Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #37 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller

Daniel skrev: Den der ler sidst, ler bedst.

Hvis Mariano rammer det niveau, som eksempelvis Morata lagde for dagen fra bænken i 2016/17-sæsonen, så kommer Real Madrid uden tvivl til at tjene en masse mønt på førstnævnte allerede i sommeren 2019.

Det er en hæderlig lappeløsning på en position, hvor Real Madrid trænger til noget andet end Mayoral. Det bringer Mariano, som også kommer til at være et anderledes alternativ til Benzema, da han besidder nogle helt andre kvaliteter end eksempelvis Mayoral.

Men lidt sjovt at tænke tilbage på u/19 og Castilla-dagene, hvor Mayoral var foran Mariano, men det nu er det omvendte scenarie, der udspiller sig på førsteholdet, fordi den ene har truffet nogle bedre valg i sin karriere end den anden.... so far. Mayoral er trods alt fire år yngre end Mariano, men han skal ud og have spilletid i en anden LaLiga-klub for at fortsætte sin udvikling.

Og så er det jo også naturligt at man har en liste af ønskede spillere klar, som man kan følge når den første, anden osv ikke bliver til noget. Her har Mariano selvfølgelig ikke været en topprioritet, men helt sikkert en spiller, der er blevet holdt øje med. Derfor er det også underligt, hvis det skulle være grinagtigt, at man gennem den sidste måned er kommet frem til den konklusion at Mariano er den rette løsning i forhold til mulighederne.
Han har skrevet en ret lang kontrakt, så jeg tror egentlig, at han kommer til at spille flere år i klubben og med en gammel og svingende Benzema bør der være gode muligheder for spilletid i forhold til hvad Morata fik.

Problemet med Mayoral har vel blandt andet været hans udlejning hvor han ender i en klub med Mario Gomez og Bas Dost som angribere hvis jeg ikke husker helt forkert. Det giver ikke jordens bedste forudsætninger for at spille meget og overhovedet nå at indgå i relationer med de andre via spilletid med dem. Dette hænger både på Mayoral og klubben, for man bør simpelthen tænke længere når man sender en ung spiller ud for at blive bedre. Heldigvis for Mayoral har han god tid, men der skal godt nok ske noget. Et lejeophold/salg til en La Liga klub bør være at foretrække i denne omgang.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #38 af Administrationen

Dios skrev: Aulas udtalelser gør i den grad Real Madrid til grin, og for første gang i dette vindue, så føler jeg klubben agerede i desperation da man købte Mariano.

Ifølge Aulas takkede Perez nej tak til Mariano for en måned siden, da han ikke passede på profilen. Det giver kæmpe mening for mig, men nu står vi alligevel i en grinagtig position IMO.

Vi har fået en bedre løsning end Mayoral IMO, men hold nu op hvor er det bare ikke en holdbar løsning at hente spillere i desperation, som på ingen måder var ønsket i første omgang.

Med til historien hører også, at prisen for Mariano var en helt anden for en måned siden og derfor har han naturligvis ikke passet på profilen. Nu får man ham langt under markedspris og så passer han naturligvis ind i den rolle, som han er tiltænkt på holdet. Det har ikke noget at gøre med, at man for en måned siden ikke syntes at Mariano var en god spiller og pludselig fem minutter i lukketid finder ud af, at han er alle tiders.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Ramos4

7 år 9 måneder siden #39 af Zyconith

Daniel skrev:
Men lidt sjovt at tænke tilbage på u/19 og Castilla-dagene, hvor Mayoral var foran Mariano, men det nu er det omvendte scenarie, der udspiller sig på førsteholdet, fordi den ene har truffet nogle bedre valg i sin karriere end den anden.... so far. Mayoral er trods alt fire år yngre end Mariano, men han skal ud og have spilletid i en anden LaLiga-klub for at fortsætte sin udvikling.

Det er da en helt igennem grotesk humoristisk sans du har Daniel, det må jeg nok sige:) Mayorals nedtur i Wolfburg og manglende spilletid sidste sæson smerter mig. Mayoral scorede jo nærmest Ronaldo-lignende antal mål da han var ungdomsspiller og det stod skrevet i stjernerne at han skulle være Rauls efterkommer. Jeg håber inderligt at han får forløsning for sit potentiale og at det sker i Real Madrid. Jeg ved ikke hvad løsningen skal være. Måske han skulle forbi Boavista (da jeg ikke ser han ville kunne slå hverken Bas Dost, Dyego, Jonas, eller Aboubakar af i Sporting CP, Braga, Benfica eller Porto). Nu er der gået to år uden særlig meget spilletid til ham, hvorfor han måske burde gå lidt ned i niveau, så han kan få fast spilletid og arbejde sig op derfra. Boavista er en traditionsrig klub med plads til 30.000 tilskuere, en stærk tilhængerbase i Porto og sulten efter at opnå dens historiske plads i portugisisk/europæisk fodbold. Man kunne ligeledes sende en eller to Real Madrid spillere mere afsted for at forstærke truppen, måske Casilla, Marcos Llorente eller Vinicius.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 9 måneder siden #40 af Zyconith

Brylle skrev: [ Et lejeophold/salg til en La Liga klub bør være at foretrække i denne omgang.

Ja, men hvem skulle det være? Kan ikke se at han skulle få fast spilletid i nogle af de større klubber i Spanien, og det kan umuligt være holdbart, at han skal ligge og kæmpe med nedrykningsstregen på hold som Huesca, Valladolid, Rayo eller hvem der nu kunne kandidere til det slag. Det ville være en fordel at blive udlejet til en spansk klub grundet sprog og kultur, men som jeg ser det, er det vigtigst at han får nogle succesoplevelser og massere af spilletid.

Eventuelt kunne man beholde Mayoral og Mariano i klubben og køre heftig rotation/to angribere med Benz. Men altså, ved sgu heller ikke hvor sandsynligt/holdbart det ville være.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 9 måneder siden #41 af Madridnation.
Det hjalp gevaldigt med at hente Mariano tilbage for at skabe noget bredde i vores trup. Bestemt.
Det var som de fleste nævner i denne tråd, det bedste vi kunne hente - til den bedste pris. Ingen grund til at sprænge banken for Hazard eller lign.

Når jeg så tænker på hvordan sæsonen kan gå så kan det altså kun overraske. Vi spiller OK bold og har vundet vores to første kampe - jaja jeg ved godt det ikke er de sværeste hold vi har mødt men alligevel.

Tror de flest har det som mig og forventer en 3. plads i ligaen til os, og en kvart finale i CHL. Hvis vi når længere end dette, og endda skulle vinde noget i denne sæson, så det bestemt en stor bedrift af vores træner.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #42 af Brylle

Zyconith skrev:

Brylle skrev: [ Et lejeophold/salg til en La Liga klub bør være at foretrække i denne omgang.

Ja, men hvem skulle det være? Kan ikke se at han skulle få fast spilletid i nogle af de større klubber i Spanien, og det kan umuligt være holdbart, at han skal ligge og kæmpe med nedrykningsstregen på hold som Huesca, Valladolid, Rayo eller hvem der nu kunne kandidere til det slag. Det ville være en fordel at blive udlejet til en spansk klub grundet sprog og kultur, men som jeg ser det, er det vigtigst at han får nogle succesoplevelser og massere af spilletid.

Eventuelt kunne man beholde Mayoral og Mariano i klubben og køre heftig rotation/to angribere med Benz. Men altså, ved sgu heller ikke hvor sandsynligt/holdbart det ville være.

Fremtiden i Real ser sort ud hvis ikke man kan være med i La Liga som 21-årig. Det samme kunne man måske sige om Mariano dog. Uden at kende så meget til Portugal udover de tre store hold, så lyder dit bud om Boavista også rigtig fint. Det bør dog være muligt for ham at fungere på et højere niveau end den portugisiske liga, hvis ikke vi snakker om et hold som skal ud og spille europæisk.

7 år 9 måneder siden #43 af -#7-

Madridnation. skrev: Tror de flest har det som mig og forventer en 3. plads i ligaen til os, og en kvart finale i CHL. Hvis vi når længere end dette, og endda skulle vinde noget i denne sæson, så det bestemt en stor bedrift af vores træner.

Altså, nu har jeg læst det her et par gange på forummet fra flere forskellige brugere. Og undskyld mig, med hvad i alverden er det for en tabermentalitet? Hvis det er sådan her man har det som fan, så skulle man da have været fan af Arsenal. Det er jo ikke sådan at hvis vi ender på 3. pladsen når sæsonen er slut, så sidder vi allesammen og klapper os selv på ryggen og siger "ej men det er sgu også okay". Nej, vi vil sidde og kræve Lopeteguis hoved og skrige på Pochettino, fordi i Real Madrid skal man (retteligt) forvente at vinde alt hvad man deltager i. Hvis man som fan først begynder at stille sig tilfreds med en 2.plads i en række af 37 tabere, så begynder klubben at blive mere og mere som Arsenal, hvor man i mange år blot har været tilfreds med en feriebillet til et nederlag i CL til Barcelona eller Bayern.

Jo, vinduet har da været skuffende, men Real Madrid har trods alt stadigvæk et ganske slagkraftigt hold på papiret. Bredden er slem, men det var den også for Barcelona da de vandt ligaen for et par år siden.

Beklager udbruddet, men kom nu venner, det er sgu da Real Madrid vi er fans af.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kialpe

7 år 9 måneder siden #44 af Dios

Brylle skrev:

Dios skrev:

Brylle skrev:

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Det første jeg lærer mine fodbolddrenge til træning er, at hvis man ikke er god nok, så skal man kæmpe endnu hårdere for holdet. Det er Mariano et glimrende eksempel på. Intet teknik, men ren rå styrke og en masse tilfældigheder. Kan mærke jeg allerede glæder mig til at se ham i den hvide trøje, eller noget.

Jeg så seriøst hellere Morata i truppen, og det siger altså det hele om hvad jeg synes om den handel. Fin spiller at have på bænken, men det bliver aldrig mere end det, og kønt bliver det ihvertfald aldrig.

21 kasser og 7 skud på træværket på tilfældigheder. Det er sgu meget godt gået.

Han har faktisk vist sig som en god dribler i Lyon, i øvrigt. Han kan noget lir den mand.

Ja lige præcis. Det er noget vrøvl at skrive, at han ingen teknik har, for selvfølgelig har han det. Udover at han sagtens kan sætte en mand af og også på små områder, så har han også vist, at han kan gå med i spillet, lægge bolden videre hurtigt og sætte sine holdkammerater op.

Jeg glæder mig i den grad til at følge ham i den nye sæson! Det var helt fornuftigt at give ham tid andetsteds, så han kunne få fuld spilletid og lægge endnu mere på sit spil. Det har han gjort nu og vender tilbage i en styrket udgave.

Nu sad jeg for sjov lige at søgte lidt på google efter statistikker, og faldt over Whoscored som åbenbart bruger statistik til at vise spillernes styrke og svagheder, og ved du hvad? Både Mariano og Icardi har deres svagheder i afleveringer, så det undre mig ikke, at du skriver som du gør om Mariano når du også mener Icardi har en god teknik og er god til at spille i små rum og aflevere.

Så lad nu vær med at skriv jeg vrøvler eller lyver, for noget siger mig alligevel at mine egne observationer bakkes op af statistikken. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det bliver beregnet, da det er nyt for mig, men det er da lidt komisk, at begge spillere har deres svagheder i pasningsspillet som jeg har holdt fast på :)

Personligt har jeg det sådan at jeg hellere vil se kampe og danne mig et billede af spillerne end jeg vil sidde og søge indtil jeg finder en statistik der passer på min påstand inden jeg udtaler mig ret meget om spillerne, men sådan er vi så forskellige og der skal selvfølgelig være plads til alle. Derudover lyver du for tredje gang på en uge ved at påstå, at jeg har kaldt dem gode til at aflevere. Jeg har blot sagt, at de har en fin teknik og kan gå med i spillet ved at lægge bolden hurtigt videre. Der er ingen der siger, at de to spillere skal formå at slå en diagonal aflevering lige i fødderne på Bale eller Carvajal eller være i stand til at slå en bold knivskarpt ned i dybden. Jeg taler blot om, at Mariano altså i Lyon har vist, at han sagtens kan træde ned eller ud i banen, skabe rum til en medspiller og også komme fint af med bolden igen og endda i et fint tempo. At du kan søge i 100 år efter statistikker indtil en bedømmelse på en side dukker op, gider jeg ikke bruge meget tid på, når jeg selv har brugt tid på at se nogle af Lyons kampe i denne sæson.

Det ligner egentlig bare at du føler dig presset af at visse spillere skal tage dine favoritspilleres pladser når du skriver som du gør om Mariano og Asensio, for du formår virkelig at køre et billede op, der på ingen måde passer til virkeligheden. At skrive de ting du også lige har gjort om Asensio er direkte grinagtigt når vi taler om en så kampafgørende spiller, der stort set altid har en fod med i de aktioner, som vender kampene for klubben. Men det er selvfølgelig helt fair, hvis det at kunne lave en aflevering på 1½ meter er vigtigere end at kunne afgøre kampe i dine øjne.

Modsiger du ikke lidt, eller faktisk meget dig selv? Jeg er åbenbart så forudsigende, at jeg for 1-2 år siden kunne diktere hvad Whoscored skulle skrive om Icardi, og nu Mariano. Hvis du nu lægger stridsøksen, så ved du jo også godt, at jeg på ingen måder søger efter statistik for at bakke mine argumenter op. Jeg oddser ufatteligt meget, og skal du have et godt indblik og vinde, så skal du også se meget bold, og det gør jeg. Så drop nu attituden, for du ved jo udmærket godt hvordan tingene foregår.
Hvis jeg udelukkende kiggede på statistik, så ville jeg elske spillere som Icardi og Bale. Nu har jeg set langt mere til Icardi end Mariano, selvom det er blevet til 3-5 kampe, men nej han er f.eks. rigtig dårlig til at gå med i spillet, eller lægge den af. Bare se hans aktioner imod Sassuolo, hvor han misser omkring 3 simple tæmninger på opspil, og smider alt for mange nemme afleveringer væk i u-pressede situationer, men hvis du synes spillere som Mariano, Icardi, Lukaku etc. er gode til at gå med i spillet, så fred være med det. Bare lad vær med, at gør din holdning til fakta, for det er simpelthen ikke sandt uanset hvor subjektiv man så vil gøre debatten.

Min yndlingsspiller i Real Madrid har altid været Gutí. Den bedste spiller skal spille, så mine personlige præferencer har ikke betydning for hvem jeg synes skal spille. Det har en stor betydning for hvem jeg foretrækker, men f.eks. Bale som jeg inden sæsonen håbede man ville smide af helvedes til - håber jeg nu holdet skal "bygges op om".
Det vigtigste for mig er ikke hvem der afgøre kampen, men at spilleren gør holdet bedre, så ja du har helt ret. Hvis en aflevering på 1½ meter er vigtigere for holdet, så er det den aflevering jeg foretrækker.
Jeg foretrækker helt klart Isco fremfor Asensio, men som det ser ud nu, så mener jeg det er Asensio der skal starte inde af de 2.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 9 måneder siden #45 af Dios

Administrationen skrev:

Dios skrev: Aulas udtalelser gør i den grad Real Madrid til grin, og for første gang i dette vindue, så føler jeg klubben agerede i desperation da man købte Mariano.

Ifølge Aulas takkede Perez nej tak til Mariano for en måned siden, da han ikke passede på profilen. Det giver kæmpe mening for mig, men nu står vi alligevel i en grinagtig position IMO.

Vi har fået en bedre løsning end Mayoral IMO, men hold nu op hvor er det bare ikke en holdbar løsning at hente spillere i desperation, som på ingen måder var ønsket i første omgang.

Med til historien hører også, at prisen for Mariano var en helt anden for en måned siden og derfor har han naturligvis ikke passet på profilen. Nu får man ham langt under markedspris og så passer han naturligvis ind i den rolle, som han er tiltænkt på holdet. Det har ikke noget at gøre med, at man for en måned siden ikke syntes at Mariano var en god spiller og pludselig fem minutter i lukketid finder ud af, at han er alle tiders.

Så Sevilla fik 200% i rabat her 3 dage før transfervinduet lukker i? Det giver bare ikke mening. Er helt med på, at prisen havde set lidt anderledes ud, hvis Real bød på ham som alene klub, men bedre har Mariano altså heller ikke gjort det, at der kunne kræves meget mere. Vi taler om et konkret bud fra Sevilla og ikke klubber i top 10-15 stykker i verden.
Ifølge Aulas, så var det netop ham som tog kontakten til Perez, fordi Mariano ville skifte til klubben. Det sætter jo også Lyon i en utrolig svær forhandlingssituation, så jeg køber den ihvertfald ikke.

Jeg er fint tilfreds, da jeg ikke mener en breddespiller skal koste meget mere kontra den kvalitet man får ind, men for mig at se, så er det stadig et kæmpe desperations køb, og lader til at være en handel, hvor man nøjes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #46 af Brylle

Dios skrev:

Brylle skrev:

Dios skrev:

Brylle skrev:

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Det første jeg lærer mine fodbolddrenge til træning er, at hvis man ikke er god nok, så skal man kæmpe endnu hårdere for holdet. Det er Mariano et glimrende eksempel på. Intet teknik, men ren rå styrke og en masse tilfældigheder. Kan mærke jeg allerede glæder mig til at se ham i den hvide trøje, eller noget.

Jeg så seriøst hellere Morata i truppen, og det siger altså det hele om hvad jeg synes om den handel. Fin spiller at have på bænken, men det bliver aldrig mere end det, og kønt bliver det ihvertfald aldrig.

21 kasser og 7 skud på træværket på tilfældigheder. Det er sgu meget godt gået.

Han har faktisk vist sig som en god dribler i Lyon, i øvrigt. Han kan noget lir den mand.

Ja lige præcis. Det er noget vrøvl at skrive, at han ingen teknik har, for selvfølgelig har han det. Udover at han sagtens kan sætte en mand af og også på små områder, så har han også vist, at han kan gå med i spillet, lægge bolden videre hurtigt og sætte sine holdkammerater op.

Jeg glæder mig i den grad til at følge ham i den nye sæson! Det var helt fornuftigt at give ham tid andetsteds, så han kunne få fuld spilletid og lægge endnu mere på sit spil. Det har han gjort nu og vender tilbage i en styrket udgave.

Nu sad jeg for sjov lige at søgte lidt på google efter statistikker, og faldt over Whoscored som åbenbart bruger statistik til at vise spillernes styrke og svagheder, og ved du hvad? Både Mariano og Icardi har deres svagheder i afleveringer, så det undre mig ikke, at du skriver som du gør om Mariano når du også mener Icardi har en god teknik og er god til at spille i små rum og aflevere.

Så lad nu vær med at skriv jeg vrøvler eller lyver, for noget siger mig alligevel at mine egne observationer bakkes op af statistikken. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det bliver beregnet, da det er nyt for mig, men det er da lidt komisk, at begge spillere har deres svagheder i pasningsspillet som jeg har holdt fast på :)

Personligt har jeg det sådan at jeg hellere vil se kampe og danne mig et billede af spillerne end jeg vil sidde og søge indtil jeg finder en statistik der passer på min påstand inden jeg udtaler mig ret meget om spillerne, men sådan er vi så forskellige og der skal selvfølgelig være plads til alle. Derudover lyver du for tredje gang på en uge ved at påstå, at jeg har kaldt dem gode til at aflevere. Jeg har blot sagt, at de har en fin teknik og kan gå med i spillet ved at lægge bolden hurtigt videre. Der er ingen der siger, at de to spillere skal formå at slå en diagonal aflevering lige i fødderne på Bale eller Carvajal eller være i stand til at slå en bold knivskarpt ned i dybden. Jeg taler blot om, at Mariano altså i Lyon har vist, at han sagtens kan træde ned eller ud i banen, skabe rum til en medspiller og også komme fint af med bolden igen og endda i et fint tempo. At du kan søge i 100 år efter statistikker indtil en bedømmelse på en side dukker op, gider jeg ikke bruge meget tid på, når jeg selv har brugt tid på at se nogle af Lyons kampe i denne sæson.

Det ligner egentlig bare at du føler dig presset af at visse spillere skal tage dine favoritspilleres pladser når du skriver som du gør om Mariano og Asensio, for du formår virkelig at køre et billede op, der på ingen måde passer til virkeligheden. At skrive de ting du også lige har gjort om Asensio er direkte grinagtigt når vi taler om en så kampafgørende spiller, der stort set altid har en fod med i de aktioner, som vender kampene for klubben. Men det er selvfølgelig helt fair, hvis det at kunne lave en aflevering på 1½ meter er vigtigere end at kunne afgøre kampe i dine øjne.

Modsiger du ikke lidt, eller faktisk meget dig selv? Jeg er åbenbart så forudsigende, at jeg for 1-2 år siden kunne diktere hvad Whoscored skulle skrive om Icardi, og nu Mariano. Hvis du nu lægger stridsøksen, så ved du jo også godt, at jeg på ingen måder søger efter statistik for at bakke mine argumenter op. Jeg oddser ufatteligt meget, og skal du have et godt indblik og vinde, så skal du også se meget bold, og det gør jeg. Så drop nu attituden, for du ved jo udmærket godt hvordan tingene foregår.
Hvis jeg udelukkende kiggede på statistik, så ville jeg elske spillere som Icardi og Bale. Nu har jeg set langt mere til Icardi end Mariano, selvom det er blevet til 3-5 kampe, men nej han er f.eks. rigtig dårlig til at gå med i spillet, eller lægge den af. Bare se hans aktioner imod Sassuolo, hvor han misser omkring 3 simple tæmninger på opspil, og smider alt for mange nemme afleveringer væk i u-pressede situationer, men hvis du synes spillere som Mariano, Icardi, Lukaku etc. er gode til at gå med i spillet, så fred være med det. Bare lad vær med, at gør din holdning til fakta, for det er simpelthen ikke sandt uanset hvor subjektiv man så vil gøre debatten.

Min yndlingsspiller i Real Madrid har altid været Gutí. Den bedste spiller skal spille, så mine personlige præferencer har ikke betydning for hvem jeg synes skal spille. Det har en stor betydning for hvem jeg foretrækker, men f.eks. Bale som jeg inden sæsonen håbede man ville smide af helvedes til - håber jeg nu holdet skal "bygges op om".
Det vigtigste for mig er ikke hvem der afgøre kampen, men at spilleren gør holdet bedre, så ja du har helt ret. Hvis en aflevering på 1½ meter er vigtigere for holdet, så er det den aflevering jeg foretrækker.
Jeg foretrækker helt klart Isco fremfor Asensio, men som det ser ud nu, så mener jeg det er Asensio der skal starte inde af de 2.

Nope, jeg modsiger ikke mig selv. Jeg siger blot at af hvad jeg har set, så er han god til at gå med i spillet via simple afleveringer og ved at flytte sig godt på banen.
Jeg kommenterede blot på at du satte hele dit indlæg op på en statistik fra WhoScored og det lød på dig som om du havde ledt godt rundt. Jeg ved ikke hvad du mener med en stridsøkse, for jeg kommenterer blot på hvad du skriver. Jeg gør derudover heller ikke min holdning til fakta, men når du vrøvler og lyver for at fremme dine synspunkter herinde, så bliver det også kommenteret, ligesom det vil gøre med alle andre. Ligeledes kan du mene at jeg vrøvler og det skal du være velkommen til.

7 år 9 måneder siden #47 af doven

Dios skrev:

Administrationen skrev:

Så Sevilla fik 200% i rabat her 3 dage før transfervinduet lukker i? Det giver bare ikke mening. Er helt med på, at prisen havde set lidt anderledes ud, hvis Real bød på ham som alene klub, men bedre har Mariano altså heller ikke gjort det, at der kunne kræves meget mere. Vi taler om et konkret bud fra Sevilla og ikke klubber i top 10-15 stykker i verden.
Ifølge Aulas, så var det netop ham som tog kontakten til Perez, fordi Mariano ville skifte til klubben. Det sætter jo også Lyon i en utrolig svær forhandlingssituation, så jeg køber den ihvertfald ikke.

Jeg er fint tilfreds, da jeg ikke mener en breddespiller skal koste meget mere kontra den kvalitet man får ind, men for mig at se, så er det stadig et kæmpe desperations køb, og lader til at være en handel, hvor man nøjes.

Om det var et desperationskøb eller ej kommer vel an på hvor pessimistisk man ser på det, for jeg synes i hvert fald det er meget at lægge i den udmelding. For mig at se kan det lige så godt have gået sådan til, at Perez måske ikke nødvendigvis havde lige nøjagtigt Mariano i kikkerten, men da Sevilla så byder 30 mio. eller hvor meget det var, så tænker han at en Mariano til 23 mio. faktisk ikke lyder helt dårligt alligevel. Så får han måske ikke lige den type angriber han angiveligt søgte efter, men til gengæld får han en god angriber han ved kan til en meget fornuftig pris og vælger at slå til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #48 af Ramos4

Dios skrev: @Ramos4.

Helt og aldeles enig i dit sidste indlæg :) Det er altid selv sådan jeg har set Hazard. Mit største ønske for 3-5 år siden var, at erstatte Bale med Hazard, så vi havde kynisme og kreativitet oppe foran.
Neymar har i mine øjne ødelagt det for sig selv. Sådan ser Perez det helt sikkert ikke, men for mig at se, så vil han dræbe dynamikken i spillet og måske også hele ideen med et genpres.

Præcis. Det farlige ved at hente Neymar er helt klart hans mentalitet. Kan han lægge unoderne fra sig? Han er vel også 28 til sommer, og brasilienere er jo ikke kendt for at være holdbare langt ind i 30'erne. Mbappe ville være at foretrække, men Perez går hundrede procent efter Neymar tror jeg. Vi må håbe at systemet og Neymar kan forenes, for han er jo faktisk fantastisk til at spille fodbold når han gider.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum