Truppen mod Levante, 3. spillerunde

6 år 7 måneder siden #37 af Daniel

nono skrev: Hele holdet var jammerligt i dag, men jeg ville også bede Ronaldo tage plads i omklædningsrummet når skideballen skal uddeles. Han har været for mange år i gamet til at svigte sit hold med så tåbelig en handling. Han bærer en stor del af skylden for, at vi allerede savner 4 point i tabellen.


.... men med til historien om de fire tabte point hører altså også, at chancerne til seks point i stedet for kun to har været rigelige. Det er trods alt ikke Ronaldos skyld, at Benzema og Bale ikke kan putte chancerne i rosen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #38 af Real HWL

Raul7-2880 skrev:

Real HWL skrev:

Raul7-2880 skrev: Næste uge spiller vi på udebane mod La Real uden Ronaldo og Marcelo.
De 4 point til Barca kan sagtens udvides til 7 point.


Har Ronaldo ikke overstået sine 4 karantæne dage? Barcelona-Deportivo-Valencia-Levante. Eller han fik måske 5 dage?


Fik 5 så vidt jeg husker


Jo du har ret, det er 5 spilledage :-/ Og det lader til at de blev rigtig dyre.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #39 af Siempre fiel

nono skrev: Hele holdet var jammerligt i dag, men jeg ville også bede Ronaldo tage plads i omklædningsrummet når skideballen skal uddeles. Han har været for mange år i gamet til at svigte sit hold med så tåbelig en handling. Han bærer en stor del af skylden for, at vi allerede savner 4 point i tabellen.


Seriøst, hvis vi ik ka slå Valencia og Levante hjemme - og endda stort - uden ham, så står det sgu sløjt til - man har desuden haft en måned til at forberede situationen. Og vi har jo verdens ubestridte bedste trup - så at det røde kort ska inddrages i ligningen er sgu lidt søgt imo
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #40 af madrid2000

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

mohbar skrev: nøj hvor er det pinligt.

Dårligt og arrogant af Zidane

Her ser vi galt det går når vi ikke finder solide erstatninger til James og Morata. Og beholder elendige Bale som bare SKAL væk til vinter.


Nej nej da - vi har jo en trup der er bedre end Bayerns, Juves, Barcas og begge Manchester-klubbers TILSAMMEN - faktisk har vi allerede vundet samtlige trofæer i denne sæson - vi har bare ik fået dem overrakt endnu - med det KAN IKKE gå galt. For vi har jo simpelthen bare topoptimeret truppen med Bale og Benzema og Lucas - og Asensio er jo nærmest allerede bedre end Neymar -
så hvorfor sku Real Madrid dog bruge penge på forstærkninger (bare spørg masser her på forum)


Stop med de der knee-jerk reaktioner. Sæsonen er kun 3 runder lang og alt kan stadigvæk ske.


Stop med de dér beef jerky-kommentarer. Jeg skriver hva der passer mig og det er jo ingenlunde forkert at mange herinde (formentlig inkl dig siden du blir provokeret) har været så jubeloptimistiske over rotationer og transfervindue at de nærmest allerede havde kronet os til Masters of the Universe.

Og gu ka alt da heldigvis stadig ske, men hvis ik virkeligheden snart går op for Zidane, så ender det vi i hvert fald ik som mestre


Hvorfor skulle vi ikke være jubeloptimistiske? Vi har lige vundet 2 CL i træk og første double siden tidernes morgen. Vi bankede Barcelona og United i Super Cups, men ja, du tænker jo helt anderledes og har markant mere styre på tingene end os andre samt Zidane og resten af ledelsen. Hvem var det nu vi skulle købe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #41 af Siempre fiel

El_Juan skrev: Yes, selvfølgelig er det både Zidane, rotationerne og det manglende køb af en angribers skyld... Det giver god mening, yes...

Madre mia... Der var ikke nok tempo i spillet, de spillede ikke hurtigt nok, de var ikke aggressive nok og de var ikke over Levante-spillerne som man kunne forvente. Simple as that. Så kan man kontrollere kampene nok så meget og være nok så meget på bolden... Den manglende skarphed taler for sig selv, men det - og selvtilliden - skal de nok komme efter. Jeg ville være mere bekymret hvis holdet slet ikke skabte chancer.

Lidt for mange der leger "Where to put the blame"...


Hehe, så nu må man ik hente nogle af årsagerne i andre ting end hva du bestemmer? :-D jeg tænker vi evt bare dropper forum og lader dig skrive en afhandling om hva der gik galt efter kampene - så ka vi alle lære noget ;-)

Nuvel, naturligvis mangler der mange elementer i spillet, MEN mange af tingene er jo en DIREKTE konsekvens af Zidanes rotation/mærkelige valg til startopstillingen idag - OG manglen på en kvalitetsangriber som pt ik findes i truppen når Cristiano ik er med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #42 af Siempre fiel

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

mohbar skrev: nøj hvor er det pinligt.

Dårligt og arrogant af Zidane

Her ser vi galt det går når vi ikke finder solide erstatninger til James og Morata. Og beholder elendige Bale som bare SKAL væk til vinter.


Nej nej da - vi har jo en trup der er bedre end Bayerns, Juves, Barcas og begge Manchester-klubbers TILSAMMEN - faktisk har vi allerede vundet samtlige trofæer i denne sæson - vi har bare ik fået dem overrakt endnu - med det KAN IKKE gå galt. For vi har jo simpelthen bare topoptimeret truppen med Bale og Benzema og Lucas - og Asensio er jo nærmest allerede bedre end Neymar -
så hvorfor sku Real Madrid dog bruge penge på forstærkninger (bare spørg masser her på forum)


Stop med de der knee-jerk reaktioner. Sæsonen er kun 3 runder lang og alt kan stadigvæk ske.


Stop med de dér beef jerky-kommentarer. Jeg skriver hva der passer mig og det er jo ingenlunde forkert at mange herinde (formentlig inkl dig siden du blir provokeret) har været så jubeloptimistiske over rotationer og transfervindue at de nærmest allerede havde kronet os til Masters of the Universe.

Og gu ka alt da heldigvis stadig ske, men hvis ik virkeligheden snart går op for Zidane, så ender det vi i hvert fald ik som mestre


Hvorfor skulle vi ikke være jubeloptimistiske? Vi har lige vundet 2 CL i træk og første double siden tidernes morgen. Vi bankede Barcelona og United i Super Cups, men ja, du tænker jo helt anderledes og har markant mere styre på tingene end os andre samt Zidane og resten af ledelsen. Hvem var det nu vi skulle købe?


Der er bare forskel på at være optimist, som jeg mener man med rette ka tillade sig - og så den grad af "vi er så fuckin overlegne, vi vinder ligaen og dominerer alt de næste 10 år og vi gør det ved kun at rykke Castilla-spillere op og ik købe dyre spillere" som er essensen af det jeg har hørt flere råbe herinde over sommeren.

Der var en anden bruger der skrev det i et indlæg for lidt siden - og det er det samme jeg har skrevet om hele sommeren - nemlig at vi vinder ligaen sidste i sidste runde, er dårligere indbyrdes end Barca, og vinder endda mange sejre i de sidste sekunder mod selv små hold. Samtidig vinder vi CL efter at ha haft kæmpe problemer mod Bayern. Det er der intet galt i og jeg synes begge trofæer var fortjente og fantastiske - MEN samtidig var jeg bestemt ik forblændet af vores spil og har hele tiden syntes at vi ku forbedre os markant.

Og lad nu være med den offerrolle og tudeprinsmåde at skrive på med "du har jo markant mere styr på det end os andre og Zidane" - det er en infantil måde at debattere på - jeg har bare en anden holdning end dig - det ka du vel leve med uden at blive tudeagtig
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #43 af madrid2000

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

mohbar skrev: nøj hvor er det pinligt.

Dårligt og arrogant af Zidane

Her ser vi galt det går når vi ikke finder solide erstatninger til James og Morata. Og beholder elendige Bale som bare SKAL væk til vinter.


Nej nej da - vi har jo en trup der er bedre end Bayerns, Juves, Barcas og begge Manchester-klubbers TILSAMMEN - faktisk har vi allerede vundet samtlige trofæer i denne sæson - vi har bare ik fået dem overrakt endnu - med det KAN IKKE gå galt. For vi har jo simpelthen bare topoptimeret truppen med Bale og Benzema og Lucas - og Asensio er jo nærmest allerede bedre end Neymar -
så hvorfor sku Real Madrid dog bruge penge på forstærkninger (bare spørg masser her på forum)


Stop med de der knee-jerk reaktioner. Sæsonen er kun 3 runder lang og alt kan stadigvæk ske.


Stop med de dér beef jerky-kommentarer. Jeg skriver hva der passer mig og det er jo ingenlunde forkert at mange herinde (formentlig inkl dig siden du blir provokeret) har været så jubeloptimistiske over rotationer og transfervindue at de nærmest allerede havde kronet os til Masters of the Universe.

Og gu ka alt da heldigvis stadig ske, men hvis ik virkeligheden snart går op for Zidane, så ender det vi i hvert fald ik som mestre


Hvorfor skulle vi ikke være jubeloptimistiske? Vi har lige vundet 2 CL i træk og første double siden tidernes morgen. Vi bankede Barcelona og United i Super Cups, men ja, du tænker jo helt anderledes og har markant mere styre på tingene end os andre samt Zidane og resten af ledelsen. Hvem var det nu vi skulle købe?


Der er bare forskel på at være optimist, som jeg mener man med rette ka tillade sig - og så den grad af "vi er så fuckin overlegne, vi vinder ligaen og dominerer alt de næste 10 år og vi gør det ved kun at rykke Castilla-spillere op og ik købe dyre spillere" som er essensen af det jeg har hørt flere råbe herinde over sommeren.

Der var en anden bruger der skrev det i et indlæg for lidt siden - og det er det samme jeg har skrevet om hele sommeren - nemlig at vi vinder ligaen sidste i sidste runde, er dårligere indbyrdes end Barca, og vinder endda mange sejre i de sidste sekunder mod selv små hold. Samtidig vinder vi CL efter at ha haft kæmpe problemer mod Bayern. Det er der intet galt i og jeg synes begge trofæer var fortjente og fantastiske - MEN samtidig var jeg bestemt ik forblændet af vores spil og har hele tiden syntes at vi ku forbedre os markant.

Og lad nu være med den offerrolle og tudeprinsmåde at skrive på med "du har jo markant mere styr på det end os andre og Zidane" - det er en infantil måde at debattere på - jeg har bare en anden holdning end dig - det ka du vel leve med uden at blive tudeagtig


Der ingen der tuder her. Kun dig, der spiller bagklog og er meget selektiv og udvælger kun de momenter, der støtter din agenda. Ja vi vandt ligaen i sidste runde, men har vores modstander været ude og smadre transfervinduet og forstærket sig markant? Næ. De har derimod mistet en af verdens aller bedste spiller og kommet svækket ud af vinduet. Du nævner Bayern kampen også for at understøtte din holdning om at vi kun var lige akkurat bedre, men hvad med finalen mod Juventus? Vi var indbyrdes dårligere end Barcelona, men hvad med kampene mod Barcelona i SC og hvad med kampen mod United? Og alle de andre kampe, hvor vi ikke vandt i sidste minut. Det er så let at spille bagklog og jeg kunne forstår, hvis du ynkede efter vi havde tabte til et stort hold, fordi du ikke fik dine ønskede spillere i transfervinduet, men et hold som Levante burde vi kunne slå 10 ud af 10 gange - også mod de spillere, der spillede i dag. Du skælder ud på Bale og Benzema, men hvad med Marcelo, Isco, Carvajal, Lucas, Kroos, Asensio osv. der alle spillede som en pose .... Skulle vi have købt 11 nye spillere?

Og lad være med at ligge ord i munden på folk. Folk har været optimistiske og med rette, men ingen har påstået at vi dominere de næste 10 år og har allerede vundet alt i år.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #44 af Siempre fiel

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

mohbar skrev: nøj hvor er det pinligt.

Dårligt og arrogant af Zidane

Her ser vi galt det går når vi ikke finder solide erstatninger til James og Morata. Og beholder elendige Bale som bare SKAL væk til vinter.


Nej nej da - vi har jo en trup der er bedre end Bayerns, Juves, Barcas og begge Manchester-klubbers TILSAMMEN - faktisk har vi allerede vundet samtlige trofæer i denne sæson - vi har bare ik fået dem overrakt endnu - med det KAN IKKE gå galt. For vi har jo simpelthen bare topoptimeret truppen med Bale og Benzema og Lucas - og Asensio er jo nærmest allerede bedre end Neymar -
så hvorfor sku Real Madrid dog bruge penge på forstærkninger (bare spørg masser her på forum)


Stop med de der knee-jerk reaktioner. Sæsonen er kun 3 runder lang og alt kan stadigvæk ske.


Stop med de dér beef jerky-kommentarer. Jeg skriver hva der passer mig og det er jo ingenlunde forkert at mange herinde (formentlig inkl dig siden du blir provokeret) har været så jubeloptimistiske over rotationer og transfervindue at de nærmest allerede havde kronet os til Masters of the Universe.

Og gu ka alt da heldigvis stadig ske, men hvis ik virkeligheden snart går op for Zidane, så ender det vi i hvert fald ik som mestre


Hvorfor skulle vi ikke være jubeloptimistiske? Vi har lige vundet 2 CL i træk og første double siden tidernes morgen. Vi bankede Barcelona og United i Super Cups, men ja, du tænker jo helt anderledes og har markant mere styre på tingene end os andre samt Zidane og resten af ledelsen. Hvem var det nu vi skulle købe?


Der er bare forskel på at være optimist, som jeg mener man med rette ka tillade sig - og så den grad af "vi er så fuckin overlegne, vi vinder ligaen og dominerer alt de næste 10 år og vi gør det ved kun at rykke Castilla-spillere op og ik købe dyre spillere" som er essensen af det jeg har hørt flere råbe herinde over sommeren.

Der var en anden bruger der skrev det i et indlæg for lidt siden - og det er det samme jeg har skrevet om hele sommeren - nemlig at vi vinder ligaen sidste i sidste runde, er dårligere indbyrdes end Barca, og vinder endda mange sejre i de sidste sekunder mod selv små hold. Samtidig vinder vi CL efter at ha haft kæmpe problemer mod Bayern. Det er der intet galt i og jeg synes begge trofæer var fortjente og fantastiske - MEN samtidig var jeg bestemt ik forblændet af vores spil og har hele tiden syntes at vi ku forbedre os markant.

Og lad nu være med den offerrolle og tudeprinsmåde at skrive på med "du har jo markant mere styr på det end os andre og Zidane" - det er en infantil måde at debattere på - jeg har bare en anden holdning end dig - det ka du vel leve med uden at blive tudeagtig


Der ingen der tuder her. Kun dig, der spiller bagklog og er meget selektiv og udvælger kun de momenter, der støtter din agenda. Ja vi vandt ligaen i sidste runde, men har vores modstander været ude og smadre transfervinduet og forstærket sig markant? Næ. De har derimod mistet en af verdens aller bedste spiller og kommet svækket ud af vinduet. Du nævner Bayern kampen også for at understøtte din holdning om at vi kun var lige akkurat bedre, men hvad med finalen mod Juventus? Vi var indbyrdes dårligere end Barcelona, men hvad med kampene mod Barcelona i SC og hvad med kampen mod United? Og alle de andre kampe, hvor vi ikke vandt i sidste minut. Det er så let at spille bagklog og jeg kunne forstår, hvis du ynkede efter vi havde tabte til et stort hold, fordi du ikke fik dine ønskede spillere i transfervinduet, men et hold som Levante burde vi kunne slå 10 ud af 10 gange - også mod de spillere, der spillede i dag. Du skælder ud på Bale og Benzema, men hvad med Marcelo, Isco, Carvajal, Lucas, Kroos, Asensio osv. der alle spillede som en pose .... Skulle vi have købt 11 nye spillere?

Og lad være med at ligge ord i munden på folk. Folk har været optimistiske og med rette, men ingen har påstået at vi dominere de næste 10 år og har allerede vundet alt i år.


Jamen jeg er da helt enig i flere af de ting du nævner - som jeg da oz mener er helt rigtige. Vi vandt CL på en fremragende finale - og som jeg skrev mener jeg vi vandt turneringen fortjent - jeg mener skam også at vi slog Bayern fortjent, selv om det var ved at gå galt. Dét jeg forsøger at gøre klart er at jeg til gengæld ikke mener vi hverken var eller er så overdådigt overlegne som man får indtrykket af når man læser manges holdninger her på forum.

Jeg mener helt klart at vi står supergodt - med Barcas dårlige situation taget i betragtning - og vores flotte præstationer i opstarten mod Barca og United taget i betragtning. Så jeg synes bestemt det er fair at være optimist - og jeg tror og håber skam også vi ka være konkurrencedygtige igen. Men dér hvor vi ser forskelligt på det er at jeg hele tiden har været skeptisk over at vi ik har forstærket os i sommers - og beholdt de spillere som jeg mener var vores klart svageste led. Og det mener jeg ka komme til at bide os i røven - så lad være med at kalde mig bagklog når jeg hele tiden har været skeptisk - du ved godt hva bagklog betyder ik?

Og stop nu med dét der med at jeg kun klager på enkelte spillere - jeg synes klart vi har et KÆMPE problem med elendige B og B, men jeg har skam også givet elendige karakterer til mange andre spillere idag - og idag var sgu ik Benzemas skyld - men Bale og Benzema er bare vores helt store problem - de ska stå for målene, men de er begge helt væk - og det har de været i flere sæsoner, så alle har vidst det er et problem, men alligevel blir vi ved at holde fast i dem. Idag bebrejder jeg dog Zidane over alle andre - mener opstillingen var helt idiotisk - men troede self at selv de 11 ville ku vinde hjemme over Levante. Men at vi ikke vinder kommer dog ik så meget bag på mig - for jeg ka udmærket huske de utallige gange vi havde problemer i ligaen i sidste sæson - og da vi intet har gjort for at udbedre de problemer vi havde, så får vi naturligvis de samme problemer igen
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #45 af HHB65
Sæsonen er ung og pointene kan hurtigt hentes igen. Det der frustrerer mig mest er at svingende resultater giver modstandere mere blod på tanden. I perioder hvor vi knuser holdene er man lige en tand foran fra start.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #46 af Siempre fiel

HHB65 skrev: Sæsonen er ung og pointene kan hurtigt hentes igen. Det der frustrerer mig mest er at svingende resultater giver modstandere mere blod på tanden. I perioder hvor vi knuser holdene er man lige en tand foran fra start.


Tænk jeg er nu faktisk mest nervøs for at vi i april måned lige pludselig står og siger "fuck vi ku VIRKELIG godt bruge de 4 point vi på skammelig vis smed i starten af sæsonen"
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #47 af HHB65

Siempre fiel skrev:

HHB65 skrev: Sæsonen er ung og pointene kan hurtigt hentes igen. Det der frustrerer mig mest er at svingende resultater giver modstandere mere blod på tanden. I perioder hvor vi knuser holdene er man lige en tand foran fra start.


Tænk jeg er nu faktisk mest nervøs for at vi i april måned lige pludselig står og siger "fuck vi ku VIRKELIG godt bruge de 4 point vi på skammelig vis smed i starten af sæsonen"


Kan også nemt være du har ret. Bare dumt man smider det ekstra edge man havde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #48 af Siempre fiel

HHB65 skrev:

Siempre fiel skrev:

HHB65 skrev: Sæsonen er ung og pointene kan hurtigt hentes igen. Det der frustrerer mig mest er at svingende resultater giver modstandere mere blod på tanden. I perioder hvor vi knuser holdene er man lige en tand foran fra start.


Tænk jeg er nu faktisk mest nervøs for at vi i april måned lige pludselig står og siger "fuck vi ku VIRKELIG godt bruge de 4 point vi på skammelig vis smed i starten af sæsonen"


Kan også nemt være du har ret. Bare dumt man smider det ekstra edge man havde.


Jamen det da dumt på alle tænkelige måder - både pointmæssigt og naturligvis også fordi man nu kommer overordentligt ringe igang med ligasæsonen. Det skaber usikkerhed og nu starter tvivlen omkring hvornår og hvor meget man ka spare og rotere.

For et par uger siden skrev jeg et indlæg hvor jeg stillede spørgsmålstegn ved om det nu er smart at det lader til at Zidane vil gøre det hele til én stor rotation på bekostning af at ha en mere fast stamme. Jeg er selv tilhænger af at man bruger truppen meget og giver de unge chancen og bruger bredden. Men jeg er bare bekymret over den måde han gør det - at han lader til ikke at vil ha en fast stamme som han så bytter 1-2-3 spillere ud på ud fra tilgængelighed og form, men at det lader til han sådan lidt i blinde bare skifte 4-5-6 spillere ud fra at holde nogle friske. Altså vi er i september, jeg tænker ik det er nødvendigt at skifte et halvt hold fra kamp til kamp - og jeg føler bestemt ik det er den rette fremgangsmåde. Der var ingen der reagerede på da jeg sidst stillede spørgsmålet hva folk tænkte, så måske er der ingen der er nervøse ved Zidanes approach, men ku da godt tænke at høre om alle bare er fuldstændig med på den vilde rotation som han ser ud til at ville køre med?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum