Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Tak, for feedback.
Dit indlæg (nr. 3.846) er et interessant bidrag til dette forum - omend jeg ikke er helt enig, idet jeg fx er indstillet på at give Ronaldo et år mere (2018/19) forudsat han leverer en stærk performance resten af sæsonen og vi får tilgang af 1-2 offensive klassespillere, som i "samspil" med hele holdet hæver det offensive niveau væsentligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev: [...] nu hvor Zidanes tilbageholdne facon efterhånden har slået fejl.
2017 var Real Madrids mest succesfulde år nogensinde målt på titler. Klubben satte flere rekorder i løbet af året..
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
ChrillRM14 skrev: [...] nu hvor Zidanes tilbageholdne facon efterhånden har slået fejl.
2017 var Real Madrids mest succesfulde år nogensinde målt på titler. Klubben satte flere rekorder i løbet af året..
Tænkte det helt samme, Del Bosque formåede til sammenligning at vinde 7 antal titler, men på 4 år i stedet... Zidane er på under to år allerede oppe på 8 antal titler, næstflest af alle Real Madrid managers gennem klubbens 98 årig lange leveår! det er mere end 38 fuldtidstrænere, og mere end +50 totalt... vi kan ikke fyre en manager, hver eneste gang vi ikke vinder La Liga... vi er allerede oppe på 5 trænere siden 2009, og Zidane har, qua hans rekord mange titler, selvfølgelig lang nok snor til at vise til sommer, at han kan forbedre situationen. Han har 6 titler op til legendariske Miguel Muñoz, og det er kun et spørgsmål om tid før han tangerer ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Okay, lad mig formulere det anderledes...
Jeg anfægter overhovedet ikke, at 2017 har været umådeligt succesfuldt, hvilket er 100% Zidanes fortjeneste. Men Zidanes tilbageholdne ageren på transfermarkedet i sommers har blandt andet bidt holdet i røven i år. De fire nyindkøb har ikke haft samme gennemslagskraft som sidste års marginal- og rotationsspillere. Altså var min kommentar udelukkende rettet mod holdsammensætningen, som desværre er kommet en anelse til kort i år. Det er også den konsensus, jeg synes kommer til udtryk herinde, når det bliver diskuteret retrospektivt, hvordan man skulle have forholdt sig til truppen i sommers :)
Giver det mere mening?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Madrid1998 skrev: Synes nu dios lyder som en ret velbegavet fyr. Dog vil jeg sprøge, hvorfor du i hele 5-6 år har været så kritisk overfor Ronaldo som du selv siger. Har været tilmeldt i flere år her på forum, men kun kigget med et par gange. Dejligt på en eller anden måde, at se andre er ligeså amok over Benzema osv, og selvfølgelig opmuntrende at læse de optimistiske brugeres håb :D
Har først set dit indlæg nu, men tak :)
Jeg har altid ment, at Ronaldo fylder for meget, og ikke var så god for holdet som folk mente. Jeg var vild med Ronaldo de første 2-3 år han var i klubben, hvor han viste samme spil som i United, men efter han ændrede stil, og kun blev målsøgende, så mente jeg ikke det gavnede holdet ift. de andre spillere, og som holdet som enhed. Mest også fordi jeg altid har vægtet spillet utrolig højt, og som det ser ud nu, så er det jo langtfra overbevisende på banen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Madrid1998 skrev: Synes nu dios lyder som en ret velbegavet fyr. Dog vil jeg sprøge, hvorfor du i hele 5-6 år har været så kritisk overfor Ronaldo som du selv siger. Har været tilmeldt i flere år her på forum, men kun kigget med et par gange. Dejligt på en eller anden måde, at se andre er ligeså amok over Benzema osv, og selvfølgelig opmuntrende at læse de optimistiske brugeres håb :D
Jeg har altid ment, at Ronaldo fylder for meget, og ikke var så god for holdet som folk mente. Jeg var vild med Ronaldo de første 2-3 år han var i klubben, hvor han viste samme spil som i United, men efter han ændrede stil, og kun blev målsøgende, så mente jeg ikke det gavnede holdet ift. de andre spillere, og som holdet som enhed. Mest også fordi jeg altid har vægtet spillet utrolig højt, og som det ser ud nu, så er det jo langtfra overbevisende på banen.
Omvendt har din kritik af portugiseren ikke været så iøjnefaldende herinde i en årrække, for sandheden er jo også - uanset om man kan li’ ham eller ej, og uanset om man mener, han gavner Real Madrid eller ej - at Ronaldo har været en afsindig afgørende spiller i blandt andet Real Madrids imponerende CL-succes.
Ronaldo har stadig en fremtid i Real Madrid. Det er min helt klare overbevisning. Der er mange andre, hvis fremtid er mere diskuterbar, som jeg ser det.
Daniel skrev:
Dios skrev:
Omvendt har din kritik af portugiseren ikke været så iøjnefaldende herinde i en årrække, for sandheden er jo også - uanset om man kan li’ ham eller ej, og uanset om man mener, han gavner Real Madrid eller ej - at Ronaldo har været en afsindig afgørende spiller i blandt andet Real Madrids imponerende CL-succes.
Ronaldo har stadig en fremtid i Real Madrid. Det er min helt klare overbevisning. Der er mange andre, hvis fremtid er mere diskuterbar, som jeg ser det.
Enig, det er ikke kun Ronaldo, der er også nogle andre spillere som man bør skifte ud til sommer.
Enig i meget som Dios skriver.
Altså jeg vil gerne se mit hold spille flot teknisk fodbold, og det for man ikke med bl.a Ronaldo og Bale på holdet mere.
Det gør man med bl.a Isco, Asensio, Hazard/dybala/ neymar/
Daniel skrev:
Dios skrev:
Det er sandt, for jeg var og er stadig dybt imponeret over Ronaldo, og specielt de seneste 2 sæsoner, hvis vi ser bort fra denne. Min kritik klinger hult når han banker 11 kasser ind når titlerne skal fordeles, og her har jeg holdt min kæft, for uanset hvor lidt jeg kan lide hans attitude etc. på banen, så kan man ikke andet end at være dybt imponeret over hans bedrifter. Jeg prøver at nyde ham, selvom der er så mange irritationsfaktorer ved at se ham spille, for jeg ved også godt, at det han levere ikke ses ofte, og hvem siger det nogensinde bliver set igen.
Desværre for Ronaldo render der bare en gut rundt i Barcelona, som præstere det samme rent statistisk set, men bare er langt mere overbevisende og overlegen på banen, og derfor får Ronaldo nok ikke helt den positive opmærksomhed, som hans bedrifter egentlig er berettiget til. Han gør det dog rigtig svært for ham selv, når han spiller med følelserne så meget uden på tøjet, og ikke altid reagere eller opfører sig som vi fleste mennesker bryder os om.
Hands down, for det Ronaldo er igang med at præstere, og jeg har heller aldrig sagt andet. Der er mange andre som også står for skud, og som også skal skydes væk, som jeg er inde på i et af mine tidligere indlæg.
Det ændre bare ikke på, at spillerne omkring Ronaldo ikke længere gør ham god, og han ikke selv længere har de evner, som gør/gjorde ham til verdens bedste. For der er immervæk stor forskel på Ronaldo og Messi's evner inde på banen, og aldrig har afstanden været større, hvis man ser på kompetencer.
Via min "utilfredshed" med ham, og mine utallige af argumenter imod ham som jeg er kommet med de vel nok sidste 5-6 sæsoner, så er det klart, at min snor og tålmodighed ikke er uendelig lang, som alle "jer" der "forguder" ham. Lige nu ser jeg en utrolig middelmådig spiller, som skal have alt serveret før det bliver farligt. Og med middelmådig mener jeg ikke Benzema-niveau, men spillere som har det ekstraordinære, som Ronaldo har haft i stort set hele hans karriere. Den magi er pist væk, og det ændre 12 mål i Chl ikke på, og slet ikke når langt de fleste mål er skabt af holdet, hvor det ikke længere er Ronaldo, som er faktoren for, at angrebet bliver farligt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Madrid1998
- Platin bruger
-