Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi er et hold uden selvtillid, som skulle overleve idag. Jeg forventede ikke smukt spil, men en fightervilje som aldrig før. Jeg forventede ikke vi ville udspille Psg, og vade i chancer, men få et godt resultat. Holdmæssigt synes jeg vi gjorde det fantastisk. Det er det jeg aller helst vil have i stedet for 2-3 individualister som skal afgøre tingene altid. Vores spil kom i bølger, hvor hele holdet præsterede. Ramos gik forrest, og viste stor sikkerhed og autoritet. Marcelo spillede som Marcelo. Varane lukkede godt af, og var god i duellerne. Modric og Kroos holdt godt fast i bolden, og skabte nogle giftige situation. Isco var fremragende i det offensive og defensive spil. Benzema var aldeles vigtig, og holdt godt fast i bolden.
Ronaldo var på sit sted de rigtige tidspunkter.
Det er aldrig held, at Ronaldo står hvor bolden er i feltet. Det er ikke held, at han reagere med knæet. Det er simpel verdensklasse, og Ronaldo's største spidskompetence. Det er heller ikke heldigt, at målmanden clearer den midt i feltet, men derimod dårligt målmandspil.
Nu kan dommeren jo ikke være fejlfri, men jeg synes han kommer tættere på end nogen andre.
@Fondo_Sur.
Var det ikke Alves som lavede det indlæg? Selvfølgelig er Mbappé giftig, men sammenlignet med Neymar, var han ingenting. Nu var det jo også Neymar som lagde op til Mbappé's største chance :) Neymar gør meget rigtigt, men i en større klub, hvor respekten skal være der for holdkammerater, klub etc. så vokser han endnu større.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Med 20-25 minutter igen så det rigtig skidt ud. Holdet viser god moral i slutningen af kampen, men lad os blive enige om, at vi i den grad har marginalerne med os. Jeg er enig med Sahinovic i, at vi ikke ser fodbold fra højeste hylde i aften. Spillemæssigt er jeg i hvert fald ikke imponeret, men resultatet er fuldstændig forrygende.
Dios skrev:
Carlos3 skrev: Kan vi please ikke godt droppe diamanten nu, den fungerer bare ikke og det er super ærgerligt for isco, men flad 4-4-2 med asensio og marcelo på venstre side fremover tak
De kommer ind med 10 min. igen, hvor Psg er ultra offensive. Der er ikke andet end plads bag backsene. Vi blev kørt rundt inde centralt i store dele af kampen. Hvordan havde det ikke set ud med Modric og Kroos kun?
Jeg synes bare at 4-4-2 har sine styrker offensivt, er enig i at man skal have en defensiv mand, men jeg synes nu ikke casemiro spillede en pragt kamp idag, en 4-4-2 hvor du står mere kompakt og er klar til at straffe på omstillinger synes jeg klart virker bedre for os lige nu, spillet klumper samme på midten og går i stå mange gange med diamanten, men det er selvfølgelig bare sådan jeg ser det.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Det negative: Casemiro ER uhyggelig langsom i tanke og handling, Ronaldo ER i flere situationer uskarp, Nacho var klart overmatchet af Neymar og svag i det fremadrettede spil, Benzema vil gerne man kan ikke
Det positive: Kollektivet, indstillingen, de små marginaler, Kroos, Marcelo, Arsensio og en fantastisk stemning på verdens bedste stadion.
Det blev en meget mindevaerdig aften, selvom asp3200 mente det modsatte.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Miguel Muñoz 357 sejre (14 titler)
2. del Bosque 133 sejre (7 titler)
3. Mourinho 128 sejre (3 titler)
4. Beenhakker 121 sejre (6 titler)
4. Luis Molowny 107 sejre (8 titler)
6. Zidane 90 sejre (8 titler)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Carlos3 skrev:
Dios skrev:
Carlos3 skrev: Kan vi please ikke godt droppe diamanten nu, den fungerer bare ikke og det er super ærgerligt for isco, men flad 4-4-2 med asensio og marcelo på venstre side fremover tak
De kommer ind med 10 min. igen, hvor Psg er ultra offensive. Der er ikke andet end plads bag backsene. Vi blev kørt rundt inde centralt i store dele af kampen. Hvordan havde det ikke set ud med Modric og Kroos kun?
Jeg synes bare at 4-4-2 har sine styrker offensivt, er enig i at man skal have en defensiv mand, men jeg synes nu ikke casemiro spillede en pragt kamp idag, en 4-4-2 hvor du står mere kompakt og er klar til at straffe på omstillinger synes jeg klart virker bedre for os lige nu, spillet klumper samme på midten og går i stå mange gange med diamanten, men det er selvfølgelig bare sådan jeg ser det.
Du fjerner jo også en defensiv mand, og erstatter ham med en offensiv, så det giver forhåbentlig noget større styrke i angrebet :D
Var super glad lige efter kampen, men efter den er sunken ind og efter at have genset et par minutter af kampen sidder jeg med usikker fornemmelse...
Hala
25 mål i 29 kampe og 9 mål alene i de sidste 5 kampe. Det begynder at ligne noget.
Og 101 Champions league-mål for Real Madrid. Det er sgu Imponerende.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
zizou21 skrev: Er 3-1 nok?
Var super glad lige efter kampen, men efter den er sunken ind og efter at have genset et par minutter af kampen sidder jeg med usikker fornemmelse...
Inden kampen håbede jeg faktisk mest på en 2-0 sejr af hvad der var realistisk. En 2-måls føring er ikke nok til at hvile på laurbærrene, så derfor skal de stadig være utrolig fokuseret hele kampen igennem. Vi må stadig ikke glemme, at vi til hver en tid godt selv kan scorer en masse mål, og endelig er vores breddespillere begyndt at vise niveau. Vi har 3 uger til at forberede kampen, og jeg håber Zidane hiver noget uventet op af ærmet, så det kan komme bag på Psg.
Jeg tror helt sikkert på det :)
zizou21 skrev: Er 3-1 nok?
Ja. Det er nok.
PSG er en størrelse, der taktisk slet ikke har rutinen til at danse med de store drenge. Det var det samme med Napoli i fjor, om end talentet er større i den franske hovedstad.
PSG kommer til at spille kamakazee-bold på Parc des Princes og stik modsat Barcelona, så har Real Madrid kvaliteterne til at straffe dette via hurtige omstillinger.
Jeg forudser en mindre rolle til Isco i returkampen og en større rolle til Bale, Asensio (flere minutter) og Lucas V (flere minutter). Glæder mig allerede til at høre/læse søforklaringerne på PSG’s CL-exit om tre uger :-)
Dagen derpå sidder jeg med en mærkelig følelse i kroppen, er super glad for resultatet men det var virkeligt en spøjs måde det kom på.
Man kan næsten kalde det typisk Madrid i CL, vi har bare heldet og marginalerne når det gælder.
I store dele af kampen er vi totalt nedspillet af PSG og den eneste grund til at vi klapper i hænderne i dag er pga deres uheld samt elendige afslutninger og forkerte beslutninger i begge felter.
Jeg synes Isco gjorde det fantatisk i starten af kampen, man så blev han også lukket ned.
Zidane skal selvfølgelig have ros, men omvendt gjorde han intet spektakulært eller nyt, forskellen var bare at hans indskiftninger stemplede ind, hvilket de ikke har haft for vane at gøre. Arsensio viser det potentiale vi alle ved han har, han gjorde det fremragende.
At Ronaldo får så høj en karakter er lidt til grin, et straffe samt et mål fordi kuglen blev klasket ind på hans knæ og tilfældigvis går i mål. Argh. Han var jo hamrende uskarp i samtlige andre facetter i spillet, især hans afslutninger var af meget dårlig kvalitet.
Modric var fantatisk når vi havde momentet i spillet, han kan bare det hele.
Marcelo var også tilbage på hans fantastiske niveau, at vi stort set ikke får en kontra imod os i hele kampen er mig dog komplet uforståeligt.
Alt i alt fed fed kamp, lækkert at Zidane satser offensivt og næsten perfekt resultat.
Det jeg ønsker aller mest fremover er dog at vi kan dominere vores modstander det meste af kampen, jeg er lidt træt af at sidde og se vores mægtige hold, konge klubben stå afventende på eget græs og overlade alt til modstander holdet. Jeg hader det.