Officielt: Ronaldo skifter til Juventus
Dette er enden på en æra, vi aldrig vil opleve lignende. 2 så gudsbenådede fodboldspillere i de 2 største klubber, som mødes mindst 2 gange hvert år. Hvor har vi dog været forkælede. Det bliver aldrig det samme RM igen. Jeg håber og tror på, at kollektivet kan bære opgaven. Men jeg er ikke sikker. Alternativt må vi bare vente på, at Messi stiller støvlerne på hylden, så vi igen får en chance. Vi går en usikker tid i møde.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev:
Dragam skrev:
PMO skrev: @Dragam
Det handler ikke om CR7 fans vs. ikke fans. Og meninger er, som du skriver, subjektive. Det dét handler om er, at dine postulater er forkerte. Kaka havde ikke mange gode kampe, dog mener du at det var CRs skyld - det var det naturligvis ikke.
Jeg er ligeglad med om du mener at CR er den mest usympatiske fodboldspiller, men dine argumenter er tynde.
Det er jo ikke postulater, i og med jeg ikke fremsætter det som en kendsgerning, at det havde gået meget bedre hvis og hvis... jeg siger at jeg tror det, men det er jo umuligt at vide med sikkerhed.
Kigger du på Kaka's sidste sæson hos Milan, inden han skiftede til Real Madrid, så var han stadig glimrende der - det er stadig min overbevisning, at havde man bygget holdet op omkring Kaka, fremfor Cristiano, så havde Kaka været langt bedre for Real Madrid. Det er naturligvis rent spekulation, da historien udfoldede sig anderledes, for better or worse.
Men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg rigtig godt kunne lide både Kaka, og Robben... og Higuain for den sags skyld... så det er mine HOLDNINGER jo nok lidt farvet af :)
Men det jo ikke sandt. Hvis du rent faktisk så nogle kampe med Kaka fra hans sidste sæson ville man opdage at han allerede havde mistet en del af sin fart før han kom til Real Madrid. Da Kaka var verdens bedste var der to ting der gjorde ham bedre end alle andre, det første var hans vanvids raids pga. Hans uhyggeligt fart med bolden ved fødderne. Det andet var hans fremragende langskud. Vi fik kun den sidste med til Madrid, desværre.
Det har intet at gøre med at man byggede det op omkring Ronaldo eller ej, han var bare ikke i nærheden af Ronaldos niveau.
Jeg er modsiger ikke, at han allerede havde mistet noget af sin fart der, og at det tidligere havde været en af hans klare styrker, men jeg så faktisk alle Milans kampe i sæsonerne op til at Real Madrid købte Kaka, efter min yndlingsspiller Ronaldo Fenomeno var skiftet til dem, og jeg synes faktisk at Kaka spillede glimrende. Havde han været helt væk, havde Real Madrid jo heller ikke betalt så meget for ham som tilfældet var.
Men lad os være enige om at være uenige :)
Dragam skrev: Havde han været helt væk, havde Real Madrid jo heller ikke betalt så meget for ham som tilfældet var.
Dit argument er simpelthen, at handlen ikke var dårlig, fordi Real Madrid ikke laver dårlige handler?
Eller rettere: Handlen var ikke dårlig, fordi Real Madrid ikke laver ekstremt dårlige handler.
Jeg glæder mig til dit forsvar af Illarramendi, Sahin og Danilo.
BBB skrev:
Dragam skrev: Havde han været helt væk, havde Real Madrid jo heller ikke betalt så meget for ham som tilfældet var.
Dit argument er simpelthen, at handlen ikke var dårlig, fordi Real Madrid ikke laver dårlige handler?
Eller rettere: Handlen var ikke dårlig, fordi Real Madrid ikke laver ekstremt dårlige handler.
Jeg glæder mig til dit forsvar af Illarramendi, Sahin og Danilo.
De handler kan ikke sammenlignes, og det ved du vist også godt selv. Kaka var lidt over et halvandet år forinden Real købte ham, blevet kåret som verdens bedste spiller, og blev købt som en galactico. De 3 nævnte spillere var spillere med udviklingspotentiale... troede man.
Når det så er sagt, så er det også på tide at gå hvert til sidst, der skal bringes ny energi, jeg synes personligt Hazard ville være en ganske udmærket handel at gøre sig!
- Kristian S
- Guld bruger
www.mirror.co.uk/sport/football/news/20-...s-world-cup-12858465
- Realmadrid94
- Platin bruger
Kristian S skrev: Lader lige den her ligge her:
Sjovt, under en af Frankrigs gruppekampe nævnte en dansk kommentator at Mbappe var blevet målt til 39.5 km/t, så enten er det forskellige måder de måler på, ellers var det en stor løgn :)
Realmadrid94 skrev:
Sjovt, under en af Frankrigs gruppekampe nævnte en dansk kommentator at Mbappe var blevet målt til 39.5 km/t, så enten er det forskellige måder de måler på, ellers var det en stor løgn :)
Det var 37,5.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Mbappe er slet ikke på listen? Det kan da ikke være særlig troværdigt. Medmindre han bare slet og ret ikke spurtede de første par kampe (kan se at artiklen er af lidt ældre dato)
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Kristian S
- Guld bruger
Mbappe blev målt til 32.4 kmt.
Kristian S skrev: Det er skam rigtigt nok, statistikkerne er fra FIFA:
Mbappe blev målt til 32.4 kmt.
Enhver der har øjne i hovedet, kan jo se at Mbappe var LANGT hurtigere end alle andre ved vm... fifa's statistikker er altid helt ude i hampen, hvad angår registreret hurtighed.