Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga

7 år 7 måneder siden #25 af Kimbo
Okay vi bliver komplet spillet ud af stadion af et middelmådigt Barca hold. For helvede jeg er glad for at Messi ikke er med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #26 af ChrillRM14
Hvis vi kan knibe ballerne sammen, så kan vi kvale til Europa League næste sæson. Det er vel et trofæ, det endnu ikke står i trofæslabet endnu?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 7 måneder siden #27 af Ramos4

Kimbo skrev: Okay vi bliver komplet spillet ud af stadion af et middelmådigt Barca hold. For helvede jeg er glad for at Messi ikke er med

Haha, tør slet ikke tænke på hvis Messi var med.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #28 af Chamartin

Steen skrev: Varane har været skandaløs ringe i ret lang tid nu ..

Desværre har vi kun 3 midterforsvarere, og den ene skal konstant spille højre eller venstreback :-/

7 år 7 måneder siden #29 af Ramos4

Chamartin skrev:

Desværre har vi kun 3 midterforsvarere, og den ene skal konstant spille højre eller venstreback :-/

En skadet Vallejo havde pyntet i dag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #30 af ChrillRM14

Ramos4 skrev:

Kimbo skrev: Okay vi bliver komplet spillet ud af stadion af et middelmådigt Barca hold. For helvede jeg er glad for at Messi ikke er med

Haha, tør slet ikke tænke på hvis Messi var med.

I stedet stepper en som Coutinho og Rafinha jo også bare op. De har bedre alternativer end os, når vi står uden de bedste spillere...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 7 måneder siden #31 af Real Madrid

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad der er værst; vores hold eller Strive's kvalitet.

Det ligner ikke man kan annulere sit medlemsskab via hjemmesiden, det er virkelig en lorte service.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 7 måneder siden #32 af Hansen
Tænk at folk havde så stor en tiltro til Julen og hans spillestil. Vi så det allerede i vores første kamp og siden har vi ikke vundet mod en stærk modstander! Det må da sige noget. Det er den sidste kamp for julen. Han skal bare håbe, at vi ikke taber med 5-6-7 mål. Det her er helt til grin!

En skuffelse af vores ledelse, en skuffelse af Perez, hvor flere talte om hvor elendig Barcelona's ledelse er, så skinner det da helt klart frem af det stik modsatte!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 7 måneder siden #33 af Steen

Chamartin skrev:

Hvorfor brugte man i øvrigt Lucas Vazquez som højre back mod Plzen, hvis Odriziola ikke skulle spille i dag? Det giver ingen mening.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 7 måneder siden #34 af nono
Ny træner, tak.

Vi har en nulbon siddende på bænken. Sov sig igennem transfervinduet. Ude af stand til at motivere spillerne og få dem i form.

Dumpet.

7 år 7 måneder siden #35 af Ramos4

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad der er værst; vores hold eller Strive's kvalitet.

Det ligner ikke man kan annulere sit medlemsskab via hjemmesiden, det er virkelig en lorte service.

Jeg betaler for at få ringere kvalitet end på piratlinks. Og nu er den gået helt ned. Det er perverst.

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Kimbo

7 år 7 måneder siden #36 af madrid2000
Jeg har lyst til at brække mig over det her hold. Ingen gnist og så fucking dårlig. Så står stodderen på sidelinjen og kan intet stille op. Han udstråler absolut intet selvtillid.

Spillerne har store navne, men mange er dem er "past their prime". Vi er det nye Manchester United. Forvent ingenting de næste 5 år.

Leveret af Kunena Forum