Truppen mod Valencia, 2. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Valencia og det bliver med store huller i forsvaret.
Med Ramos i karantæne og Varane og Vallejo ude med skader, er der nemlig ikke mange Real Madrid-forsvarere tilbage og den franske mestertræner har ikke fundet det belejligt at hive et par spillere op fra Castilla-mandskabet, som da også har brug for alle mand efter en skuffende start på sæsonen, men det efterlader førsteholdstruppen med blot fire forsvarere og samtidig må man fortsat undvære Cristiano Ronaldo.
Til gengæld er Mateo Kovacic tilbage i den 19 mand store trup igen.
Truppen mod Valencia:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Luca.
Forsvar: Carvajal, Nacho, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Marcos Llorente, Ceballos, Isco, Asensio.
Angreb: Bale, Benzema, Lucas Vázquez, Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Carvajal Nacho Casemiro Marcelo
Kroos Kovacic Modric
Isco
Asensio Benzena
Et godt bud, hvis jeg selv skulle sige det :-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Navas
Carvajal Nacho Casemiro Marcelo
Kroos Kovacic Modric
Isco
Asensio Benzena
Et godt bud, hvis jeg selv skulle sige det :-)
Men hvorfor anfægte virkeligheden; Bale starter vel sagtens inde.?
Baseret på tidligere kampe mod Valencia, er denne XI da latterlig dum? Valencia driller altid på Bernabeu, og de er giftige på kontra. Hvordan skal vi stoppe dette, med denne midtbane? Kroos er og bliver aldrig en CDM. Jeg fatter ikke, hvorfor Marcos Llorente ikke får chancen på CDM?
Derudover bruger vi jo nærmest samtlige offensive våben, hvorfor vi reelt kun har Lucas Vazquez at kaste ind, hvis kampen stadig står 1-1 efter 80 minutter, som vi jo har set mange gange før.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg er bange for aftenens kamp godt kan gå hen at blive en neglebidder..
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Men jeg er da også nervøs, Casemiro i forsvaret og Kroos som 6er. Det ikke ideelt! Men der er kun en ting at sige efterhånden; In Zidane we trust!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Så jeg tror, vi kommer til at presse dem på en alternativ måde end normalt.
Det skal nok gå. 4-1
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
fiatten skrev: Lige mine ord! Det viser også at man ikke rigtigt tror på Marcos Llorente. Tror det er et slag i selvtilliden for ham.
Desværre tror jeg du har ret, det er sundt for knægten, for han har sku spillet godt.
Jeg synes det er ret underligt at han ikke er inde. Vi kommer til at stå dårligt defensivt, mod Valencia der plejer at drille os, uanset hvilken forfatning de er i. Casemiro spiller CB af nød, og sidste gang var han en ret dårlig CB. Så vælger man Kroos som en CDM. Men Kroos plejer at være hæmmet i sit spil offensivt på den position, samtidig med at han ikke fylder nok defensivt. Alt i alt en ret svag defensiv.
Det gav meget bedre mening at spille med Llorente på CDM. Han har desuden spillet godt de kampe han har fået IMO.
Istedet får man en hæmmet Kroos, og en tyndere midtbane. Havde nok gemt Asensio eller Bale på bænken, dels for at have noget X-Factor at kunne smide ind, og samtidig få en mere bastant midtbane, samtidig med at få det "optimale" ud af Kroos på en position længere fremme.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi er på hjemmebane. Vi er verdens bedste hold. Naturligvis skal vi stille offensivt op og gøre Marcelino så forvirret som muligt
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...