Real Madrid-spillerne appellerer til fansene
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev: Neymar er en fantatisk spiller man kan ikke tåle at se på ham, gennemført usympatisk og egoistisk.
Er helt enig.
Omvendt var jeg vild med Mbappé i dag. God instilling og stort talent. Ham skal vi da have til klubben!
Fondo_Sur skrev:
Kimbo skrev: Neymar er en fantatisk spiller man kan ikke tåle at se på ham, gennemført usympatisk og egoistisk.
Er helt enig.
Omvendt var jeg vild med Mbappé i dag. God instilling og stort talent. Ham skal vi da have til klubben!
Vandt han overhovedet en duel idag? Hans eneste job er at komme forbi en Isco, men selv han slagtede ham! Jeg er helt med på, at vi alle ser fodbold forskelligt, men jeg var i den grad uimponeret af Mbappé, og hvis det er niveauet fremadrettede, så vælger jeg da Asensio til hver en tid. Den ene brugte 90 min. på ikke at gøre en forskel, hvor den anden blot skulle bruge 20 min. på at vinde fodboldkampen.
Neymar derimod er en helt anden snak.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Sahinovic skrev:
El Siete skrev: Rigtig god kamp og et fantastisk resultat.
Samme fremgangsmåde som sidste sæson; diamanten og så Asensio og Vasquez ind for at færdiggøre det.
Fantastik resutlat helt sikkert, men hold nu fast en dårlig kamp alligevel hvis du spørger mig, kvalitet var der ihvertfald ikke meget af.
ALT for mange afbrydelser af dommeren, der skulle intet til før han dømte frispark, ja på et tidspunkt valgte Modrić at falde uden at have blevet rørt og alligevel var der firspark, og samtidig spillede begge hold en anelse for forsigtigt, fejl afleveringer var der sindssygt mange af og til tider var det bare et stort rod.
Der manglede et flow og der manglede de helt lækre sammenspil, men måske var mine forventninger også lidt for store.
Vildt. Var der andet end kvalitet på banen? Et uhørt højt tempo med en masse lækre detaljer hele kampen igen. Begge hold gik efter resultatet, og det var da super fedt at se.
Sjovt du siger det for konen så på mig, og sagde hun var vild med dommeren, fordi han ikke ødelagde spillet, men samtidig ikke dømte når der var film. Samme oplevelse sad jeg med, og se tilbage på kampen, og overvej hvordan en spansk dommer havde dømt den. Der havde jo været 7 kort efter 10 min. spil, 3 straffespark og 100 på, at han ikke havde set Neymar's film på midten af banen.
Carlos3 skrev: Kan vi please ikke godt droppe diamanten nu, den fungerer bare ikke og det er super ærgerligt for isco, men flad 4-4-2 med asensio og marcelo på venstre side fremover tak
De kommer ind med 10 min. igen, hvor Psg er ultra offensive. Der er ikke andet end plads bag backsene. Vi blev kørt rundt inde centralt i store dele af kampen. Hvordan havde det ikke set ud med Modric og Kroos kun?
Dios skrev:
Sahinovic skrev:
El Siete skrev: Rigtig god kamp og et fantastisk resultat.
Samme fremgangsmåde som sidste sæson; diamanten og så Asensio og Vasquez ind for at færdiggøre det.
Fantastik resutlat helt sikkert, men hold nu fast en dårlig kamp alligevel hvis du spørger mig, kvalitet var der ihvertfald ikke meget af.
ALT for mange afbrydelser af dommeren, der skulle intet til før han dømte frispark, ja på et tidspunkt valgte Modrić at falde uden at have blevet rørt og alligevel var der firspark, og samtidig spillede begge hold en anelse for forsigtigt, fejl afleveringer var der sindssygt mange af og til tider var det bare et stort rod.
Der manglede et flow og der manglede de helt lækre sammenspil, men måske var mine forventninger også lidt for store.
Vildt. Var der andet end kvalitet på banen? Et uhørt højt tempo med en masse lækre detaljer hele kampen igen. Begge hold gik efter resultatet, og det var da super fedt at se.
Sjovt du siger det for konen så på mig, og sagde hun var vild med dommeren, fordi han ikke ødelagde spillet, men samtidig ikke dømte når der var film. Samme oplevelse sad jeg med, og se tilbage på kampen, og overvej hvordan en spansk dommer havde dømt den. Der havde jo været 7 kort efter 10 min. spil, 3 straffespark og 100 på, at han ikke havde set Neymar's film på midten af banen.
Jeg så kun kvalitet af aller højeste hylde fra enkelte spillere - Neymar og Marcelo.
Holdmæssigt synes jeg ikke rigtigt nogen af dem overbeviste mig, hvor mange (lækre) successfulde sammensatte spil var der egentligt? Vi scorede på et tvivlsomt straffespark, og på en situation som også var heldig og som vi kun scorede på pga Ronaldos reaktion.
Så ser vi åbenbart forskelligt på dommerens præstation. Jeg synes ikke han var rædselsfuld, men der var mange tilfælde hvor spillerne blot skulle røre hinanden og så blev der dømt frispark - den engelske kommentator nævnte det også i starten af kampen kan jeg huske. Jeg er enig i, at dommeren i nogle situationer havde et godt øje for skuespil på banen - og her kigger jeg især på Kroos og Neymar - men så er der den med Modrić, som også valgte at filme på det skammeligste, og her fik Rabbiot enda en advarsel for det.
Florentino Pérez
Dios skrev:
Fondo_Sur skrev:
Er helt enig.
Vandt han overhovedet en duel idag? Hans eneste job er at komme forbi en Isco, men selv han slagtede ham! Jeg er helt med på, at vi alle ser fodbold forskelligt, men jeg var i den grad uimponeret af Mbappé, og hvis det er niveauet fremadrettede, så vælger jeg da Asensio til hver en tid. Den ene brugte 90 min. på ikke at gøre en forskel, hvor den anden blot skulle bruge 20 min. på at vinde fodboldkampen.
Neymar derimod er en helt anden snak.
Ja, du har en pointe, men mener at Mbappés temposkift var utrolige farlige. De glemmes fordi han hurtigt afleverer bolden til en fri mand. PSGs mål kom efter han snød Marcelo, og løb sig til at lave et farligt indlæg. Mener også han havde en i 2. halvleg.
Neymar er bare noget helt andet, men man må diskutere, hvilken spiller giver holdet mest værdi. Han dribler utroligt, men glemmer at aflevere bolden.
Zidane taler vi bare for lidt om efter idag. Fantastisk Zizou <3
Carlos3 skrev: Kan vi please ikke godt droppe diamanten nu, den fungerer bare ikke og det er super ærgerligt for isco, men flad 4-4-2 med asensio og marcelo på venstre side fremover tak
Men diamanten ligger jo fundamentet, vi kontrollerer midten ret godt, vores presspil er godt og når PSG så er møre, sætter vi lynhurtige spillere ind og giver dem dødsstødet. Det samme mod Bayern, Juventus osv, sidste sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.