Madridista.dk varmer op til Champions League-finalen; bænken og det samlede overblik, del 5

8 år 2 måneder siden #49 af Steen
Jeg ville med glæde sende ham til Paris, i bytte for Neymar. Manchester United er nok det bedste bud på en ny klub. De har råd til det, i hvert fald.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #50 af Jbner
Ved godt det ikke er et særlig troværdigt medie, men TV3 Sport skrev i dag at United ville give 600 mio. kr. + Pogba for Ronaldo. Så kan vi tage imod det, og sende Pogba til Paris for Neymar

8 år 2 måneder siden #51 af Chamartin
Puha det har været en hård aften på Twitter. Det er vildt så mange journalisttyper, der er Liverpool biased.
Få der har kunne acceptere, hvor afhængige Liverpool er af en enkelt spiller og at han bare var uheldig at blive alvorligt skadet.

8 år 2 måneder siden #52 af El Siete

Chamartin skrev: Puha det har været en hård aften på Twitter. Det er vildt så mange journalisttyper, der er Liverpool biased.
Få der har kunne acceptere, hvor afhængige Liverpool er af en enkelt spiller og at han bare var uheldig at blive alvorligt skadet.

Hvad bliver der skrevet?

Viser også bare hvor skrøbeligt et hold Liverpool er, når een spiller går ud og hele game-planen falder sammen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 måneder siden #53 af Chamartin

El Siete skrev:

Chamartin skrev: Puha det har været en hård aften på Twitter. Det er vildt så mange journalisttyper, der er Liverpool biased.

Hvad bliver der skrevet?

Viser også bare hvor skrøbeligt et hold Liverpool er, når een spiller går ud og hele game-planen falder sammen.

Svært at gøre op i et enkelt svar.
Men det er generelt hadefulde tweets om, at Ramos er et slemt slemt menneske, der burde aldrig burde være født.
De har svært ved at acceptere, at Liverpool åbenbart er et one man team, nu hvor alle ellers har pointeret, det er kollektivet, der har ført dem frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 2 måneder siden #54 af Mathiaseefsen

Chamartin skrev:

El Siete skrev:

Få der har kunne acceptere, hvor afhængige Liverpool er af en enkelt spiller og at han bare var uheldig at blivealvorligt skadet.

Hvad bliver der skrevet?

Viser også bare hvor skrøbeligt et holdLiverpool er, når een spiller går ud og hele game-planen falder sammen.

Svært at gøre op i et enkelt sva
Men det er generelt hadefulde tweets om, at Ramos er et slemt slemt menneske, der burde aldrig burde være født.
De har svært ved at acceptere, at Liverpool åbenbart er et one man team, nu hvor alle ellers har pointeret, det er kollektivet, der har ført dem frem.

Hvis folk siger han er et ondt menneske, fordi han gjorde Salah skadet, så ser det rimelig meget ud som om at Ramos mister balancen, og kommer så til at rive Salah med.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 2 måneder siden #55 af Boegen10
Konge at vinde cl igen. Det er det største man kan vinde, men havde heller ikke regnet med andet, var hele tiden sikker på vi slog dem, på en eller anden måde. Jeg har læst, at nogen mener at ramos skadede salah med vilje. Det er jo helt absurd. Nummer 4 på stribe here we come. HALA MADRID!

MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO

8 år 2 måneder siden #56 af Sebberg
Fantastisk sejr og sølle at se alle Liverpool fansene, der proklamerer, at Ramos gjorde det med vilje.

Syg kamp af Bale, men modsat så sølle håndteret af Ronaldo, at han skal komme med sådan en udtalelse, når han ikke lige er hovedpersonen.

8 år 2 måneder siden #57 af Fondo_Sur

Sebberg skrev: Fantastisk sejr og sølle at se alle Liverpool fansene, der proklamerer, at Ramos gjorde det med vilje.

Syg kamp af Bale, men modsat så sølle håndteret af Ronaldo, at han skal komme med sådan en udtalelse, når han ikke lige er hovedpersonen.

Genier er ofte skøre, og Cristiano fejler helt sikkert noget psykisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 2 måneder siden #58 af Zyconith

Mathiaseefsen skrev:

Chamartin skrev:

El Siete skrev:

Få der har kunne acceptere, hvor afhængige Liverpool er af en enkelt spiller og at han bare var uheldig at blivealvorligt skadet.

Hvad bliver der skrevet?

Viser også bare hvor skrøbeligt et holdLiverpool er, når een spiller går ud og hele game-planen falder sammen.

Svært at gøre op i et enkelt sva

Hvis folk siger han er et ondt menneske, fordi han gjorde Salah skadet, så ser det rimelig meget ud som om at Ramos mister balancen, og kommer så til at rive Salah med.

???

Ramos kroger ham og river ham bevidst ned. Han skader ham ikke bevidst. Længere er den ikke.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Tyskfugl

8 år 2 måneder siden #59 af JimmyBroe
Det her er fantastisk. At vinde denne titel så mange gange og være så dominerende i denne turnering er outstanding.

Men nu kommer jeg til at lyde som et forkælet pattebarn. Jeg synes det er på tide at vi dominerer i ligaen. Ikke som sidste år, hvor vi vandt med nød og næppe, samt held i slutminutterne i 200 kampe. Nej, jeg vil se at vi sætter Barcelona til vægs. Det har jeg ikke følt i mange år. Kigger man på de inbrydes opgør de sidste mange, mange år, så har de haft overtaget.

Jeg brækker mig ligeledes over Ronaldos udtalelse. Hvis det der er sagt, på nogen som helst tænkelig måde er det der bliver gengivet på sociale medier, så behøver han for mit vedkommende, ikke træffe valget selv. Nej valget bør allerede være truffet. Sælg ham og sælg Bale uagtet om han var et monster igår, så har han stadig været elendigt spillende samt skadesplaget a helvedes til i hele sin Real tid. Han har ikke og kommer aldrig til at passe til Real Madrid.

Dem jeg ser som mulige salgsemner er Navas, Ronaldo, Benzema og Bale. 4 meget markante spillere, ihvertfald de tre første. Benz mister sin vigtighed på holdet hvis Ronaldo smutter. Om han ville være lige så vigtig for, eksempelvis Neymar, tror jeg ikke. Og på 9’er positionen findes der bare bedre alternativer. Navas er pisse vild synes jeg. Men det er muligt at man vil kunne købe en bedre målmand i De Gea. Selvom jeg ikke er stor fan så må man også bare erkende hans vitalitet for Man U over en lang årrække nu. Bale passer bare ikke ind og der er flere muligheder.
Asensio ville også kunne køres i stilling til en mere fast plads.

Jeg synes efter denne sejr igår at det er okay nu, at bruge en sæson (næste) på at få sammenspillet et “nyt” hold. På den måde at forstå at 2-4 tilgange af spillere, fra den øverste hylde skal hentes og spilles ind på holdet.

Det var fantastisk igår, men nu vil jeg sgu snart prøve noget nyt:D Jeg kan godt høre det lyder helt skørt, men følelsen jeg sidder med efter igår, er usammenlignelig med følelsen jeg sad med efter la Decima. Eller for tre år siden. Og hvis spillerne har det på samme måde. Så vinder de sgu heller ikke pokalen igen næste år. Derfor er det meget vigtigt at vi får noget nyt blod.

Tillykke til alle Madridistas for sejren igår. Nu skal vi kigge i stjernerne og få sammensat et fantastisk hold som også kan dominerer i fremtiden.

Jeg har meget mere på hjertet men der er tre børn der skal have mad og gården skal passes.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 2 måneder siden #60 af Cristiano Ronaldo
Først fantastisk med denne finale/stime, Bale er for vild pt..
Bed mærke i mht Ramos at Grønkjær sagde at det sker så tit at forsvarsspillere låser/vikler sig ind i modpart og trækker dem med ned, smadder uheldigt at Salah så kommer til skade...
Nu inden alle går i selvsving over Cristiano, mon det så ikke er den kontraktforbedring/fornyelse som der har været talt om i spansk presse. Mener at Perez vist lovede ham en forbedring ved sidste CHL, så mon ikke der kommer en officiel meddelse inden så længe.
Tror det er det han hentyder til. Men vildt hvordan medier og div fans går i selvsving over noget som måske alle har vidst hele tiden.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Cristiano Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum