Real Madrid-spillerne appellerer til fansene

8 år 4 måneder siden #13 af Sahinovic

Daniel skrev: Jeg har set flere spå Isco nappe pladsen fra Bale i startopstilling, hvilket for mig ville give go' mening mod PSG. Vi kan sagtens gå hen og tabe kampen om omstillingsfasen, hvorfor det ville være et anderledes og velovervejet taktisk oplæg at gå med mere boldsikre spillere for at undgå PSG's kontramaskine. Men nu må vi se, hvad det ender med.

Det blev en realitet, Isco er valgt fremfor Bale. Dejligt!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #14 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
Jeg er sgu ikke mega skræmt af det PSG-hold. Der er tre klassespillere på toppen og ellers bør det være til at tale med. Rammer Kroos, Modric og Isco topniveauet, så får PSGs trio ikke lov at røre bolden meget. Jeg håber, at Isco takker for tilliden og præsterer på højeste niveau, for det er efterhånden noget tid siden. Havde håbet på Bale i stedet for Benzema, så man havde spillet med 11 mand i stedet for 10 plus en verdensmester i gemmeleg, men med Iscos normale niveau i de største kampe, så giver det mening at han i hvert fald er foretrukket frem for Bale.
Kan man få lukket Neymar og Mbappe ned, så bliver det en god kamp.

8 år 4 måneder siden #15 af Dios
Lige som man har opgivet Zidane, så bringer han igen lidt nosser ind i kampen. Nuvel, så ville jeg nok have valgt anderledes, men som altid, så vindes slaget på midtbanen, og deres trio er bare ekstrem boldsikre.
Er godt nok spændt og nervøs idag. Heldigvis med en god fornemmelse. Kom så forhelvede!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 4 måneder siden #16 af asp3200
Tag da ind og se den. Alene for stemningen. Ændre ikke på de får en lærestreg.

8 år 4 måneder siden #17 af R7CR7GB11

asp3200 skrev: Tag da ind og se den. Alene for stemningen. Ændre ikke på de får en lærestreg.

Kan nemt ske, at du faar ret, men hold fast hvor haaber jeg at du kommer til at se dum ud om 2 timer.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

8 år 4 måneder siden #18 af Daniel
Vi har fire centrale midtbanespillere på banen, men alligevel sejler de mest simple markeringer på denne del af banen - det er sørgeligt at se på.

Apropos sørgeligt: Casemiro! Hvor er den mand dalet i niveau. Iøjnefaldende meget endda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Kiwes, Sahinovic

8 år 4 måneder siden #19 af Kiwes

Daniel skrev: Vi har fire centrale midtbanespillere på banen, men alligevel sejler de mest simple markeringer på denne del af banen - det er sørgeligt at se på.

Apropos sørgeligt: Casemiro! Hvor er den mand dalet i niveau. Iøjnefaldende meget endda.

Helt enig - Casemiro ud og Lucas/Asension ind tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 4 måneder siden #20 af Madrid1998
Synes midtbanen er fin, skaber en del chancer. Glad for Isco også arbejder godt defensivt. Eneste minus er imo Casemiro.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Madrid1998.

8 år 4 måneder siden #21 af Dios
Du har ret Daniel. Casemiro virker ekstrem sløv, selvom han har fået erobret en del bolde, men efterlader alligevel et kedeligt indtryk.

Hvor er jeg glad for, at Isco fik lov til at starte inde. Klart Real Madrid's bedste spiller, selvom han faldt lidt sammen med holdet. Og så må snakken om den bedste presspiller også snart fordufte. Man skal blot have 2 øjne for at se det arbejdsraseri Isco igen lægger for dagen. Imponerende, at han altid lægger det første pres, og hele tiden er nede og hjælpe Nacho, og når han ikke er det, så får han Mbappé til at se dårlig ud.

Der skal stadig snakkes om, at man bare ikke må se fodbold som midtbanespiller når modstanderen har bolden. Sløvt at Modric ikke følger sin mand! Det skal der strammes op på.

Rigtig godkendt 1. halvleg, men frygter 2. halvleg, da det desværre altid er der det går galt for os :( Håber vi ser Kovacic i stedet for Casemiro. Vi skal have noget fart ind på den centrale midtbane, og Casemiro får El Fenomeno på sine sidste dage til at virke hurtig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #22 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
Det er jo et spørgsmål om tid før vi bliver ramt på deres omstillinger...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #23 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
Jeg elsker forår(Selvom der er lidt tid til)! Verdens bedste slår til igen nøjagtig som han plejer i disse kampe. Bale har leveret et fantastisk indhop indtil videre og har været super vigtig for det opbyggende spil. Hans løb for medspillerne er en fornøjelse. Dejligt at se holdet levere i de store kampe.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Brylle.

8 år 4 måneder siden #24 af Daniel

Brylle skrev: Jeg elsker forår! Verdens bedste slår til igen nøjagtig som han plejer i disse kampe. Bale har leveret et fantastisk indhop indtil videre og har været super vigtig for det opbyggende spil. Hans løb for medspillerne er en fornøjelse. Dejligt at se holdet levere i de store kampe.

Ej at forglemme Asensios magiske indhop :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, R7CR7GB11, Nada mas

Leveret af Kunena Forum