Real Madrid-spillerne appellerer til fansene

8 år 5 måneder siden #73 af Halamadrid1411

Sahinovic skrev: Hvis Zidane stiller med det samme hold fra det 79' minut i centrum af Frankrig, så vinder han endegyldigt mit hjerte, for der er ingen der kan følge med dette hold.

Vent, vent, vent... Skrev du lige, at Zidane vinder dit hjerte, hvis han starter ude med Benzema? :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #74 af Sahinovic

Halamadrid1411 skrev:

Sahinovic skrev: Hvis Zidane stiller med det samme hold fra det 79' minut i centrum af Frankrig, så vinder han endegyldigt mit hjerte, for der er ingen der kan følge med dette hold.

Vent, vent, vent... Skrev du lige, at Zidane vinder dit hjerte, hvis han starter ude med Benzema? :D

Benzema er naturligvis altid at foretrække fremfor Bale - og det er kampen et godt eksempel på, for hold fast hvor var han fuldstændig vanvittig som spilstation igen, Bale var igen i den ligegyldige ende.

Florentino Pérez

8 år 5 måneder siden #75 af Realex

Bale var igen i den ligegyldige ende.

Glem ikke at det var Bale der satte gang i kontraen til det angreb, der førte til Ronaldos 2-1 mål. En fremragende aflevering i dybden til Asensio.
Jeg tror Bale kan blive nøglen i Paris. Der er meget plads bagved PSG's forsvar, og der kan han udnytte sine forcer.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #76 af Lars1991
Jeg vil også godt fremhæve Zidanes udskiftninger fremfor indskiftninger. Dem der kom ind var de sædvanelig, det kunne man forvente. Men han viser nogle balls ved at skifte Benzema ud først(før Isco som ellers plejer at være den første) og så til sidst Casemiro.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #77 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid-spillerne appellerer til fansene

Realex skrev:

Bale var igen i den ligegyldige ende.

Glem ikke at det var Bale der satte gang i kontraen til det angreb, der førte til Ronaldos 2-1 mål. En fremragende aflevering i dybden til Asensio.
Jeg tror Bale kan blive nøglen i Paris. Der er meget plads bagved PSG's forsvar, og der kan han udnytte sine forcer.

Og så må man ikke glemme de gode løb han lavede gang på gang. Både i dybden, men i den grad også tilbage i banen som netop skabte 2-1 målet. Langt bedre end verdensmesteren i gemmeleg, som heldigvis blev pillet tidligt ud. Derfra begyndte maskinen for alvor at køre, da man pludselig spillede 11 mod 11.

8 år 5 måneder siden #78 af Dios
Inden kampen håbede jeg man udelukkende spillede på omstillinger. Om det var os der var rigtig gode i presspillet, eller om det var Psg' spillere der var dårlig i deres possession igår skal jeg ikke kunne sige, men det fik mig på helt andre tanker end omstillinger. Psg led hvergang vi havde bolden. Vi spillede langtfra hurtigt nok, men når vi havde bolden var Psg langtfra farlige. Når vi derimod mistede den højt oppe var de ekstrem farlige, eller når vi trak os lidt tilbage, så blev der også skabt chancer, fordi de simpelthen var meget hurtigere end os.
Tanken om BBC skræmmer mig, fordi Bale i min optik ikke er god nok i presspillet. Det var her Isco var nøglen igår, og selvom man altid vil kunne straffe Psg på Bale's hurtighed, så håber jeg faktisk man satser på boldsikre spillere igen. Forskellen er nu, at vi ikke skal skabe kampen, men derimod kan vi bare stresse dem og true dem med bolden.
De kommer jo sikkert buldrende som alle hold vil gøre, og jeg er bare bange for, at holdet vil "sejle" offensivt som det gjorde i de 10 min. Benzema ikke var med, og Bale var på toppen med Ronaldo.
Det er centralt Psg er bedst, og hvis vi bare står kompakt med boldsikre midtbanespillere, så vil vi automatisk få lukket deres bredde ned, men samtidig vil vi også kunne modstå et hårdt pres, hvis vi selv kan holde fast i bolden.

Ville helt klart spille samme formation og samme spillere igen, men denne gang med Kovacic inde i stedet for Casemiro. Vi har brug for hurtighed inde centralt, hvor det var alt for nemt for Neymar at trække ind og skabe overtals situationer. Kovacic har disciplin, hurtighed og taktisk forståelse, så han uden tvivl kan udfylde rollen som "6'er". Derudover kan han med sit drive med bolden skabe farlige omstillinger, men også holde i bolden. Er bare vild med kroaten, og er godt nok ikke imponeret af Casemiro, og lur mig om de ikke også så den enorme svaghed i Psg lejren.
De får også Motta tilbage som godt nok var savnet for dem igår.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 5 måneder siden #79 af BBB

Dios skrev: De kommer jo sikkert buldrende som alle hold vil gøre, og jeg er bare bange for, at holdet vil "sejle" offensivt som det gjorde i de 10 min. Benzema ikke var med, og Bale var på toppen med Ronaldo.

Det var da Isco, som spillede på toppen med Ronaldo til sidst. Bale trak ned på en højre midtbane, når vi forsvarede.

Det sejlede heller ikke de sidste 10 minutter. PSG blev desperate, og vores spil blev flydende (hvilket også betød at Marcelo på et tidspunkt stod på højre wing). Det var helt vildt smukt, men sådan kan vi selvfølgelig ikke starte en kamp.

8 år 5 måneder siden #80 af R7CR7GB11

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev: Tag da ind og se den. Alene for stemningen. Ændre ikke på de får en lærestreg.

Kan nemt ske, at du faar ret, men hold fast hvor haaber jeg at du kommer til at se dum ud om 2 timer.

@asp3200 :-))))))))))))))))))

8 år 5 måneder siden #81 af Administrationen

R7CR7GB11 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

asp3200 skrev: Tag da ind og se den. Alene for stemningen. Ændre ikke på de får en lærestreg.

Kan nemt ske, at du faar ret, men hold fast hvor haaber jeg at du kommer til at se dum ud om 2 timer.

Han er vist ikke færdig med at se dum ud endnu ;-)

8 år 5 måneder siden #82 af R7CR7GB11

Administrationen skrev:

R7CR7GB11 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Han er vist ikke færdig med at se dum ud endnu ;-)

Haha. Jeg havde desvaerre ikke tid til at komme herind i gaar, men jeg har glaedet mig lige siden slutfloejt til at komme ind og prikke lidt til asp for den kommentar.
Dejligt at se, at jeg ikke var den eneste :-D

Jeg kan saa se, at forklaringen er, at Real Madrid blot var heldige. Ja, vi havde igen marginalerne paa vores side, men som min mor altid siger - "heldet tilsmiler den dygtige" lol.
I min optik er det saa groteskt at argumenterer for, at Cristiano's 2. maal er rent held. Som der er naevnt i traaden saa er det selvfoelgelig heldigt, at bolden falder lige ud til ham, men der er absolut intet tilfaeldigt i, hvor han er placeret eller at han faar den bold prikket ind. Jeg er 100% sikker paa at 99% af andre angribere havde braendt den chance, og Cristiano selv havde nok ogsaa braendt maaske 50% eller mere hvis situationen kunne gentages 100 gange (naturligvis uden at han husker situationen hver gang den gentages). Det kan vi desvaerre aldrig finde ud af, men i min optik er det et absurd svaert og flot maal.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #83 af MadridistaPorVida
Zidane er kongen

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved MadridistaPorVida.

8 år 5 måneder siden #84 af Sahinovic

Skal ikke kunne sige om billedet er blevet redigeret, men der var åbenbart offside på Toni Kroos da han fik tilkæmpet sig til et straffespark. Jeg er stor fortaler for VAR system, i det mindste på offside situationer, fordi dommerstanden bliver åbenbart ringere for hvert år og de kan tydeligvis ikke selv styre det.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum