Bedømmelse af truppen mod Barcelona
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: Ronaldo har ikke gavnet holdet i flere år nu. Udover da han fandt niveauet frem i slutningen af CL sidste sæson, der er dælme langt mellem snapsene.
Men skidt pyt, så længe han scorer stimevis af kasser mod giganter som Andorra, Færøerne, og ja ikke at forglemme mægtige Apoel, så ser hans stats jo fantastiske ud :)
Mon ikke kampen den anden dag havde set anderledes ud med en Neymar på kanten, og well, det får vi nok aldrig at vide.
Ja, god jul til dig så... :D
Hvis du også lige kunne finde mig en liste over de personer, du så mener scorer flere mål mod de allerbedste modstandere end mod de ringeste, så ville det være great
Jeg kiggede så lidt rundt og lavede en lille liste over offensive spillere i de fire største ligaer for at se på, hvor mange af deres ligamål, der er scoret mod den bedste halvdel af ligaen i indeværende sæson. Lidt interessant statistik.
Lewandowski: 6/15
Aubameyang: 7/13
Harry Kane: 8/15
Agüero: 6/12
Messi: 3/15
Suarez: 6/10
Dybala: 3/12
Salah: 7/15
Morata: 4/9
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sidder lige at nyder denne video med nogle af hans perle mål.
Damn nogle landskuds mål han lavede, damn nogle mål.
Det trist, men tror desværre er tiden ved at være over for ham.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Macon skrev: Det trist, men tror desværre er tiden ved at være over for ham.
Altså manden som scorede 53 mål i 2017 og er topscorer i Champions League med 9 mål efter gruppespillet?
– Ja, han lyder som en færdig fodboldspiller...
Vi ser ham nok ikke score 50-60 mål i 50 kampe / målratio på (+)1 mål pr. kamp mere, men mindre kan da absolut også gøre det. Vi har maksimalt 35 kampe tilbage og han har allerede scoret 16 mål i denne sæson. Fortsætter han samme målratio, som hidtil i sæsonen, ender han sandsynligvis med 35-40 mål, når sæsonen er ovre. +30 sæsonmål er typisk kendetegnende for en super sæson for en angriber, vi er bare vant til at blive forkælet ekstra af spillere som Messi og Ronaldo og forventer derfor mere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Altså manden som scorede 53 mål i 2017 og er topscorer i Champions League med 9 mål efter gruppespillet?
Vi ser ham nok ikke score 50-60 mål i 50 kampe / målratio på (+)1 mål pr. kamp mere, men mindre kan da absolut også gøre det. Vi har maksimalt 35 kampe tilbage og han har allerede scoret 16 mål i denne sæson. Fortsætter han samme målratio, som hidtil i sæsonen, ender han sandsynligvis med 35-40 mål, når sæsonen er ovre. +30 sæsonmål er typisk kendetegnende for en super sæson for en angriber, vi er bare vant til at blive forkælet ekstra af spillere som Messi og Ronaldo og forventer derfor mere.
Det er det gode med et forum, hvor folk kan havde hver sin mening.
Jeg står ved det jeg skriver, det min mening.
Om han så scorer 70 mål, så er han stadig faldet i niveau.
Men det er vel også helt naturligt, manden bliver 33 år den 5 februar.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Macon skrev:
Real Madrid skrev:
Det er det gode med et forum, hvor folk kan havde hver sin mening.
Jeg står ved det jeg skriver, det min mening.
Om han så scorer 70 mål, så er han stadig faldet i niveau.
Men det er vel også helt naturligt, manden bliver 33 år den 5 februar.
Jeg forstår din pointe – men 70 mål ville være den 6. bedste (målmæssige)bedrift i fodboldhistorien, just sayin ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Alle hans 53 mål i 2017 – endnu et år med højre fod, venstre fod, frisparksmål, hovedstød, saksespark, langskud, tap-ins, bolde i dybden...
- Madrid1998
- Platin bruger
-
@Real Madrid.
Ja, Ronaldo har scoret mange mål, men hvis du også vil prøve at læse modargumenterne i stedet for altid at have næsen i dine statistikker, så kan vi alle måske nærme os hinanden. Hvor finder du egentlig de statistikker fra så hurtigt altid? :D
Prøv og svar mig med hånden på hjertet, og uden dine sædvanlige "Ronaldo har scoret 17 mål i Chl sammenhæng" agtige indlæg :D No offence :) Mener du i ramme alvor, at Ronaldo ikke er faldet meget i niveau? Her taler jeg alt - altså ikke kun mål, assist etc. men i hans evner på banen kombineret med hans tal?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Kristian S skrev: Både Messi og Ronaldo er faldet i niveau, de er begge ikke som de plejer, men de er stadig verdens bedste, og det er det der tæller.
Kan vi for engang skyld afskille de 2 spillere? Nu taler vi Ronaldo, og jeg selv føler det faktisk krænkende overfor Messi, at der nu bliver lavet en sammenligning imellem de 2. I mine øjne har der aldrig været så stor klasseforskel på de individuelle kvaliteter som der er nu, og det taler desværre til Messi's fordel alt sammen.
Nok om Messi, så lad os prøve at dreje debatten over på Ronaldo, og nærmere betegnet mit tidligere indlæg :)
Dios skrev: Ligesom med basket, så har statistikken nu også ødelagt fodbold. Der var engang, hvor sporten var en underholdning. Altså en begivenhed, hvor familien etc. samledes for at blive underholdt. Nu handler det bare om kyniske og kedelige tal.
@Real Madrid.
Ja, Ronaldo har scoret mange mål, men hvis du også vil prøve at læse modargumenterne i stedet for altid at have næsen i dine statistikker, så kan vi alle måske nærme os hinanden. Hvor finder du egentlig de statistikker fra så hurtigt altid? :D
Prøv og svar mig med hånden på hjertet, og uden dine sædvanlige "Ronaldo har scoret 17 mål i Chl sammenhæng" agtige indlæg :D No offence :) Mener du i ramme alvor, at Ronaldo ikke er faldet meget i niveau? Her taler jeg alt - altså ikke kun mål, assist etc. men i hans evner på banen kombineret med hans tal?
Ronaldo har vel aldrig tidligere været bedre mod gode hold, end han har været i 2017? Tidligere gik kritikken på at han scorede alle sine mål mod dårlige modstandere og aldrig mod gode modstandere. Det er vel vendt rundt nu?
Isoleret set på denne sæson minus diverse supercups, så har Ronaldo været ringe. Så langt vil jeg gerne gå. At han er blevet dårligere gør dog Benzema's status på holdet endnu mere tvivlsom, hvis Benzema tidligere var på holdet for at gøre Ronaldo god, så behøver vi vel ikke Benzema længere, hvis Ronaldo heller ikke skal være her :-D Jeg er klar på at sende begge to væk.
Men du har ret. Benzema sejler, og skal selvfølgelig skiftes ud til sommer og helst sammen med Ronaldo. Aldrig i mit liv håber jeg mere på, at høre Perez tale om nye impulser.