Officielt: Mariano er Real Madrid-spiller

5 år 8 måneder siden #61 af JimmyBroe

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Mariano har valgt at spille i nr. 7. Hmm. Det er en helt forkert beslutning synes jeg.


Valgt at spille i nr. 7? Det er simpelthen noget man selv vælger som reserve i Real Madrid. Hold da op. Har du en kilde?:)


Skulle klubben blokere det valg? Det ville også være vildt ikk'. Nummeret er ledigt.

Marca virker sikre.


Aarg så enkelt et det ikke jo. Hvor mange andre af Europas 5-bedste klubber får reserverne lov at vælge nummer 7,9,11 osv.? Han skal selvfølgelig ikke have muligheden for at vælge det nummer. Og så er det samtidig hovedrystende at Mariano vælger det. Tal på ryggen er ikke bare tal i top klubberne.


Vi skulle have givet det til Asensio noget før. Det er for sent at "blokere" det nu. Normalt når de prestigefyldte numre bliver ledige giver man dem hurtigt videre til nye spillere. Men når vi nu ved at vi ikke henter nogen kioskbasker af en spiller, hvorfor gav vi så ikke nr. 7 til Asensio :/ Nu står vi i den her situation.


Jeg synes umiddelbart man som minimum skulle have ventet til næste sæson med at give den til nogen. Ja Asensio skulle ha haft den.

Men det er subjektivt, jeg synes det her er kuk kuk ihvertfald.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #62 af Ramos4

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Mariano har valgt at spille i nr. 7. Hmm. Det er en helt forkert beslutning synes jeg.


Valgt at spille i nr. 7? Det er simpelthen noget man selv vælger som reserve i Real Madrid. Hold da op. Har du en kilde?:)


Skulle klubben blokere det valg? Det ville også være vildt ikk'. Nummeret er ledigt.

Marca virker sikre.


Aarg så enkelt et det ikke jo. Hvor mange andre af Europas 5-bedste klubber får reserverne lov at vælge nummer 7,9,11 osv.? Han skal selvfølgelig ikke have muligheden for at vælge det nummer. Og så er det samtidig hovedrystende at Mariano vælger det. Tal på ryggen er ikke bare tal i top klubberne.


Vi skulle have givet det til Asensio noget før. Det er for sent at "blokere" det nu. Normalt når de prestigefyldte numre bliver ledige giver man dem hurtigt videre til nye spillere. Men når vi nu ved at vi ikke henter nogen kioskbasker af en spiller, hvorfor gav vi så ikke nr. 7 til Asensio :/ Nu står vi i den her situation.


Jeg synes umiddelbart man som minimum skulle have ventet til næste sæson med at give den til nogen. Ja Asensio skulle ha haft den.

Men det er subjektivt, jeg synes det her er kuk kuk ihvertfald.


Det ER kuk-kuk. Jeg siger bare, at jeg ikke synes man kan sige til Mariano at han ikke må tage et nummer der er frit dagen før transfervinduet lukker.

Vi har virkelig siddet på hænderne på mange fronter denne sommer. Courtois har nummer 25. Vi har slet ikke tænkt over nr. 7 og nu ender det hos en backup angriber. What the dick.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #63 af Zyconith

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Mariano har valgt at spille i nr. 7. Hmm. Det er en helt forkert beslutning synes jeg.


Valgt at spille i nr. 7? Det er simpelthen noget man selv vælger som reserve i Real Madrid. Hold da op. Har du en kilde?:)


Skulle klubben blokere det valg? Det ville også være vildt ikk'. Nummeret er ledigt.

Marca virker sikre.


Aarg så enkelt et det ikke jo. Hvor mange andre af Europas 5-bedste klubber får reserverne lov at vælge nummer 7,9,11 osv.? Han skal selvfølgelig ikke have muligheden for at vælge det nummer. Og så er det samtidig hovedrystende at Mariano vælger det. Tal på ryggen er ikke bare tal i top klubberne.


Vi skulle have givet det til Asensio noget før. Det er for sent at "blokere" det nu. Normalt når de prestigefyldte numre bliver ledige giver man dem hurtigt videre til nye spillere. Men når vi nu ved at vi ikke henter nogen kioskbasker af en spiller, hvorfor gav vi så ikke nr. 7 til Asensio :/ Nu står vi i den her situation.


Man skal vel gøre sig fortjent til trøje nr. 7? Asensio har ikke præsteret kontinuerligt på et acceptabelt niveau. Store dele af hele sidste sæson gik der Isco i ham, og kan knapt nok huske nogle nævneværdige kampe med ham. En spiller som Lucas Vazquez (som åbenbart skal smides på porten) præsterede nogenlunde jævnbyrdigt, hvis ikke bedre end Asensio, som jeg oplevede det, og var sidste sæson afgørende for at vi ikke faldt fuldstændigt igennem, og var en bærende kraft gennem i ligaen og CL med fine præstationer, assists og mål.

Det er fint nok at Asensio og Isco kan stå med 1 meters mellemrum og lave 500 inderside afleveringer til hinanden i løbet af en kamp (når de ikke har travlt med at lave piruetter rundt om sig selv eller skyde bolden langt ad helvedes til), men at de skal være berettiget til en plads i start elleveren eller trøje nr. 7 har ingen af dem bevist endnu.

Selvfølgelig skal Mariano ikke have nummer 7. Numrene 15, 16, 23, 26, etc. er ledige, han kan allernådigst få lov til at vælge en af disse.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #64 af Ramos4

Zyconith skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Mariano har valgt at spille i nr. 7. Hmm. Det er en helt forkert beslutning synes jeg.


Valgt at spille i nr. 7? Det er simpelthen noget man selv vælger som reserve i Real Madrid. Hold da op. Har du en kilde?:)


Skulle klubben blokere det valg? Det ville også være vildt ikk'. Nummeret er ledigt.

Marca virker sikre.


Aarg så enkelt et det ikke jo. Hvor mange andre af Europas 5-bedste klubber får reserverne lov at vælge nummer 7,9,11 osv.? Han skal selvfølgelig ikke have muligheden for at vælge det nummer. Og så er det samtidig hovedrystende at Mariano vælger det. Tal på ryggen er ikke bare tal i top klubberne.


Vi skulle have givet det til Asensio noget før. Det er for sent at "blokere" det nu. Normalt når de prestigefyldte numre bliver ledige giver man dem hurtigt videre til nye spillere. Men når vi nu ved at vi ikke henter nogen kioskbasker af en spiller, hvorfor gav vi så ikke nr. 7 til Asensio :/ Nu står vi i den her situation.


Man skal vel gøre sig fortjent til trøje nr. 7? Asensio har ikke præsteret kontinuerligt på et acceptabelt niveau. Store dele af hele sidste sæson gik der Isco i ham, og kan knapt nok huske nogle nævneværdige kampe med ham. En spiller som Lucas Vazquez (som åbenbart skal smides på porten) præsterede nogenlunde jævnbyrdigt, hvis ikke bedre end Asensio, som jeg oplevede det, og var sidste sæson afgørende for at vi ikke faldt fuldstændigt igennem, og var en bærende kraft gennem i ligaen og CL med fine præstationer, assists og mål.

Det er fint nok at Asensio og Isco kan stå med 1 meters mellemrum og lave 500 inderside afleveringer til hinanden i løbet af en kamp (når de ikke har travlt med at lave piruetter rundt om sig selv eller skyde bolden langt ad helvedes til), men at de skal være berettiget til en plads i start elleveren eller trøje nr. 7 har ingen af dem bevist endnu.

Selvfølgelig skal Mariano ikke have nummer 7. Numrene 15, 16, 23, 26, etc. er ledige, han kan allernådigst få lov til at vælge en af disse.


Jeg er ikke vild med tanken om at holde 7'eren fri en sæson. Det er også lidt voldsomt og ikke noget man har gjort før. Der har været mange gode spillere i alle numre stort set. Så hvis ikke Asensio, hvem så?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #65 af madrid2000
Who the f. cares, hvilke nr. Mariano spiller med eller de andre spillere.
Totalt gammeldags at går op i nr.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #66 af Zyconith
Ja, så skulle man bare holde det fri, eller give det til Bale.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #67 af Ramos4

madrid2000 skrev: Who the f. cares, hvilke nr. Mariano spiller med eller de andre spillere.
Totalt gammeldags at går op i nr.


Vi er tydeligvis en del der går op i det.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Jonas, doven, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #68 af JesperA
Jeg må indrømme jeg også er en smule harm indeni over at han har fået nr. 7, han burde have taget nr. 23 der også har lidt historie i nyere tid med Beckham, Özil, Sneijder, Isco, Kovacic. Men at gå direkte ind i linjen efter Raúl og Ronaldo, det er ambitiøst, men også en smule arrogant.

Jeg synes sagtens man kan holde det frit i en sæson uden problemer. Det har længe været ledigt i eks. Man United - der gav man det til Antonio Valencia der af egen fri vilje efter en sæson skiftede væk fra det igen, fordi han følte det lagde for stort pres på hans skuldre. Det var først da man hentede Alexis at det kom i spil igen.

Jeg går også op i det - især når det er nr. 7! Den mest mytiske og legendariske trøje i klubben, vores to all-time topscorere bar denne trøje, over 800 mål fordelt på de to seneste spillere der bar den! Og så bliver den givet til en sidste øjebliks nødløsning der skal være reserveangriber...
Det her overgår som det eneste dengang Lass Diarra spillede i nr. 10.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #69 af fiatten
Det her rygnummer lugter langt væk af at man skal give lidt igen til Cristiano Ronaldo efter han ifølge rygterne, prøver at undgå florentino Perez. “Se! Der er en reserveangriber, som har dit nummer. Du skal ikk tro du er speciel” hahahah.. ej, men synes der er en smule sandhed i det jeg skriver.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum