Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #61

• Mln25
  • Mln25's profilbillede
  • Forum begynder
Ikke jeg. Neres og Junior faldt også som fluer i dag.
The administrator has disabled public write access.

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #62

• ElMadrid
  • ElMadrid's profilbillede
  • Guld bruger
Gult til Ramos. Var det bevidst? Hvad tænker I?

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #63

• 2:18
  • 2:18's profilbillede
  • Ekspert bruger
Real Madrid skrev:
Vini boi' med 12 assist i sæsonen, han er altså helt oppe omkring Sterling og Messi, som Europas assistkonge!

Fin assist, men den unge mand var jo ikke imponerende idag. Mange boldtab, for mange.. Men dog sprængfyldt med selvtillid

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #64

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
Er det kun mig det føler sig utrolig utryk ved Courtois? Synes ikke han virker sikker i målet og hans boldomgang er ikke noget at råbe hurra for. Det skal lige siges at dette ikke udspringer af idag.
Jeg troede ikke jeg vil sige det, men jeg er usikker på om han er den bedste målmand vi har til rådighed.
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden af Kiwes.
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB, mohbar, Rogoshin

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #65

• 2:18
  • 2:18's profilbillede
  • Ekspert bruger
Kiwes skrev:
Er det kun mig det føler sig utrolig utryk ved Courtois? Synes ikke han virker sikker i målet og hans boldomgang er ikke noget at råbe hurra for. Det skal lige siges at dette ikke udspringer af idag.
Jeg troede ikke jeg vil sige det, men jeg er usikker på om han er den bedste målmand vi har til rådighed.

Enig i den del der omhandler hans boldomgang, men ellers er jeg meget tryg. Synes han skal være førstemålmand.

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #66

ElMadrid skrev:
Gult til Ramos. Var det bevidst? Hvad tænker I?

100%

Han får det til at se reelt ud, og kigger kort surt på Dolberg, men efterfølgende smiler han og giver hånd. Han er sgu snu
Følgende bruger(e) har sagt tak: ElMadrid

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #67

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Elto92 skrev:
Mærkelige udskiftninger
Vini ud, Benz ud, Bale ud, hvad sker der

Hvis vi ser bort fra vores første mål, var der så én af dem, der spillede godt i dag? Det er jo hverken Ronaldo eller Messi, der bliver skiftet ud, hvis vi fjerner en, to eller alle tre fra startopstillingen.

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #68

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
2:18 skrev:
Real Madrid skrev:
Vini boi' med 12 assist i sæsonen, han er altså helt oppe omkring Sterling og Messi, som Europas assistkonge!

Fin assist, men den unge mand var jo ikke imponerende idag. Mange boldtab, for mange.. Men dog sprængfyldt med selvtillid

Stop nu med det pis om boldtab... Han fungerer fint. Langt bedre end Cristiano Ronaldo, der var et sort hul for holdet, da han fik bolden.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #69

• ElMadrid
  • ElMadrid's profilbillede
  • Guld bruger
Fondo_Sur skrev:
2:18 skrev:
Real Madrid skrev:

Stop nu med det pis om boldtab... Han fungerer fint. Langt bedre end Cristiano Ronaldo, der var et sort hul for holdet, da han fik bolden.

Nogle gange så er man bedre stillet, hvis man IKKE skriver et indlæg. Du vælger simpelthen Vini's dårligste kamp, hvor han tabte rigtig mange bolde, til lige frem at sammenligne ham med CHL's historie bedste mand i KO fasen. Det bundniveau du udviser...puha.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, mohbar, Jonas, MadridistaPorVida

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #70

Woow hvad synes i om Bales præstation?? det kan godt være det ikke var en af vinicius bedste kampe, men han prøver og er meget mere synlig. Jeg synes snart det på tide vi sender Bale væk. Det er ved at være lang tid siden, han har haft en stime på 3 4 gode kampe.

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #71

• Dybbøl
  • Dybbøl's profilbillede
  • Forum begynder
Vores anføre har valgt at udtale sig om at han bevidst gik efter et gult kort så han sidder ude i returopgøret men er klar til en eventuel kvartfinale.
Taget i betragtning af at det frispark han laver på Kasper Dolberg gav god mening da det stoppede et angreb i de sidste minutter af kampen, hvorfor så risikere en ekstra straf fra Uefa med den udtalelse.
Forstå mig ret, jeg synes at Ramos gør det rigtige ved at tag det gule kort og derfor sidder ude, men jeg synes udtalelsen er dum og giver måske Uefa mulighed for at undersøge det.

Er jeg den eneste med den tanke?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Optakt: Ajax Amsterdam - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp 1 uge 2 dage siden #72

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Det er skidt, at vi bliver spillet under græstæppet af et hollandsk hold, men jeg var faktisk aldrig for alvor bekymret. Ajax-spillerne er af en kaliber, der gør, at de ofte skal have de helt store chancer, før den ligger i kassen.

Der var ingen tvivl om, at vi kommer helt skidt ud til kampen i går, og jeg hæfter mig specielt ved tre spillere, som jeg egentligt er i tvivl om, hvorvidt de bør spille på holdet.

Bale: Det siger sig selv efterhånden, og en kamp som i går eksemplificerer det bare. Bale bidrager i ramme alvor med intet. Han spiller kant, men har hverken hurtighed med bolden, driblefærdigheden 1v1 eller spillet i de små rum. Det eneste, der kan berette ham til en plads på holdet er, at han stadig har et rigtig giftigt venstreben, når han først kommer i en favorabel situation. Lucas har i mange måneder været et bedre alternativ, og i går indgår han også langt bedre i spillet og kombinationerne, efter han kommer ind, ligesom det defensive arbejde også er langt bedre hos spanieren.

Kroos: Jeg har virkelig prøvet at give ham en chance, men jeg begynder sgu for alvor at miste håbet. Er han virkelig stadig berettiget en plads i en 3-mands-midtbane? Han er noget nær ugidelig i de defensive pligter, og han er slet ikke nær så dominerende som spilfordeler, som han var i de første par sæsoner. Han løber rundt og fordeler boldene fint, men i Ceballos (eller Kovacic) har vi spillere, der kan bidrage med 80 procent på det parameter (boldfordeler, lange afleveringer osv.), men som til gengæld har langt mere drive med bolden og som også defensivt fylder mere.

Casemiro: Heller ikke så meget at sige. Jeg synes, at han er blevet elendig. Han erobrer stadig en del bolde inde på midten, men når han får fat i den, så er han slet ikke lige så hurtig til at fordele den som tidligere. Derudover virker han også så sjusket ala Marcelo i flere defensive indgreb. Tag det eksempel i går i første halvleg, hvor Tadic/Ziyech dribler gennem forsvaret. Der bliver Casemiro sat ved en helt banal kropsfinte, og det er ved at koste et mål.

Summer summarum er, at jeg efterhånden føler, at jeg har fundet den idéel-opstilling, som vi bør starte med, hvis alle er klar.

Courtois
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo (han skal tage sig sammen)
Ceballos - Modric - Llorente
Asensio Benzema Vinicius

Desuden undrer det mig, at Modric ikke får højere karakter. Han bliver overløbet et par gange, men det siger mere om holdet generelt. Til gengæld er han den på holdet, der gang efter gang vender på en modstander eller holder de få sekunder i bolden, så der kommer ro i spillet. INGEN andre formåede det i går.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.