Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi formår, som jeg skrev inden kampen, at presse dem og skabe kampen på vores præmisser. Selv på trods af en midtbane i potentiel ubalance.
Vi kommer igen, hvor det faktisk ser enormt sort ud.
Og vi skaber et ocean af chancer.
Naturligvis er vi - Karim - alt for uskarpe. Men vi kommer frem til uhyggeligt meget mod en af ligaens absolut bedste forsvar.
Der er meget positivt at tage med, og nej, vi har ikke smidt mesterskabet. Selvom de fleste af jer får det til at lyde som om, vi har.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: Ærligt talt. Hold nu kæft med alt det bullshit omkring Benz. Der skulle ikke meget held til for hans vedkommende i dag og så havde I alle ligget på knæ som en vis sexarbejder.
Tænker du på en specifik sexarbejder...?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Raul7-2880 skrev:
Zyconith skrev: Ærligt talt. Hold nu kæft med alt det bullshit omkring Benz. Der skulle ikke meget held til for hans vedkommende i dag og så havde I alle ligget på knæ som en vis sexarbejder.
Tænker du på en specifik sexarbejder...?
Eller en meget klog en?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Brylle
- Gæst
-
Casemiro var overraskende god, Marcelo i hopla og så spillede Asensio fremragende! Kroos havde dog en off-day.
Ingen alarmer herfra. De 6 point mod Barcelona skal nok lune lidt når vi rammer slutningen af sæsonen.
DarioGomez skrev: Valencia skal være svært. Uanset hvilken bane vi spiller på. Og særligt med det hold vi kunne mønstre rent defensivt i dag.
Vi formår, som jeg skrev inden kampen, at presse dem og skabe kampen på vores præmisser. Selv på trods af en midtbane i potentiel ubalance.
Naturligvis er vi - Karim - alt for uskarpe. Men vi kommer frem til uhyggeligt meget mod en af ligaens absolut bedste forsvar.
Der er meget positivt at tage med, og nej, vi har ikke smidt mesterskabet. Selvom de fleste af jer får det til at lyde som om, vi har.
Fint nok at tage de positive briller på, men siden hvornår har Valencia haft et af ligaens absolut bedste forsvar? De har da sejlet defensivt i nogle sæsoner nu.
Jeg er sgu helt enig i, at Benzema var direkte skyld i pointtab idag, jeg er enormt skuffet og han var helt igennem forfærdelig, men tag jer dog for Guds skyld sammen. Der er en bruger der skriver, at han burde skydes, seriøst?
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Det er så søgt og decideret pinlig læsning fra næsten hele bundtet, man har netop ventet på dette øjeblik for det kommer jo til at ske - for enhver spiller!
Jeg er sgu helt enig i, at Benzema var direkte skyld i pointtab idag, jeg er enormt skuffet og han var helt igennem forfærdelig, men tag jer dog for Guds skyld sammen. Der er en bruger der skriver, at han burde skydes, seriøst?
Skydes er måske lige i overkanten ;)
Men han burde straffes med 2 timers skudtræning imorgen når de andre går i bad...
- Brylle
- Gæst
-
Tænkte nok der skulle komme et lille angreb til kritikerne fra dig.Sahinovic skrev: Det er så søgt og decideret pinlig læsning fra næsten hele bundtet, man har netop ventet på dette øjeblik for det kommer jo til at ske - for enhver spiller!
Vi kender La Liga og dets kapløb mellem 2 (nogle gange 3) hold og derfor kan hvert et point koste et mesterskab. Derfor er det utilgiveligt at møde op med den kvalitet og derfor er det helt på sin plads at svine ham godt og grundigt til. Selvfølgelig udover kommentaren om at bør skydes. Mon ikke der kommer et ban på den.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Personligt synes jeg også at vi har en trup med uanede muligheder og potentiale - men jeg mener bestemt også vi har alvorlige problemer, ik mindst med angrebet og selvfølgelig keeperposten. Jeg fatter ganske enkelt ik at så mange mener at vi jo nærmest er bedre end samtlige andre hold tilsammen. Jeg ved ik om folk har glemt at vi vandt La Liga for første gang i mange år og at det skete med 3 point ned til et Barcahold som var bedre end os i de indbyrdes opgør og det skete kun fordi vi i omkring 15 kampe nærmest fik hevet sejren hjem i overtiden - vi havde problemer mod selv de mest tarvelige modstandere, endda på Bernabeu. Nuvel, det lod til Zidane fik bedre styr på tingene de sidste to måneder, men han har jo ik skaffet sig af med problemerne, her tænker jeg især på Dum og Dummere i front, og så længe de er i truppen, så ska de jo spille hovedparten af tiden - og som vi så iaften, og har set år efter år, så er de pivringe begge to.
Jeg mener klart vi med den nuværende trup, efter transfer vinduet, er svækket ift sidste sæson - og vi havde ved gud ellers masser af problemer de første 8 måneder af sæsonen. Vi ska nu nok komme til at spille med om et par titler og sikkert også vinde mindst en enkelt - med jeg mener man misser en kæmpe gylden chance for at forstærke et godt hold og i stedet blive ved med de håbløse tilfælde som ik fungerer og aldrig kommer til det. Sørgeligt med et dumt pointtab, men forventeligt - og fortjent når man spiller en stor del af kampen på kontra på hjemmebane
Brylle skrev:
Tænkte nok der skulle komme et lille angreb til kritikerne fra dig.Sahinovic skrev: Det er så søgt og decideret pinlig læsning fra næsten hele bundtet, man har netop ventet på dette øjeblik for det kommer jo til at ske - for enhver spiller!
Vi kender La Liga og dets kapløb mellem 2 (nogle gange 3) hold og derfor kan hvert et point koste et mesterskab. Derfor er det utilgiveligt at møde op med den kvalitet og derfor er det helt på sin plads at svine ham godt og grundigt til. Selvfølgelig udover kommentaren om at bør skydes. Mon ikke der kommer et ban på den.
Som du selv påpeger, så er det netop et kapløb. La Liga er ikke tabt, selvom man kunne få en fornemmelse af dette efter at have læst tråden igennem.
Han har gjort det fint i de første tre-fire officielle kampe, og så skal der kun én kamp til for at svine ham fuldstændigt til. Det er så søgt og der er enkelte brugere der virkeligt sidder og nyder det, selvom det er på Real Madrids bekostning. Selv når han spiller godt så tier de fleste Benzema 'kritikkere' herinde, men man er hurtig på tasterne når det går omvendt.
Florentino Pérez
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Valencia skal være svært. Uanset hvilken bane vi spiller på. Og særligt med det hold vi kunne mønstre rent defensivt i dag.
På vores præmisser? Jeg håber da ik det er planen at stå nede foran eget felt og prøve at spille på kontra i store dele af især første halvleg. Og nej, mesterskabet er ik smidt - men det er bare skuffende at vi åbenbart har tænkt os at prøve at gøre nøjagtig som sidste år med de samme spillere. Men ok, det går godt hvis vi ka vinde 10-12-15 kampe på et mål i de sidste minutter eller overtiden - men hvis ik vi lige har samme held igen, så ka det hurtigt blive svært