Optakt: El Clásico, 10. spillerunde, LaLiga
madrid2000 skrev:
Steen skrev:
madrid2000 skrev:
Steen skrev:
madrid2000 skrev:
Steen skrev: Ja, det har ikke været nemt for Lopetegui. Det er tydeligt at han ønskede flere spillere, men ikke fik det. Måske en hård mening, men jeg er nu glad for, at man ikke brugte 70-80 millioner euro på Rodrigo, som Lopetegui ønskede.
Vi skal købe en verdensklasse målmand. De Gea har endnu ikke forlænget sin kontrakt hos United. Giraffen i målet har ikke reddet en eneste point for os.
Giraffen? .... Som i øvrigt hev en verdensklasse redning frem, som forhindrede målet til 2-0 tidligere?
LOL det der TV redning? De Gea havde taget den med hænderne bundet bag ryggen.
Men det kunne Keylor Navas ikke, grundet hans højde.
Keylor har reddet og vundet meget mere end giraffen nogensinde kommer til. Iøvrigt så går kritikken ikke bare på hans præstation idag, men generelt har han ikke reddet en skid for os denne sæson.
Du så måske ikke kampen mod Atletico Madrid, hvor han ene og alene reddede os fra nederlag?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
Real Madrid skrev:
Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad der er værst; vores hold eller Strive's kvalitet.
Det ligner ikke man kan annulere sit medlemsskab via hjemmesiden, det er virkelig en lorte service.
Jeg betaler for at få ringere kvalitet end på piratlinks. Og nu er den gået helt ned. Det er perverst.
Jeg købte det også for at få en bedre streamingoplevelse til el clasico. Det var en fejl. Jeg ser de samme 30 sekunder om og om igen. Jeg annullerer det igen og dropper 'oplevelsen' med Strive for et par måneder.
Ramos4 skrev:
Dragam skrev:
Mosse skrev: Strive sejler, RM sejler....jeg vil for første gang trække stikket under en El Clasico......
Hvorfor gider i betale for strive? Bare brug aceplayer...
Vi er nogen der har Mac.
Ja, der er så din første fejl...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev:
Steen skrev:
madrid2000 skrev:
Steen skrev:
madrid2000 skrev:
Steen skrev: Ja, det har ikke været nemt for Lopetegui. Det er tydeligt at han ønskede flere spillere, men ikke fik det. Måske en hård mening, men jeg er nu glad for, at man ikke brugte 70-80 millioner euro på Rodrigo, som Lopetegui ønskede.
Vi skal købe en verdensklasse målmand. De Gea har endnu ikke forlænget sin kontrakt hos United. Giraffen i målet har ikke reddet en eneste point for os.
Giraffen? .... Som i øvrigt hev en verdensklasse redning frem, som forhindrede målet til 2-0 tidligere?
LOL det der TV redning? De Gea havde taget den med hænderne bundet bag ryggen.
Men det kunne Keylor Navas ikke, grundet hans højde.
Keylor har reddet og vundet meget mere end giraffen nogensinde kommer til. Iøvrigt så går kritikken ikke bare på hans præstation idag, men generelt har han ikke reddet en skid for os denne sæson.
Keylor har også vundet meget mere end De Gea - er Keylor så også bedre end ham? Prøv nu at stoppe med så infantile non-argumenter
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.