Officielt: Ronaldo skifter til Juventus
ChrillRM14 skrev: Hvor kommer jeg til at savne hans calma-jubel, når han scorer på campen... Og kommer til at savne gnisten. Og målene.
Nu har man i de seneste mange år været helt og aldeles afhængige af hans måde at toppe i CHL, så spørgsmålet er lidt, om man uden ham får sværere ved denne største turnering og måske 'nemmere' ved ligaen, hvis vi antager at Lopetegui får bygget et ordenligt system op - noget som man har forsømt i snart to årtier?
Ronaldos skifte kan kun vurderes i kontekst... Henter Real ikke de rette spillere ind nu, så kan det blive et meget meget meget kedeligt år med Benz og Bale som de to forreste spillere. Av, av, av. Forsøger man i stedet at hente en Mbappe og noget i den liga, og får holdet ordetnligt fat i Lopeteguis ideer, så bliver det virkelig spændende!
Hvis benzema stepper up sit game, så kunne det faktisk være frækt nok, med Bale som venstre angriber, og Benzema som højre angriber.
Så have 3 mand liggende lige bagved - eksempelvis isco, kroos, modric, og så have casemiro som det defensive anker.
Meeeeen det er nok tvivlsomt om vi ser benzema lave over 20 liga mål i en sæson nogensinde igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tak, tak, tak!
Florentino dimision!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Må Ronaldo få det for fedt i Italien. Juventus og farten i den italienske liga er det helt rigtige for ham:D
Florentino dimision!
iViva Florentino! ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aebe93a8b466f.html
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mærkelig fyr.
Som jeg har skrevet tidligere, og som nogle andre også har været inde på, så synes jeg det er et fantastisk salg HVIS vi får handlet ordentligt ind. Oplagt tidspunkt at gå hver sit. Problemet er bare, at kun Neymar/Mbappe kan erstatte Ronado. Hazard er også meget god, men han er ikke en galactico. Jeg er dog ikke imod et køb af ham hvis de to førnævnte ikke kan hentes (og det er desværre meget sandsynligt, at det ikke er muligt). Et køb af Hazard kan dog ikke stå alene, han har brug for en træfsikker angriber ved siden af. Her kan jeg kun komme i tanke om to, og det er Kane eller Lewandowski. Kane har lige forlænget sin kontrakt med Tottenham, og Levy vil ikke sælge ham i år. Ham kan vi derfor godt glemme alt om. Lewandowski er jeg ikke særlig imponeret af, og slet ikke hvis han kommer til at koste det samme som vi solgte Ronaldo for. Men han kunne være en OK kortsigtet løsning. Icardi er jeg heller ikke fan af.
Derfor håber jeg, at Perez på en eller anden måde får overtalt PSG til at sælge en af Neymar eller Mbappe. Selv hvis man skal punge ud med €300-350M.
www.espn.com/soccer/club/real-madrid/86/...-makes-sense?src=com
God læsning. Jeg er enig i meget af det Gabriele Marcotti skriver. Vigtigst af alt:
Of course, this is Madrid and this is Florentino. Given his history of signing the biggest stars, you can't help but feel that this is a first, painful step towards clearing the way to bring in another Galactico -- something they haven't done in a while - such as Kylian Mbappe, Neymar or Eden Hazard. It won't be easy and it's hugely ambitious, but then if Madrid limited themselves to things which were easy, they wouldn't be Real Madrid. They'd be just another club.
Steen skrev: Legende! Tak for alt.
Som jeg har skrevet tidligere, og som nogle andre også har været inde på, så synes jeg det er et fantastisk salg HVIS vi får handlet ordentligt ind. Oplagt tidspunkt at gå hver sit. Problemet er bare, at kun Neymar/Mbappe kan erstatte Ronado. Hazard er også meget god, men han er ikke en galactico. Jeg er dog ikke imod et køb af ham hvis de to førnævnte ikke kan hentes (og det er desværre meget sandsynligt, at det ikke er muligt). Et køb af Hazard kan dog ikke stå alene, han har brug for en træfsikker angriber ved siden af. Her kan jeg kun komme i tanke om to, og det er Kane eller Lewandowski. Kane har lige forlænget sin kontrakt med Tottenham, og Levy vil ikke sælge ham i år. Ham kan vi derfor godt glemme alt om. Lewandowski er jeg ikke særlig imponeret af, og slet ikke hvis han kommer til at koste det samme som vi solgte Ronaldo for. Men han kunne være en OK kortsigtet løsning. Icardi er jeg heller ikke fan af.
Derfor håber jeg, at Perez på en eller anden måde får overtalt PSG til at sælge en af Neymar eller Mbappe. Selv hvis man skal punge ud med €300-350M.
Jeg sidder og tænker på, hvilke træfsikre angribere er der på markedet, som vil kunne integreres hurtigt i Real Madrid... Higuain. Han står som sorteper i Juventus nu, men har hele tiden været garant for en masse mål, ligemeget hvilken klub han har været i. Hvis man simpelthen bare skal have en, som kan score en masse af de mål, som man nu ikke får fra Cristiano, så kunne han da være oplagt. Personligt ville jeg være ellevild med et gensyn med pipita, som i min optik aldrig skulle have været solgt til fordel for benzema...
Neymar er sikkert udset til at være CR7s afløser, men hvor ville det være trist. Han er et forfærdeligt forbillede for unge fans med hans konstante piveri. Han skaber flere problemer end hvad godt er.
- Kristian S
- Guld bruger
-
I denne sørgelige stund kan jeg kun håbe på at vi kan få fat i Mbappé og Hazard hurtigst muligt. Neymar har jeg til gengæld ikke meget til overs for, ligegyldigt hvor end meget det ville fryde mig at kunne irritere Barca ved at signe ham.
Jeg er komplet enig, Neymar er forfærdelig at se på. Når det så er sagt så er Ronaldo akkurat lige så fake, smider sig konstant, piver og gestikulerer over egne medspillere. Det ville blive en 1-1 erstatning på den frontPMO skrev: Mbappé kan folk godt glemme. PSG sælger ham ikke. Han er ung, han er et stort talent, han er fransk og han er født i Paris. Mere kan klubben ikke ønske sig.
Neymar er sikkert udset til at være CR7s afløser, men hvor ville det være trist. Han er et forfærdeligt forbillede for unge fans med hans konstante piveri. Han skaber flere problemer end hvad godt er.