Benzema y Asensio

Baseret på tidligere kampe mod Valencia, er denne XI da latterlig dum? Valencia driller altid på Bernabeu, og de er giftige på kontra. Hvordan skal vi stoppe dette, med denne midtbane? Kroos er og bliver aldrig en CDM. Jeg fatter ikke, hvorfor Marcos Llorente ikke får chancen på CDM?
Derudover bruger vi jo nærmest samtlige offensive våben, hvorfor vi reelt kun har Lucas Vazquez at kaste ind, hvis kampen stadig står 1-1 efter 80 minutter, som vi jo har set mange gange før.

8 år 9 måneder siden #48 af JesperThomsen
Jesus Christ 1-2...
Verdens bedste klubhold har det dårligste forsvar og den dårligste striker.

Leveret af Kunena Forum