Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller

7 år 9 måneder siden #13 af Ramos4

Dios skrev: Det første jeg lærer mine fodbolddrenge til træning er, at hvis man ikke er god nok, så skal man kæmpe endnu hårdere for holdet. Det er Mariano et glimrende eksempel på. Intet teknik, men ren rå styrke og en masse tilfældigheder. Kan mærke jeg allerede glæder mig til at se ham i den hvide trøje, eller noget.

Jeg så seriøst hellere Morata i truppen, og det siger altså det hele om hvad jeg synes om den handel. Fin spiller at have på bænken, men det bliver aldrig mere end det, og kønt bliver det ihvertfald aldrig.

21 kasser og 7 skud på træværket på tilfældigheder. Det er sgu meget godt gået.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #14 af Real Madrid

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Det første jeg lærer mine fodbolddrenge til træning er, at hvis man ikke er god nok, så skal man kæmpe endnu hårdere for holdet. Det er Mariano et glimrende eksempel på. Intet teknik, men ren rå styrke og en masse tilfældigheder. Kan mærke jeg allerede glæder mig til at se ham i den hvide trøje, eller noget.

Jeg så seriøst hellere Morata i truppen, og det siger altså det hele om hvad jeg synes om den handel. Fin spiller at have på bænken, men det bliver aldrig mere end det, og kønt bliver det ihvertfald aldrig.

Han har faktisk vist sig som en god dribler i Lyon, i øvrigt. Han kan noget lir den mand.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 9 måneder siden #15 af Dios

Ramos4 skrev:

Når Zidane kan vinde 3 Chl trofæer i træk på tilfældigheder, så kan Mariano vel også score 21 kasser på tilfældigheder? :D Han var ikke i nærheden af at have kvaliteten da han var i Real Madrid. Vi skriver præcis samme historie som vi gjorde det med Morata. Nu får han en fremragende joker-rolle, hvor han helt sikkert får sine mål, men man kommer til at se hvor meget han mangler i spillet for at blive førstevalg.
Efter max. 2 sæsoner vil han væk, for at få fast spilletid, og vil igen være en lappeløsning, fordi alternativet ikke helt passer på de vigtigste parametre.

EDIT: Jeg siger ikke, at det ikke er det bedste køb vi kan foretage os i dette transfervindue, for det gør jeg faktisk til prisen, meen han har bare så store mangler i sit spil, at det gør ondt i mine øjne og se ham spille.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Dios.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #16 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Han har faktisk vist sig som en god dribler i Lyon, i øvrigt. Han kan noget lir den mand.

Ja lige præcis. Det er noget vrøvl at skrive, at han ingen teknik har, for selvfølgelig har han det. Udover at han sagtens kan sætte en mand af og også på små områder, så har han også vist, at han kan gå med i spillet, lægge bolden videre hurtigt og sætte sine holdkammerater op.

Jeg glæder mig i den grad til at følge ham i den nye sæson! Det var helt fornuftigt at give ham tid andetsteds, så han kunne få fuld spilletid og lægge endnu mere på sit spil. Det har han gjort nu og vender tilbage i en styrket udgave.

7 år 9 måneder siden #17 af Macon
Hmm siger jeg bare, ok reserve, men er han virkelig en spiller, man kan sætte ind når det ikke køre for benzema eller når vi skal jagte en scoring. tvivler, men han er bedre end Mayoral.

7 år 9 måneder siden #18 af ChrillRM14

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Når Zidane kan vinde 3 Chl trofæer i træk på tilfældigheder, så kan Mariano vel også score 21 kasser på tilfældigheder? :D

Word!

Og samtidig: hvis morata - altså MORATA - kunne være udslagsgivende backup-angriber i en mesterskabssæson, så kan Mariano altså godt blive guld værd.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #19 af Real HWL

Når du skal jagte et mål eller to skal det ikke være smukt. Der er det oftes tilfældigheder der skal til. Mariano er en perfekt bredde spiller der kan acceptere at han ikke spiller hver gang. Morata, magter ikke at snakke om ham. Åbnede en flaske champagne da han blev solgt for €80mill. Håber aldrig han kommer tilbage igen. Mariano har fortjent en chance til. Så må vi evaluere til næste sommer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #20 af zizou21

Brylle skrev:

zizou21 skrev: Hvor er det bare trist. Kan slet ikke se det positive i denne handel, udover at det skudder B.Mayoral laengere vaek fra spilletid.

Seriøst? Han scoreder over 20 kasser i Frankrig i sidste sæson og skubber en spiller med 2 kasser i 19 kampe i Wolfsburg samt en forfærdelig sidste sæson længere væk fra spilletid?

Det synes jeg egentlig er ret positiv.

Vi har mere brug for en der kan skubbe Benzema af holdet - ikke en der tager en baenkplads vaek fra en spilller der ikke har niveau til Real anyways.

Har det fint nok med ham som reserve, men ser slet ikke dette som en forstaerkning af start-elleveren.

Mariano, Odriozola og Curtois. Indtil videre har vi hentet 3 spillere til baenken. Flot.

Hala

7 år 9 måneder siden #21 af Fondo_Sur
Puha, Mariano, og Julens presspil. Hvor jeg dog glæder mig til den dynamik fremme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 9 måneder siden #22 af asp3200
Øv havde håbet på Cavani til sidst og vi mangler stadig en erstatning for kovacic.

Transfer vinduet er en joke og denne sæson bliver nok en uden titler. Måske der ligger en handel i Januar når Perez er presset nok og lopen er i krise.

7 år 9 måneder siden #23 af Lukita
Håber virkeligt ikke at Lopetegui bliver fyret når sæsonen er færdig, og vi ikke har vundet hverken ligaen eller Champions League, det kan Pérez simpelthen ikke tillade sig. Du kan ikke overdrage en dårligere trup, end den der lige er sluttet 17 point efter Barcelona i ligaen, til den nye træner, og så forvente at han vinder noget af betydning.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 9 måneder siden #24 af Francisco
Begriber ikke den negativitet, der er omkring denne signing. Uden sammenligning i øvrigt, så lavede Neymari sidste sæson 19 mål (naturligvis lidt lavt grundet skade) og Mbappé 13 mål på et markant bedre hold. Kun Cavani lavede signifikant flere mål i ligue 1. Har ikke set meget Ligue 1, men på altid pålidelige youtube ligner det godt nok, at Mariano ikke ligger søvnløs pga problemer med teknikken. Fra forrige sæson husker jeg ham som hurtig, arbejdsivrig og dynamisk og hans målsnit var ganske højt, dog bedømt ud fra en ret lille stikprøve. Samlet set får vi en god spiller med selvtillid, der lige har bevist sig selv, en som kender klubben i forvejen og som ikke burde have ramt sit udviklingsloft endnu (han er kun 25 år). Med prisen in mente, så har jeg ufatteligt svært ved at se, hvem der alt taget i betragtning skulle have været en bedre løsning. Personligt er jeg lettet over, at det ikke blev Rodrigo til 120 mio euro, og jeg tror sgu at Mariano kommer til at få en fin sæson, hvor han kan bidrage med 10-12 ligamål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben, Doc.juego

Leveret af Kunena Forum