Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
- Brylle
- Gæst
-
Enig. Men jeg synes det er forståeligt når man vitterligt man udpege en mand og sige "ham her kostede sejren selvom alt burde være så simpelt for at afgøre det med 7-8 kæmpe chancer". Det kan jo være disse 3 nemme point som kan tippe vægtskålen i sidste ende og de glippede i dag.Sahinovic skrev:
Brylle skrev:
Tænkte nok der skulle komme et lille angreb til kritikerne fra dig.Sahinovic skrev: Det er så søgt og decideret pinlig læsning fra næsten hele bundtet, man har netop ventet på dette øjeblik for det kommer jo til at ske - for enhver spiller!
Jeg er sgu helt enig i, at Benzema var direkte skyld i pointtab idag, jeg er enormt skuffet og han var helt igennem forfærdelig, men tag jer dog for Guds skyld sammen. Der er en bruger der skriver, at han burde skydes, seriøst?
Vi kender La Liga og dets kapløb mellem 2 (nogle gange 3) hold og derfor kan hvert et point koste et mesterskab. Derfor er det utilgiveligt at møde op med den kvalitet og derfor er det helt på sin plads at svine ham godt og grundigt til. Selvfølgelig udover kommentaren om at bør skydes. Mon ikke der kommer et ban på den.
Som du selv påpeger, så er det netop et kapløb. La Liga er ikke tabt, selvom man kunne få en fornemmelse af dette efter at have læst tråden igennem.
Han har gjort det fint i de første tre-fire officielle kampe, og så skal der kun én kamp til for at svine ham fuldstændigt til. Det er så søgt og der er enkelte brugere der virkeligt sidder og nyder det, selvom det er på Real Madrid bekostning. Selv når han spiller godt så tier de fleste Benzema 'kritikkere'' herinde, men man er hurtig på tasterne når det går omvendt.
Benzema har været super god i starten men det er jo oplevelsen efter en så ukoncentreret indsats der kan vende formen og bringe ham tilbage på det uduelige niveau som i nogle perioder kommer frem hos ham og mee Ronaldo ude, så er der ikke råd til det. Havde han fuld fokus og gjorde tingene ordentligt så ville det være 3 sikre point i dag. Det skal nævnes ligesom du også griber dine chancer for at kritisere Bale og heldigvis for dig så får du godt med muligheder for det :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han har alt at takke Cristiano for at levere, når det gælder på måltavlen. Ellers havde alle øjne konstant have været rettet mod ham, og hans manglende evne til at score "de nemme mål".
Asensio i front i de næste to kampe. Han bliver mange point værd denne sæson. Allerede 1 point har han hentet til Real Madrid.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: Han er sgu også uheldig. Ellers gør han det meste rigtigt.
Fedt at du i det mindste har humoren i behold efter sådan en aften - ellers ku man jo ha beskyldt dig for at være ualmindeligt dårligt begavet :-)
Fondo_Sur skrev: Det er egenligt helt vanvittigt at Benzema laver så få mål. Der er tale om en spiller, der spiller fast 9'er for Real Madrid. Også er jeg ligeglad om hvormeget han triller bolden.
Han har alt at takke Cristiano for at levere, når det gælder på måltavlen. Ellers havde alle øjne konstant have været rettet mod ham, og hans manglende evne til at score "de nemme mål".
Asensio i front i de næste to kampe. Han bliver mange point værd denne sæson. Allerede 1 point har han hentet til Real Madrid.
Hvis det havde været en Cavani eller Lewandowski havde de scoret ca. hver halvleg med de chancer vi producerer
mohbar skrev:
Fondo_Sur skrev: Det er egenligt helt vanvittigt at Benzema laver så få mål. Der er tale om en spiller, der spiller fast 9'er for Real Madrid. Også er jeg ligeglad om hvormeget han triller bolden.
Hvis det havde været en Cavani eller Lewandowski havde de scoret ca. hver halvleg med de chancer vi producerer
Jeg er dog tiltrækkelig til mene, at det var valget af Bale som starter (og som spillende i 75. min), som var skyld i pointabet. Det var en sløj holdpræstation i forhold til, hvad vi er vant til i disse dage. Kovacic skulle have startet, og Isco og Asensio skulle have spillet som de mest offensive midtbanespillere. Men Bale skal absolut starte, så Zidane valgte at spille med Isco som 8'er og Kroos som 6'er, hvilket jo gik meget dårligt. Tag hjemmekampen mod Barca i Supercuppen som eksempel. Et Real Madrid hold, der med sin gode struktur knuste Barca. Der var intet af det i aftes.
Håber det givet mening. Benzema spiller jo egenligt som han plejer. Det har aldrig været ham, der prikker de store chancer ind.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
mohbar skrev:
Jeg er dog tiltrækkelig til mene, at det var valget af Bale som starter (og som spillende i 75. min), som var skyld i pointabet. Det var en sløj holdpræstation i forhold til, hvad vi er vant til i disse dage. Kovacic skulle have startet, og Isco og Asensio skulle have spillet som de mest offensive midtbanespillere. Men Bale skal absolut starte, så Zidane valgte at spille med Isco som 8'er og Kroos som 6'er, hvilket jo gik meget dårligt. Tag hjemmekampen mod Barca i Supercuppen som eksempel. Et Real Madrid hold, der med sin gode struktur knuste Barca. Der var intet af det i aftes.
Håber det givet mening. Benzema spiller jo egenligt som han plejer. Det har aldrig været ham, der prikker de store chancer ind.
Nu må Benzema fans lige holde op. I kan ikke tørre alt af på Bale. Holdet spillede rigtig fint i store dele af kampen, men de 7-8 kæmpe chancer der faldt til Benzema brændte han på det skammeligste. Se bare på ansigtsudtrykkene hos medspillerne, der ligner nogle der havde set et spøgelse efter hvert brændte chance. 3 gange formåede han ikke at ramme målet fra 3 meters afstand!!! Hvordan kan du blame Bale? Hvis en anden havde spillet i stedet for ham, havde det gjort at Benzema havde scoret?
Det ikke første gang han brænder sådanne gigantiske chancer, men jeg har aldrig set ham brænde så mange i en kamp.
Det eneste rigtige vil være at leje Mayoral ud og købe en kompetent angriber, der kan udfordre Benzema. Jeg tror Zidane er blindet, så jeg håber Perez tager sagen i egen hånd og henter en eller anden.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
Brylle skrev:
Tænkte nok der skulle komme et lille angreb til kritikerne fra dig.Sahinovic skrev: Det er så søgt og decideret pinlig læsning fra næsten hele bundtet, man har netop ventet på dette øjeblik for det kommer jo til at ske - for enhver spiller!
Jeg er sgu helt enig i, at Benzema var direkte skyld i pointtab idag, jeg er enormt skuffet og han var helt igennem forfærdelig, men tag jer dog for Guds skyld sammen. Der er en bruger der skriver, at han burde skydes, seriøst?
Vi kender La Liga og dets kapløb mellem 2 (nogle gange 3) hold og derfor kan hvert et point koste et mesterskab. Derfor er det utilgiveligt at møde op med den kvalitet og derfor er det helt på sin plads at svine ham godt og grundigt til. Selvfølgelig udover kommentaren om at bør skydes. Mon ikke der kommer et ban på den.
Som du selv påpeger, så er det netop et kapløb. La Liga er ikke tabt, selvom man kunne få en fornemmelse af dette efter at have læst tråden igennem.
Han har gjort det fint i de første tre-fire officielle kampe, og så skal der kun én kamp til for at svine ham fuldstændigt til. Det er så søgt og der er enkelte brugere der virkeligt sidder og nyder det, selvom det er på Real Madrids bekostning. Selv når han spiller godt så tier de fleste Benzema 'kritikkere' herinde, men man er hurtig på tasterne når det går omvendt.
Benzema var decideret elendig mod United og første kamp mod Barcelona. Han spillede godt hjemme mod Barcelona og ude mod Deportivo var han også okay. Det også historien om Benzema, det er altid op og ned. Spiller som verdens bedste det ene dag og derefter er han middelmådig i 5-6 kampe, så spiller han piv ringe og derefter spiller han lige en kamp som var han verdens bedste. Det bare trættende efterhånden.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Som Real Madrid fan kan man da ikke komme uden om at vores første valgs angriber brænder 4 gange så mange 100% chancer som han putter ind, er og bliver et kæmpe problem. Og igår var ikke en engangs forestilling det ved vi alle, der kommer flere kampe som igår.
Alt hva han laver udover når han skal afslutte er mig bedøvende ligegyldigt ovenpå en præstation som igår. Skal du spille som førstevalgsangriber i Real Madrid så bliver du sku nødt til at kunne score mål. Basta!
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
DarioGomez skrev: Men er det, I efterspørger, ikke overdreven respekt for gæsterne?
Vi er på hjemmebane. Vi er verdens bedste hold. Naturligvis skal vi stille offensivt op og gøre Marcelino så forvirret som muligt
Men Valencia har vel efterhånden fortjent sig den respekt, det er ikke første gang de har drillet os på hjemmebane
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Mener nu også at Zidane skal havde en del af skylden for point tabet igår, altså man skifter isco ud med Kovacevic, mener klart man skulle havde erstattet Kovacevic med Bale eller Vázquez med Bale som var fejl matchet til gårsdagens kamp, altså så defensivt som Valencia spillede, skulle vi havde brugt Isco til at åbne deres midt og forsvar op.
Ikke Bale der ikke kan spille i små rum.
Mener nu nok som mange andre at Bale generelt er en fejl, han duer ikke til det som vores spil er nu, han ville havde passet super på vores kontra hold under Mourinho.