Officielt: Ronaldo skifter til Juventus

8 år 2 uger siden #61 af Real Madrid

Kratmus skrev:

Real Madrid skrev: Kender jeg admin, så vil de gerne have vi lukker den her. Vi er også langt fra emnet omkring Ronaldos skifte til Juventus.

Skal vi ikke lade admin styre det helt selv? :) Spillerens eftermæle er vel også en del af diskussionsemnerne ved et skifte.

slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #62 af Kristian S

Dragam skrev:

PMO skrev:

Dragam skrev:

ChrillRM14 skrev: @Dragam
Om man kan lide personen bag spilleren eller ej, så giver det altså - undskyld mig - ikke megen mening hellere at ville have haft Robben end Ronaldo? Vi ønsker alle de bedste resultater for Real, og til det har Ronaldo vel været numero uno? :)

Nu kan man ikke spå om hvordan en evt alternativ virkelighed havde udspillet sig, men jeg føler mig overbevist om, at Kaka havde fungeret meget bedre i samspil med Robben, end Cristiano - kunne det have ledt til ligeså gode resultater? Who knows.

Jeg har bare virkelig stor antipati mod Cristiano som person, så det er ligefør jeg havde valgt dårligere resultater, end en som konstant har anklagende adfærd overfor holdkammeraterne, så snart tingene går ham bare en smule imod.

Kaka var jo nærmest over the hill og spillede ikke mange gode kampe.

Den nederste del af dit indlæg ser jeg som en stærk kandidat til mest useriøse jeg har læst i 2018. Ronaldo går om nogen forrest og har skaffet titler hjem. Samtlige spillere gestikulerer overfor deres holdkammerater, hvis det ikke går som det skal - i frustration over dem selv og andre.

Han spillede netop ikke mange gode kampe for os, qua at alt skulle gå gennem Cristiano. Han var iøvrigt 27 da han kom til Real Madrid.

Du ser det jeg skriver som useriøst, og jeg ser det du skriver, som et perfekt eksempelvis på hvad jeg skrev tidligere, angående folk der er fans af Cristiano. Komplet blinde for hans usympatiske opførsel.

Nu gider jeg egentlig ikke køre rundt i det mere, men slutter af med dette - personligt glæder det mig, at holdets mest usympatiske spiller er smuttet, og jeg synes ikke vi skal have ham erstatet af Ronaldo lite, i form af Neymar. Hazard ville i min optik være et bedre køb på nærmest samtlige punkter.

Og du er et perfekt eksempel på hvor totalt blind had kan gøre en person. At påstå Ronaldo divede mere end Neymar, og sågar kalde ham usympatisk, er jo helt godnat.

8 år 2 uger siden #63 af Madrid1998
Et fedt tiltag, kunne være at man kan blokere indbyrdes mellem brugerne, det dragham snakker om er jo latterligt, lur mig ik om det er endnu en troll.

8 år 2 uger siden #64 af Zyconith

Real Madrid skrev:

Kratmus skrev:

Real Madrid skrev: Kender jeg admin, så vil de gerne have vi lukker den her. Vi er også langt fra emnet omkring Ronaldos skifte til Juventus.

Skal vi ikke lade admin styre det helt selv? :) Spillerens eftermæle er vel også en del af diskussionsemnerne ved et skifte.

Nu mente jeg mere, at vi går mere efter spilleren end bolden. Men jeg tror også min tid herinde er ved at være slut, det er ikke det forum det var engang.

Det begynder jo at blive lidt kedeligt når vi kommer derud. Men det er jo super demotiverende med typer som Dragan.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 2 uger siden #65 af Dragam

Kratmus skrev:

Dragam skrev:

PMO skrev:

Dragam skrev:

ChrillRM14 skrev: @Dragam
Om man kan lide personen bag spilleren eller ej, så giver det altså - undskyld mig - ikke megen mening hellere at ville have haft Robben end Ronaldo? Vi ønsker alle de bedste resultater for Real, og til det har Ronaldo vel været numero uno? :)

Nu kan man ikke spå om hvordan en evt alternativ virkelighed havde udspillet sig, men jeg føler mig overbevist om, at Kaka havde fungeret meget bedre i samspil med Robben, end Cristiano - kunne det have ledt til ligeså gode resultater? Who knows.

Jeg har bare virkelig stor antipati mod Cristiano som person, så det er ligefør jeg havde valgt dårligere resultater, end en som konstant har anklagende adfærd overfor holdkammeraterne, så snart tingene går ham bare en smule imod.

Kaka var jo nærmest over the hill og spillede ikke mange gode kampe.

Den nederste del af dit indlæg ser jeg som en stærk kandidat til mest useriøse jeg har læst i 2018. Ronaldo går om nogen forrest og har skaffet titler hjem. Samtlige spillere gestikulerer overfor deres holdkammerater, hvis det ikke går som det skal - i frustration over dem selv og andre.

Han spillede netop ikke mange gode kampe for os, qua at alt skulle gå gennem Cristiano. Han var iøvrigt 27 da han kom til Real Madrid.

Du ser det jeg skriver som useriøst, og jeg ser det du skriver, som et perfekt eksempelvis på hvad jeg skrev tidligere, angående folk der er fans af Cristiano. Komplet blinde for hans usympatiske opførsel.

Nu gider jeg egentlig ikke køre rundt i det mere, men slutter af med dette - personligt glæder det mig, at holdets mest usympatiske spiller er smuttet, og jeg synes ikke vi skal have ham erstatet af Ronaldo lite, i form af Neymar. Hazard ville i min optik være et bedre køb på nærmest samtlige punkter.

Det er jo dybt godnat det her. Jeg håber sandelig ikke, du dømmer dine medmennesker lige så hårdt, for så er ingen da gode nok til dig. Sikke et ensomt liv du i så fald ville få. Ronaldo på en fodboldbane er alt hvad hjertet kan begære. Han giver alt - både på godt og ondt. Du er nødt til at se helheden. Du kan ikke blot dømme ud fra enkelte parametre og så ignorere alt det, som ikke passer ind i dit verdensbillede. Ronaldo er en gudsbenådet fodboldspiller, og i hans unge dage var der alt for meget film, i de senere år er der lidt for meget slåen ud efter andre. Det sidste kaldes at være overtændt - stadiet lige over at være tilpas tændt. At kalde ham usympatisk er en smagssag, men at ønske ham væk er direkte idioti. Det er ikke en strikkeklub. Det handler sq om at vinde.

Ærligt talt, så var Cristiano den eneste, som konsekvent havde negativ attitude overfor sine holdkammerater - synes heldigvis, at Real Madrid har et meget sympatisk hold generelt set. Bale, Vazquez, Modric, Varane for bare at nævne nogen, virker som utroligt sympatiske mennesker.

Mange giver Cristiano en fribillet hvad hans opførsel angår, grundet hans evner som spiller, men det synes jeg ærligt talt ikke han skal have. Jeg vil til hver en tid ønske sympatiske spillere til klubben, og omvendt med usympatiske spillere.

8 år 2 uger siden #66 af Dragam

Zyconith skrev:

Real Madrid skrev:

Kratmus skrev:

Nu mente jeg mere, at vi går mere efter spilleren end bolden. Men jeg tror også min tid herinde er ved at være slut, det er ikke det forum det var engang.

Det begynder jo at blive lidt kedeligt når vi kommer derud. Men det er jo super demotiverende med typer som Dragan.

Ja, jeg kan godt se, at det er super demotiverende, at jeg ikke er kæmpe fan af dit idol. Det må være super belastende, at der er nogen der ikke deler din holdning.

8 år 2 uger siden #67 af Zyconith

Dragam skrev:

Zyconith skrev:

Real Madrid skrev:

Kratmus skrev:

Ja, jeg kan godt se, at det er super demotiverende, at jeg ikke er kæmpe fan af dit idol. Det må være super belastende, at der er nogen der ikke deler din holdning.

Det har ikke noget at gøre med at vi kke deler samme holdninger, men at dine holdninger er helt galimathias. Tag dog en pause fra tastaturet og et kig indad i samme ombæring.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 2 uger siden #68 af Dragam

Zyconith skrev:

Dragam skrev:

Zyconith skrev:

Real Madrid skrev:

Kratmus skrev:

Det har ikke noget at gøre med at vi kke deler samme holdninger, men at dine holdninger er helt galimathias. Tag dog en pause fra tastaturet og et kig indad i samme ombæring.

Det er din HOLDNING, at min holdning er det - men nu forholder det sig således, at holdninger er helt og holdent subjektive, og dermed ikke er enten rigtige eller forkerte. Der vil givetvis være mange herinde, som er Cristiano fans ligesom dig, og derfor er der en overvejende sandsynlighed for konsensus omkring hvad du mener er korrekt, men det gør det ikke til en objektiv sandhed, da det igen er holdninger, som pr definition er subjektive.

At i mener jeg skal bannes, fordi jeg har andre holdninger end jer, kan jeg vitterligt kun ryste på hovedet af.

8 år 2 uger siden #69 af PMO
@Dragam

Det handler ikke om CR7 fans vs. ikke fans. Og meninger er, som du skriver, subjektive. Det dét handler om er, at dine postulater er forkerte. Kaka havde ikke mange gode kampe, dog mener du at det var CRs skyld - det var det naturligvis ikke.
Jeg er ligeglad med om du mener at CR er den mest usympatiske fodboldspiller, men dine argumenter er tynde.

8 år 2 uger siden #70 af Dragam

PMO skrev: @Dragam

Det handler ikke om CR7 fans vs. ikke fans. Og meninger er, som du skriver, subjektive. Det dét handler om er, at dine postulater er forkerte. Kaka havde ikke mange gode kampe, dog mener du at det var CRs skyld - det var det naturligvis ikke.
Jeg er ligeglad med om du mener at CR er den mest usympatiske fodboldspiller, men dine argumenter er tynde.

Det er jo ikke postulater, i og med jeg ikke fremsætter det som en kendsgerning, at det havde gået meget bedre hvis og hvis... jeg siger at jeg tror det, men det er jo umuligt at vide med sikkerhed.

Kigger du på Kaka's sidste sæson hos Milan, inden han skiftede til Real Madrid, så var han stadig glimrende der - det er stadig min overbevisning, at havde man bygget holdet op omkring Kaka, fremfor Cristiano, så havde Kaka været langt bedre for Real Madrid. Det er naturligvis rent spekulation, da historien udfoldede sig anderledes, for better or worse.

Men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg rigtig godt kunne lide både Kaka, og Robben... og Higuain for den sags skyld... så det er mine HOLDNINGER jo nok lidt farvet af :)
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Dragam.

8 år 2 uger siden #71 af El Madridista
Jeg ser ikke det store problem i Ronaldo's afgang. Jovist, han scorede en masse mål, og han er nok også den bedste målscorer mine øjne har set. MEN, han er bestemt ikke den bedste boldspiller. Jeg er af den overbevisning, at en ringere målscorer, men bedre boldspiller, vil være en fuldgod erstatning - hvem dét så end er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 2 uger siden #72 af elle44

Dragam skrev:

PMO skrev: @Dragam

Det er jo ikke postulater, i og med jeg ikke fremsætter det som en kendsgerning, at det havde gået meget bedre hvis og hvis... jeg siger at jeg tror det, men det er jo umuligt at vide med sikkerhed.

Kigger du på Kaka's sidste sæson hos Milan, inden han skiftede til Real Madrid, så var han stadig glimrende der - det er stadig min overbevisning, at havde man bygget holdet op omkring Kaka, fremfor Cristiano, så havde Kaka været langt bedre for Real Madrid. Det er naturligvis rent spekulation, da historien udfoldede sig anderledes, for better or worse.

Men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg rigtig godt kunne lide både Kaka, og Robben... og Higuain for den sags skyld... så det er mine HOLDNINGER jo nok lidt farvet af :)

Men det jo ikke sandt. Hvis du rent faktisk så nogle kampe med Kaka fra hans sidste sæson ville man opdage at han allerede havde mistet en del af sin fart før han kom til Real Madrid. Da Kaka var verdens bedste var der to ting der gjorde ham bedre end alle andre, det første var hans vanvids raids pga. Hans uhyggeligt fart med bolden ved fødderne. Det andet var hans fremragende langskud. Vi fik kun den sidste med til Madrid, desværre.

Det har intet at gøre med at man byggede det op omkring Ronaldo eller ej, han var bare ikke i nærheden af Ronaldos niveau.

Leveret af Kunena Forum