Officielt: Ronaldo skifter til Juventus

7 år 11 måneder siden #85 af Ramos4
Jeg er med på at Ronaldo stadig er hurtig, men at Mbappe end ikke er på listen - en liste der tæller Carvajal (!) det giver jeg ikke meget for :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #86 af Raul7-2880

Han har virkelig mistet sin hurtighed de senere år. Skyldes nok en kombinationen af alderdommen og problemer med knæet. Derfor naturligt at han er blevet en boksspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 11 måneder siden #87 af Dragam

Raul7-2880 skrev:

Han har virkelig mistet sin hurtighed de senere år. Skyldes nok en kombinationen af alderdommen og problemer med knæet. Derfor naturligt at han er blevet en boksspiller.

Lige præcis, også derfor man ved at det er bullshit, når han topper listen over hurtigste spillere ved VM, og Mbappe ikke engang er i top 10.

7 år 11 måneder siden #88 af Kristian S
Det er et godt stykke tid siden hans skade nu, så han kan sagtens have genoptrænet sin hurtighed siden da, hvilket FIFA's målinger jo også bekræfter. Er i hvert fald bedre end "alle kan da se" argumentet, men Dagram er jo osse en Ronaldo hater så det følges fint ad der.

7 år 11 måneder siden #89 af Dragam

Kristian S skrev: Det er et godt stykke tid siden hans skade nu, så han kan sagtens have genoptrænet sin hurtighed siden da, hvilket FIFA's målinger jo også bekræfter. Er i hvert fald bedre end "alle kan da se" argumentet, men Dagram er jo osse en Ronaldo hater så det følges fint ad der.

Hans knæskade var i sommeren 2016 - havde han kunne "genoptræne sin hurtighed", havde han gjort det i 2016/2017 sæsonen, men nu er det sådan med knæskader, at det typisk giver et permenent tab af hurtighed, og Cristiano er kun blevet ældre siden da.

I den vid hvor Juanfran (som er samme alder som Cristiano, og som Cristiano tidligere var hurtigere end) løber ind og tager bolden fra Cristiano, der løb Juanfran 33 km/t, og Cristiano 32 km/t.

www.thesun.co.uk/sport/football/4961117/...eal-madrid-atletico/

7 år 11 måneder siden #90 af PMO

Dragam skrev:

Raul7-2880 skrev:

Lige præcis, også derfor man ved at det er bullshit, når han topper listen over hurtigste spillere ved VM, og Mbappe ikke engang er i top 10.

Det er sgu godt med sådanne eksperter som jer. Hvad får man ud af af lyve om en spillers fart? Jeg benægter ikke Mbappés hurtighed, men jeg giver ligeledes ikke meget for sofaeksperters vurderinger. Så med mindre I har konkrete tal og målinger er jeres påstande ligeså meget BS.

7 år 11 måneder siden #91 af Dragam

PMO skrev:

Dragam skrev:

Raul7-2880 skrev:

Det er sgu godt med sådanne eksperter som jer. Hvad får man ud af af lyve om en spillers fart? Jeg benægter ikke Mbappés hurtighed, men jeg giver ligeledes ikke meget for sofaeksperters vurderinger. Så med mindre I har konkrete tal og målinger er jeres påstande ligeså meget BS.

Jeg tror ikke Fifa har til hensigt at lyve, for ja, hvad skulle deres motiv være... men omvendt tror jeg heller ikke på, at tallene passer OVERHOVEDET.

Man skal jo blot have set en enkelt af frankrigs kampe for at vide, at Mbappe uden sammenligning var den hurtigste ved VM... han er jo åndsvagt hurtig.

Der eksisterer mange artikler på nettet, der beretter om at han har løbet 44 km/t, men det virker så omvendt også liiiiige vildt nok, eftersom det er samme top hastighed Usain Bolt nåede ved sit rekord løb - en top hastighed han først nåede efter 70 meter. Så det tror jeg personligt heller ikke på han har gjort, men jeg føler mig ihvertfald ikke i tvivl om, at Mbappe nok er den hurtigste spiller i verden pt.

www.thesun.co.uk/sport/5108174/kylian-mb...t-world-100m-record/
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Dragam.

7 år 11 måneder siden #92 af AmorMadrid

Dragam skrev:

PMO skrev:

Dragam skrev:

Raul7-2880 skrev:

Jeg tror ikke Fifa har til hensigt at lyve, for ja, hvad skulle deres motiv være... men omvendt tror jeg heller ikke på, at tallene passer OVERHOVEDET.

Man skal jo blot have set en enkelt af frankrigs kampe for at vide, at Mbappe uden sammenligning var den hurtigste ved VM... han er jo åndsvagt hurtig.

Der eksisterer mange artikler på nettet, der beretter om at han har løbet 44 km/t, men det virker så omvendt også liiiiige vildt nok, eftersom det er samme top hastighed Usain Bolt nåede ved sit rekord løb - en top hastighed han først nåede efter 70 meter. Så det tror jeg personligt heller ikke på han har gjort, men jeg føler mig ihvertfald ikke i tvivl om, at Mbappe nok er den hurtigste spiller i verden pt.

www.thesun.co.uk/sport/5108174/kylian-mb...t-world-100m-record/

Så vi skal altså stole mere på the sun, end fifas egne officielle statistikker?
Det undrer også mig, at Mbappé ikke er at finde på den liste, og ummidelbart ville jeg da også tro, at han var den hurtigste ved dette vm. Men argumentet om, at det kan alle da se, holder jo heller ikke helt, da Ronaldo jo var vanvittig hurtig i den kamp, som videoen også viser.

7 år 11 måneder siden #93 af Ramos4
Sandheden kan måske være, at Mbappe er rigtig hurtig med bold, og hurtigere end de andre, men at han ikke når samme topfart uden bold? Jeg kan sagtens gå med til at Ronaldo er hurtigere på dagen, men en liste hvor Marquinhos, Carvajal, Ureña (i Superligaen i 2017) og en sydkoreaner er hurtigere end Mbappe skærer altså i øjnene. Anyway, jeg vil ikke sige mere i denne sag. Men vi skal da overveje at smide Carvajal på toppen når han åbenbart er hurtigere end Mbappe :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 11 måneder siden #94 af Kristian S

Ramos4 skrev: Sandheden kan måske være, at Mbappe er rigtig hurtig med bold, og hurtigere end de andre, men at han ikke når samme topfart uden bold? Jeg kan sagtens gå med til at Ronaldo er hurtigere på dagen, men en liste hvor Marquinhos, Carvajal, Ureña (i Superligaen i 2017) og en sydkoreaner er hurtigere end Mbappe skærer altså i øjnene. Anyway, jeg vil ikke sige mere i denne sag. Men vi skal da overveje at smide Carvajal på toppen når han åbenbart er hurtigere end Mbappe :)

Hurtighed er jo så til gengæld langt fra alt som en god angriber skal besidde. Med det sagt så ER Carvajal faktisk rigtig hurtig, hvilket han har bevist MANGE gange. Han er faktisk nok en af det hurtigste backs derude sammen med en som Bellerin, hvilket FIFA's tal jo også beviser.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Kristian S.

7 år 11 måneder siden #95 af Kristian S

Dragam skrev:

Kristian S skrev: Det er et godt stykke tid siden hans skade nu, så han kan sagtens have genoptrænet sin hurtighed siden da, hvilket FIFA's målinger jo også bekræfter. Er i hvert fald bedre end "alle kan da se" argumentet, men Dagram er jo osse en Ronaldo hater så det følges fint ad der.

Hans knæskade var i sommeren 2016 - havde han kunne "genoptræne sin hurtighed", havde han gjort det i 2016/2017 sæsonen, men nu er det sådan med knæskader, at det typisk giver et permenent tab af hurtighed, og Cristiano er kun blevet ældre siden da.

I den vid hvor Juanfran (som er samme alder som Cristiano, og som Cristiano tidligere var hurtigere end) løber ind og tager bolden fra Cristiano, der løb Juanfran 33 km/t, og Cristiano 32 km/t.

www.thesun.co.uk/sport/football/4961117/...eal-madrid-atletico/

*suk* Mange ting kan have gjort at Ronaldo ikke løb hurtigere den dag, han kan bl.a. have haft ondt efter en lille skade fra under eller sågar før kampen. Er derfor ét enkelt eksempel på en spiller som ikke løber hurtigt på dagen ikke siger en skid om hvor hurtigt spilleren normalt løber. Det har du jo ligesom også dit klare bevis på når nu Ronaldo ligeså lige har løbet 2 km/t hurtigere end han gjorde den dag for år tilbage. Hvorfor mon?

Er på tide du tar dine hater briller af og indser sandheden: Ronaldo er stadig en af de hurtigste spillere derude når han for alvor beslutter sig for at give den gas (noget en spiller i hans alder skal lære at begrænse i løbet af en kamp/sæson btw)
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Kristian S.

7 år 11 måneder siden #96 af REAL
Jeg synes der bør oprettes en "Fifa" tråd, eller alternativt "fifa/topfart mv.".

Tror hele tiden der er en spændende debat i gang :)
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

Leveret af Kunena Forum