Real Madrid-spillerne appellerer til fansene

6 år 1 måned siden #1 af Daniel

Flere Real Madrid-spillere har været ved tasterne på de sociale medier for at appellere til fansenes fulde opbakning mod PSG.

Champions League er Real Madrids turnering. Det er ikke et trofæ Kongeklubben har patent på, men det er et trofæ Sergio Ramos og co. i nyere tid - ej at forglemme Alfredo di Stéfano og Raúls forarbejde - har manifesteret som et synonym med Real Madrids logo.

Tre Champions League-titler på blot fire sæsoner har krævet blod, sved og tårer...... en masse held og talent. Real Madrid er også en institution, der ikke undervurderer fansenes betydning for de senere års store triumfer, hvor neutrale seere, Santiago Bernabéus publikum og hardcore fans bag TV-skærmene har været vidne til nogle uforglemmelige Champions League-aftener på Real Madrids legendariske græstæppe - en såkaldt Noche Inolvidable.

Derfor er flere Real Madrid-spillere også ude at appellere til fansene, særligt dem på lægterne. Sergio Ramos smed eksempelvis denne opdatering op på Facebook for nogle dage siden:

Siden da har spillere som Marco Asensio ("Sammen er vi stærkere"), Casemiro ("Jeres opbakning er yderst vigtig for os og sammen vil vi fortsætte med at skrive historie"), Mateo Kovacic ("Bernabéu vil vise os vejen mod den 13. Champions League-titel"), Keylor Navas ("Vi vil kæmpe til det sidste for vores fans og dette logo") og Gareth Bale ("Vi ser frem til at se jer på onsdag og forhåbentlig kan vi skrive historie sammen på ny") også været ude og ytre sig på de sociale medier. 

Der kommer helt sikkert mere at dette frem mod kampen mod PSG i morgen. El Capitán har i dag eksempelvis været flittig til at opdatere sin Facebook-profil med nostalgiske godter. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #2 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
Så er det i aften at skæbnen bliver afgjort for vores kære hold som har haft et af de mest elendige år nogensinde. (Intet var værre end Gago-æraen)
Det lyder måske lidt underligt, men det jeg har frygtet mest op til den her kamp, er såden set ikke PSG selv, men om vi ville genfinde bare en smule momentum. Nu vandt vi seneste og La Real, men vi har set et pr år gange allerede, at holdet er gået fra at spille godt og vinde stort, til at tabe over et bundhold i ligaen. Som en bruger skrev, Real er som nat og dag og er sin egen værste fjende.

Jeg er dog optimistisk!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #3 af asp3200
Vi får en kæmpe røvfuld. Zidanes eræ er ovre..tiden er kommet. Det går ikke længere at spille som en sæk kartofler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #4 af Daniel

asp3200 skrev: Vi får en kæmpe røvfuld. Zidanes eræ er ovre..tiden er kommet. Det går ikke længere at spille som en sæk kartofler.


Gør vi nu også det? Lad os se, hvad PSG reelt er lavet af, før vi begynder at male fanden på væggen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5 af Sahinovic
Muligivis dagens startopstilling ifølge livescore.




Jeg ved vitterligt ikke hvad jeg skal forvente af kampen i aften. Jeg plejer at have et par scenarier kørende rundt i hovedet om, hvad der måske kommer til at ske, men denne gang er jeg fuldstændig blank.

Jeg har glædet mig enormt meget til i aften og havde en plan om at skulle en masse idag, men har absolut intet konstruktiv lavet fordi jeg simpelthen har været alt for spændt - håber som minimum på en hjernedød god kamp, med en masse flot fodbold og personligt tror jeg stadig på holdet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #6 af Daniel
Jeg har set flere spå Isco nappe pladsen fra Bale i startopstilling, hvilket for mig ville give go' mening mod PSG. Vi kan sagtens gå hen og tabe kampen om omstillingsfasen, hvorfor det ville være et anderledes og velovervejet taktisk oplæg at gå med mere boldsikre spillere for at undgå PSG's kontramaskine. Men nu må vi se, hvad det ender med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #7 af Mosse
asp3200!

Havde jeg besiddet din indsigt, kunne jeg have sparet en masse penge, nu staar jeg overfor et stort dilemma - skal jeg forsoege at saelge mine billetter udenfor Bernabeau om et par timer og mindske det oekonomiske tab eller skal jeg udsaette min dreng og undertegnede for en monumental nedtur?

Jeg satser, det bliver kampen fremfor pengene!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #8 af Madrid1998
Det bliver en god kamp for os. 4-1 til os, efter vores midtbane er i totalt dominans. Vi skal vise det ikke er ligue 1 længere mod Toulouse. Ingen kærlighed til Di Maria siden han ikke længere har kærlighed til klubben, og bare overvejer at spille for Barca. God kamp allesammen
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #9 af Vinícius

Sahinovic skrev: Jeg har glædet mig enormt meget til i aften og havde en plan om at skulle en masse idag, men har absolut intet konstruktiv lavet fordi jeg simpelthen har været alt for spændt - håber som minimum på en hjernedød god kamp, med en masse flot fodbold og personligt tror jeg stadig på holdet.


metoo... Men jeg har da været i bad og spist mad ;) Men derudover har jeg faktisk ikke lavet noget konstruktivt. Kald mig fanatisk fan, men jeg kan ikke koncentrere mig en dag som i dag om noget som helst. Jeg håber vi spiller godt. Det kan gå begge veje, men uanset hvad vil jeg heppe, selvom vi skulle komme bagud med 4-0. Det er jo ikke garanti for avancement. Jeg skal være ærlig og sige, at PSG vel nok har det bedste mandskab i verden, hvor jeg personligt mener, at vi kommer lige efter(nogle vil mene, at den næstbedste trup skal findes i Manchester). Derfor skal vi vinde på vores erfaring, som ikke er ubetydelig. Vi kan godt få videre avancement, for vi har set en opadgående kurve, og om ikke andet så er det den eneste turnering, vi har nogle forhåbninger om succes. Det kan være en hæmsko, hvis spillerne bliver for nervøse, men det tvivler jeg alligevel på med den erfaring. God kamp derude! Mosse, god kamp på stadion! :D asp3200, måske får du ret, men PSG er ikke umulige at slå, og deres kurve er for mig at se nedadgående(ja, jeg har set mange af deres kampe på det sidste).

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Mosse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #10 af Kimbo
Jeg er pludseligt begyndt at boble af optimisme op til aftenens kamp, jeg har simpelthen på fornemmelsen at vi kører PSG ud af banen i dag, at Chelsea napper Barca og at vi derefter indtager ligaen med den vildeste slutspurt nogensinde set.
Om det er begyndende forårs kådhed, om det skyldes de 6/7 øl jeg har indtaget eller om det bare er det faktum at jeg netop er gået på tidlig weekend, jeg aner det ikke. But it feels good.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Madrid1998, Sahinovic, Jonas, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #11 af Vinícius

Kimbo skrev: Jeg er pludseligt begyndt at boble af optimisme op til aftenens kamp, jeg har simpelthen på fornemmelsen at vi kører PSG ud af banen i dag, at Chelsea napper Barca og at vi derefter indtager ligaen med den vildeste slutspurt nogensinde set.
Om det er begyndende forårs kådhed, om det skyldes de 6/7 øl jeg har indtaget eller om det bare er det faktum at jeg netop er gået på tidlig weekend, jeg aner det ikke. But it feels good.


Selvom det er usandsynligt, så kan Barcelona jo ende med en nedtur af rang, så de spiller uafgjort 3 kampe i træk, mens vi vinder i selvsamme runder. Så er ligaen åben, hvis vi samtidig vinder vores ekstra kamp og slår Barca. Intet er umuligt, bare se hvordan PSG røg ud sidste år. Men jeg tror det er mere sandsynligt, at vi vinder CHL ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #12 af Madrid1998
Selvom det ville være en drøm at genvinde ligaen, har jeg opgivet, vi har dummet os for mange gange. Håber dog vores naboer tager den, selvom jeg ikke burde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce