Bedømmelse af truppen mod Barcelona

8 år 5 måneder siden #25 af Kimbo
Tjah, de er blevet markant forstærket i forsvaret og på midtbanen i forhold til deres treble sæson et par år tilbage. De har mistet Neymar ja, men det er så det.
De har vundet deres CL pulje suverænt, har en målscore på 45-7 i ligaen og stort set vundet den inden jul.
Måske det er en kende arrogant at de fleste af os kalder det historiens ringeste Barca hold samt lovpriser vores eget til skyerne, selv efter en dag hvor vi er blevet sat totalt til vægs.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Andersdrengen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #26 af Kristian S

Dios skrev: Messi spillede ikke en god kamp, men taktisk var han årsagen til, at Barca vandt. Den måde han satte Zidane til vægs på beviser egentlig bare, hvor lidt Zidane egentlig har at skyde med taktisk, når holdet endnu engang ikke er sat op. Fair nok, jeg er helt med på ideen med Kovacic, men taktisk koster Kovacic 1-0 målet, og den kontrol vi overgav til Barca netop grundet Messi.
Kovacic skal intet kritik have, for han slog netop ud med armene op til flere gange, og kiggede langt ud efter Zidane, men ingen reaktion. Det er taktik og fodboldforståelse på et så lavt niveau, at vi blev ydmyget med 0-3 mod et af historiens absolut dårligste Barcalona mandskaber. De var så uhyre tandløse og intetsigende, men alligevel klasser bedre end Real Madrid i 2. halvleg. Det er uhørt, at en mand som Zidane igen og igen bliver fredet,

Ligeså uhørt er det, at Real Madrid's uden tvivl dårligste spiller Ronaldo bliver rost flere steder. Nuvel, så er der de sædvanlige om budet, men aldrig har man set en så selviscenesættende spiller spille så meget for sig selv, som man så Ronaldo gjorde idag. Føj, hvor er det ulækkert og se hans attitude gå udover alle andre imens han ikke satte én fod rigtigt indtil Barca fik scoret til 0-2.

Der er intet andet og sige end, at det er amatøragtigt og pinligt. Et historisk dårligt Barca mandskab, og alligevel bliver vi ydmyget på det groveste i egen hule, og definitivt tabte mesterskabet. For lad os være ærlige. Vi indhenter ikke 12 point på dem, eller bliver bedre indbyrdes.

Ud med BBC til sommer. Alt andet er simpelthen en falliterklæring!

Ronaldo banens dårligste? Ej nu må du sku holde, udover en rigtig træls afbrænder så havde han altså ingen skyld i det nederlag.

Check lige alle hans berøringer i kampen:

At give ham skylden for at vi tabte når så mange andre spillede markant dårligere, som feks. Carvajal og Benzema, er sku da helt henne i hampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Cristiano Ronaldo, MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #27 af Kristian S
Tjek forresten carvajals halvhjertede tilbageløb ved første mål, det var det jeg bandede mest over, og ikke kovacic markering.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 5 måneder siden #28 af ertmann6363
et historisk dårligt barca mandskab?? styr nu dine frustrationer Dios. Barcelona er under opbygning og alt går strygendende, Valverde har uden større ståhej fået barcelona til at forsvare bedre end nogensinde. Og de mangler stadig at få Dembele og Coutinho tilføjet snart??? Vi blev ydmyget i egen hule, mesterskabet er "ovre" og vi betaler nu prisen for vores dårlige indsats i ligaen denne sæson.

Man kan drage paraleller til sidste gang vi vandt mesterskabet, for ca 27 år siden. Der smed vi også ligaen på 19 runder den efterfølgende sæson.

Jeg gentager mig selv fra tidligere. Uanset hvad vi vinder og ikke vinder så skal CR7 væk til sommmer, han bestemmer alene hvordan moralen er på holdet, og det er bare uholdbart. Lad os håbe rygterne om Neymar er sande for han er Cristianos virkelige afsløser.

HUSK DE HERRER DER ER STADIG 2 STORE TITLER AT KÆMPE OM. NU SKAL ALLE STÅ SAMMEN I DEN RESTERENDE DEL AF SÆSONEN

8 år 5 måneder siden #29 af Zyconith

ertmann6363 skrev: et historisk dårligt barca mandskab?? styr nu dine frustrationer Dios.

Jeg gentager mig selv fra tidligere. Uanset hvad vi vinder og ikke vinder så skal CR7 væk til sommmer.

HUSK DE HERRER DER ER STADIG 2 STORE TITLER AT KÆMPE OM. NU SKAL ALLE STÅ SAMMEN I DEN RESTERENDE DEL AF SÆSONEN

Og det gør man ved at ønske Ronaldo langt pokker i vold?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 5 måneder siden #30 af ertmann6363
Igen du nævner sjovt nok Ronaldo :) alt handler om Ronaldo, og for lidt om real madrid.

Ronaldo kan ikke bære real madrid længere. Udover han ikke bære holdet så er hans attituder bare til at brække sig over. Han bestemmer om moralen er god eller dårlig.

ALT handler om Ronaldo, og for lidt om Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 5 måneder siden #31 af Kristian S
Det eneste sted alt handler om Ronaldo er på det her forum.

Manden er topscorer i CHL, slap nu lige af...
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 5 måneder siden #32 af Zyconith

ertmann6363 skrev: Igen du nævner sjovt nok Ronaldo :) alt handler om Ronaldo, og for lidt om real madrid.

Ronaldo kan ikke bære real madrid længere. Udover han ikke bære holdet så er hans attituder bare til at brække sig over. Han bestemmer om moralen er god eller dårlig.

ALT handler om Ronaldo, og for lidt om Real Madrid.

... Ja, mojn du. God jul.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: ertmann6363

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #33 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Her dagen derpå har jeg endelig accepteret nederlaget fra igår for hold kæft den var sku svær at accepter ja flere timer efter
Efter de første 25 minutter følte at nu sker det endelig at vi får bugt med de catalanere, men samtidig sad jeg også med følelsen, at jaja, godt nok presser vi dem ud af banen i starten af kampen men de skal nok få det førete mål, for ærligtalt, hvor mange elclasicos har vi ikke set, hvor de er kommet bedst fra kampene med minimum 2 mål og et rødt kort til os... suk...
Jeg undre mig dog stadig på hvad der gik galt i 2. Halvlegen? Skete der noget i pausen som gjorde at alle de hvide kom ud til kampen med den mest latterlige attitude jeg længe har set.

Som en anden skrev herinde, hvis man skal slå catalanerne, så holder man fast i sit spil, lad nu være med at mandsopdække Messi, (Yeah i said it) jeg har læst nogle steder at Barca netop forventer at især os, vi har denne dybe trang til at mandsopdække Messi men det gør så plads til deres andre spillere kan komme bagom.

Undskyld for mit lange opslag,

8 år 5 måneder siden #34 af ertmann6363
syns du helt ærlig ronaldo gavner holdet pt, godt nytår
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved ertmann6363.

8 år 5 måneder siden #35 af Kimbo
Ronaldo har ikke gavnet holdet i flere år nu. Udover da han fandt niveauet frem i slutningen af CL sidste sæson, der er dælme langt mellem snapsene.
Men skidt pyt, så længe han scorer stimevis af kasser mod giganter som Andorra, Færøerne, og ja ikke at forglemme mægtige Apoel, så ser hans stats jo fantastiske ud :)

Mon ikke kampen den anden dag havde set anderledes ud med en Neymar på kanten, og well, det får vi nok aldrig at vide.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Kimbo.

8 år 5 måneder siden #36 af Nord

Kimbo skrev: Ronaldo har ikke gavnet holdet i flere år nu. Udover da han fandt niveauet frem i slutningen af CL sidste sæson, der er dælme langt mellem snapsene.
Men skidt pyt, så længe han scorer stimevis af kasser mod giganter som Andorra, Færøerne, og ja ikke at forglemme mægtige Apoel, så ser hans stats jo fantastiske ud :)

Mon ikke kampen den anden dag havde set anderledes ud med en Neymar på kanten, og well, det får vi nok aldrig at vide.

Tillykke - du nåede lige at skrive årets dummeste indlæg! Hold kæft hvor er det komplet idiotisk skrevet. Gør alle en tjeneste og hold en lang pause herfra - det tror jeg mange RM fans vil sætte pris på!

At skrive sådan nogle ting om den mest ikoniske Real spiller nogensinde, er jo bare komplet mangel på indsigt og respekt. Samtidig kan det da kun være dit eget forvrængede øjebliksbillede, for hvis ovenstående virkelig er din sandhed, bør du nok finde en anden sportsgren at gå op i - fodbold har du hvert fald ikke forstand på!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Nord.

Leveret af Kunena Forum