Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga

7 år 7 måneder siden #49 af Bismo

Hansen skrev: Tænk at folk havde så stor en tiltro til Julen og hans spillestil. Vi så det allerede i vores første kamp og siden har vi ikke vundet mod en stærk modstander! Det må da sige noget. Det er den sidste kamp for julen. Han skal bare håbe, at vi ikke taber med 5-6-7 mål. Det her er helt til grin!

En skuffelse af vores ledelse, en skuffelse af Perez, hvor flere talte om hvor elendig Barcelona's ledelse er, så skinner det da helt klart frem af det stik modsatte!

Julen er IKKE problemet. Vi har jo reelt ikke foretaget andet end at forringe holdet i de sidste 3-4 år. Zidane fik presset den sidste smule saft ud af denne trup i sidste sæson, og så vælger vi sgu at sælge en spiller, der var garant for 50 mål pr sæson, uden at hente en afløser! Lope har et endnu ringere hold end sidste sæson. Desuden er vores "talenter" ikke slået igennem som forventet, ligesom Bale og Benz slet ikke har kunnet løfte deres spil.

Holdet er simpelthen for ringe og der er brug for massive investeringer.

Nu ryger Lope på porten og en anden stakkel får så lov til at presse en lille smule saft ud af det her mandskab, og så forventer jeg at vi går aggressivt til værks til sommer mht. køb af spillere.

Det her hviler udelukkende på ledelsen.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #50 af mortenj
Jeg ved ikke hvad der er værst. Streamingoplevelsen hos Strive eller det spil, Real Madrid har vist i 1. halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 7 måneder siden #51 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev: Jeg må indrømme at Courtois ikke er så god som jeg håbede. De Gea er en klasse over pt. Men målmandsposten er vores aller mindste problem lige nu.

Hvad skulle Courtois dog have gjort? Han virker endda som den mest tændte på banen mens de andre tror, at de spiller fodtennis på en strand langt væk fra disse rammer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, El Siete

7 år 7 måneder siden #52 af Steen
For det første kan man ikke kritisere Courtois for hans præstation i dag, han har været fin. En rigtig god redning, og det første mål kunne han ikke gøre noget ved.
Det er i øvrigt fuldstændig ligegyldigt om målmanden hedder Courtois eller Keylor i denne sæson, vi kan alligevel ikke vinde en kamp uden at score mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

7 år 7 måneder siden #53 af mohbar
Sidder og ser halvlegs analysen (og nej - ikke på Strive- HAHA!): Barcelonas mål til 1-0 gik gennem 31 pasninger!

Og jeg som troede at Loppen var til TikiTaka?!

7 år 7 måneder siden #54 af Ramos4
Jeg snakker ikke om i dag. Generelt huskede jeg bare Courtois bedre end hvad han er pt. De Gea og Ter-Stegen er niveauet over.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #55 af Steen

madrid2000 skrev:

Steen skrev:

madrid2000 skrev:

Steen skrev: Ja, det har ikke været nemt for Lopetegui. Det er tydeligt at han ønskede flere spillere, men ikke fik det. Måske en hård mening, men jeg er nu glad for, at man ikke brugte 70-80 millioner euro på Rodrigo, som Lopetegui ønskede.

Vi skal købe en verdensklasse målmand. De Gea har endnu ikke forlænget sin kontrakt hos United. Giraffen i målet har ikke reddet en eneste point for os.

Giraffen? .... Som i øvrigt hev en verdensklasse redning frem, som forhindrede målet til 2-0 tidligere?

LOL det der TV redning? De Gea havde taget den med hænderne bundet bag ryggen.

Men det kunne Keylor Navas ikke, grundet hans højde.

7 år 7 måneder siden #56 af Mosse
Strive sejler, RM sejler....jeg vil for første gang trække stikket under en El Clasico......

7 år 7 måneder siden #57 af Dragam

Mosse skrev: Strive sejler, RM sejler....jeg vil for første gang trække stikket under en El Clasico......

Hvorfor gider i betale for strive? Bare brug aceplayer...
Følgende bruger(e) sagde tak: Mosse

7 år 7 måneder siden #58 af Ramos4

Dragam skrev:

Mosse skrev: Strive sejler, RM sejler....jeg vil for første gang trække stikket under en El Clasico......

Hvorfor gider i betale for strive? Bare brug aceplayer...

Vi er nogen der har Mac.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #59 af madrid2000

Steen skrev:

madrid2000 skrev:

Steen skrev:

madrid2000 skrev:

Steen skrev: Ja, det har ikke været nemt for Lopetegui. Det er tydeligt at han ønskede flere spillere, men ikke fik det. Måske en hård mening, men jeg er nu glad for, at man ikke brugte 70-80 millioner euro på Rodrigo, som Lopetegui ønskede.

Vi skal købe en verdensklasse målmand. De Gea har endnu ikke forlænget sin kontrakt hos United. Giraffen i målet har ikke reddet en eneste point for os.

Giraffen? .... Som i øvrigt hev en verdensklasse redning frem, som forhindrede målet til 2-0 tidligere?

LOL det der TV redning? De Gea havde taget den med hænderne bundet bag ryggen.

Men det kunne Keylor Navas ikke, grundet hans højde.

Keylor har reddet og vundet meget mere end giraffen nogensinde kommer til. Iøvrigt så går kritikken ikke bare på hans præstation idag, men generelt har han ikke reddet en skid for os denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 7 måneder siden #60 af mohbar

Bismo skrev:

Hansen skrev: Tænk at folk havde så stor en tiltro til Julen og hans spillestil. Vi så det allerede i vores første kamp og siden har vi ikke vundet mod en stærk modstander! Det må da sige noget. Det er den sidste kamp for julen. Han skal bare håbe, at vi ikke taber med 5-6-7 mål. Det her er helt til grin!

En skuffelse af vores ledelse, en skuffelse af Perez, hvor flere talte om hvor elendig Barcelona's ledelse er, så skinner det da helt klart frem af det stik modsatte!

Julen er IKKE problemet. Vi har jo reelt ikke foretaget andet end at forringe holdet i de sidste 3-4 år. Zidane fik presset den sidste smule saft ud af denne trup i sidste sæson, og så vælger vi sgu at sælge en spiller, der var garant for 50 mål pr sæson, uden at hente en afløser! Lope har et endnu ringere hold end sidste sæson. Desuden er vores "talenter" ikke slået igennem som forventet, ligesom Bale og Benz slet ikke har kunnet løfte deres spil.

Holdet er simpelthen for ringe og der er brug for massive investeringer.

Nu ryger Lope på porten og en anden stakkel får så lov til at presse en lille smule saft ud af det her mandskab, og så forventer jeg at vi går aggressivt til værks til sommer mht. køb af spillere.

Det her hviler udelukkende på ledelsen.

Delvis enig. Men Lopetegui vil gerne praktisere en boldbesiddende stil og pres når vi mister bolden, så burde han også gøre det i denne kamp fremfor at vi ser masser af håbløse lange afleveringer. Og så bliver vi lige vist en lektion i pasninger: 31 pasninger indtil deres mål til 1-0! 31 pasninger ?! Hvor er vores stress pres?! Loppen har også en del af skylden.

Og ja, der skal slagtes masser af hellige køer og invensteres massivt ind. Planerne om stadion hjåber jeg bliver lagt dybt inde i skuffen, ellers ender det her med at blive som Ajax´s B-hold!

Leveret af Kunena Forum