Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid meddeler her til aften, at man har hentet Mariano Díaz i Lyon.
Den 25-årige angriber scorede i sidste sæson 21 mål for sin franske klub og vender altså nu tilbage til Real Madrid.
Han får en kontrakt af 5 års varighed og bliver præsenteret på Estadio Santiago Bernabéu på fredag kl. 13.30.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Hala
Real Madrid skrev: Så er truppen vel på plads. Tilfreds eller ej. Der er stadig få spørgsmål omkring, om Vallejo eller Mario Hermoso fx bliver 4. valg i midterforsvaret, og om Valverde bliver en del af førsteholdstruppen. Og ja, jeg ved godt Vinicius – som udgangspunkt – skal en tur forbi Castilla.
Hvor laver man de der opstillinger?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Real Madrid skrev: Så er truppen vel på plads. Tilfreds eller ej. Der er stadig få spørgsmål omkring, om Vallejo eller Mario Hermoso fx bliver 4. valg i midterforsvaret, og om Valverde bliver en del af førsteholdstruppen. Og ja, jeg ved godt Vinicius – som udgangspunkt – skal en tur forbi Castilla.
Hvor laver man de der opstillinger?
You're welcome ;-)
www.footballuser.com/post
No solo soy perfecto, también soy Madridista
zizou21 skrev: Hvor er det bare trist. Kan slet ikke se det positive i denne handel, udover at det skudder B.Mayoral laengere vaek fra spilletid.
Du kan ikke se det positive i at hente en spiller der lavede 21 mål sidste sæson for en billig penge? Ah hva'. Han kender klubben og er klar på at kæmpe for spilletiden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Seriøst? Han scoreder over 20 kasser i Frankrig i sidste sæson og skubber en spiller med 2 kasser i 19 kampe i Wolfsburg samt en forfærdelig sidste sæson længere væk fra spilletid?zizou21 skrev: Hvor er det bare trist. Kan slet ikke se det positive i denne handel, udover at det skudder B.Mayoral laengere vaek fra spilletid.
Det synes jeg egentlig er ret positiv.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Kunne være sjovt at spille med både benz og mariano på toppen i de lette kampe ( yep isco out )
RAUL!!!!
Kunne det være fedt med Mbappé, Hazard og Neymar på holdet? Uden tvivl. Er det realistisk? Nej!
Vi må erkende, at tiderne hvor Real Madrid købte de bedste spillere til alle vores positioner er ovre. Markedet har ændret sig, og klubberne kan gå uden om største klubber som Real Madrid og Barcelona, fordi de har økonomien til det. At spendere et vanvids beløb på Hazard er jo bare ikke det værd + at han alligevel ikke erstatter Ronaldo på nogen måde. Vi tryller altså ikke bare en ny Ronaldo op ad hatten. Tiden hvor han skulle væk ville jo alligevel komme på et eller andet tidspunkt, og jeg er heller ikke helt sikker på, at Juventus gjorde den bedste handel der. 100 millioner euro for en spiller som måtte sidde over i flere kampe, og som først begyndte at præstere da tingene begyndte at spidse til i løbet af foråret. Endvidere en spiller som næppe ville deltage i genpresset på den måde, som Lopetegui har sat holdet op til at gøre i dag.
Og hvor står Real Madrid nu? Ja, vi har da stadig massere af gode spillere til en række positioner. Nej, vi har måske ikke verdens bedste angriber, men der er bare ikke mere at gøre. Nu har vi hentet en rigtig dygtig back up angriber, som var god for 21 mål for Lyon. Det må da siges at være godkendt. Alternativet var Mayoral. Dette her viser i hvert fald initiativ fra ledelsen. Noget som jeg har efterspurgt dette transfervindue.
Jeg er sikker på, at vi står med bedre kort næste år. Jeg skal ikke love, men helt ærlig så ved alle klubber jo, at vi tørster efter en erstatning til Ronaldo og presser dermed prisen op. Ved at vente så kan der alternativt dukke nye emner op (som vi pludselig så med Mbappé) eller også vil Hazard have et år tilbage af kontrakten, hvorved man lettere vil kunne presse prisen ned. Og hvem ved? Hvis Asensio får sit store gennembrud, så er der måske ikke brug for Hazard. Vi må jo også vise tillid til de spillere, som vi nu en gang har investeret i. Ved at hente dyre superspillere så skubber vi jo også bare de andre bag i køen, og hvem ved om de vil acceptere dette. Det hele kan også blive for desperat. Se United f.eks. En klub som henter ind til højre og venstre og som har betalt dyrt for spillere, som mere er købt grundet navnet frem for, hvordan de passer ind på holdet. Sådan skal Real Madrid ikke være. Trøjesalg og prestige gavner ikke på fodboldbanen.
Jeg er positiv for denne sæson og ser frem til at følge det nye Madrid uden Ronaldo. Det kan godt være, at vi ikke vinder CL eller det spanske mesterskab, men er det en katastrofe? Uden at anvende Liverpool-terminologi, så er der jo altid en næste sæson og så kan man jo bruge denne til at skabe ny viden om truppen og dens mangler.
Endvidere angående initiativ, så efterspørger jeg også mere kreativitet. Hvis ikke man kan få de spillere, hvis trøjenavn er hotte i diverse butikker, så kan man jo også gå efter de spillere, som går under radaren, men som egentlig har et enormt potentiale. Bare se det tyske marked og hvordan Bayern hiver den ene eller den anden billige spiller hjem. Spillere som Leon Bailey, Julian Brandt, Timo Werner eller Pulisic er jo spillere, som bør være inden for vores rækkevidde. Prismæssigt er de også ligetil. Husk også på at Leverkusen gerne sælger til Real Madrid eller en anden udenlandsk klub frem for at sælge til Bayern München.
Vi har i de senere år været forkælet med at kunne hente store spillere til klubben, men vi må erkende, at disse tider er slut. I hvert fald dette transfervindue. Dette må andre klubber dog også acceptere, så det er jo ikke fordi, at vi er sat under urimelige vilkår konkurrencemæssigt. Når Barcelona skal erstatte Lionel Messi, så kommer de til at stå i en lorte situation. Dette kan vi dog ikke gøre så meget ved lige nu.
Jeg så seriøst hellere Morata i truppen, og det siger altså det hele om hvad jeg synes om den handel. Fin spiller at have på bænken, men det bliver aldrig mere end det, og kønt bliver det ihvertfald aldrig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.