Truppen mod Paris SG, CL, 1. spillerunde

6 år 8 måneder siden #37 af asp3200
Godt nok vildt hvor dybt et hold kan falde.

Vi bliver nok gode om nogle år. Glæder mig.

Godt handlet Perez...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #38 af Fondo_Sur
Alt for meget plads defensivt, for lidt tyngde i nærkampene og forudsigeligt offensivt.

Måske vinder Real Madrid mod PSG på Bernabeu, men alligevel.

6 år 8 måneder siden #39 af Dios
De dårlige minder om James kommer stærkt tilbage. Nu kan jeg huske hvorfor jeg var så stærk modstander af ham. Han fylder absolut intet, og kontrol er noget han på ingen måder kender. Tuchel har desværre læst vores kedelige midtbane, da man bare skal dobbeltdække Kroos, og så er det faktisk det. Intet bindeled centralt på banen, og det gør vi hele tiden spiller den bredt.

Bale har været vores bedste, men alligevel vores største fjende. Mere statisk spiller får man ikke, og det hæmmer i den grad vores spil. Se hvad en ligegyldig Sarabia kan gøre med bevægelighed. James trækker helt ned i siden, Hazard trækker ind centralt og Bale står og kigger fodbold på sidelinjen. Ren udstilling, fordi der ingen bevægelse eller bindeled er. Jeg vil hellere spiller med en 40 årig Modric som bindeled end James. Det er simpelthen fuldt forstågeligt ingen vil betale noget der minder om €40 millioner for ham.

Kom nu lidt forhelvede. Hazard kan ikke blive ved med at prøve og drible 3-4 mand, for der er han slet ikke endnu. Ind med Vinicius i stedet for Bale. Han kommer med bevægelighed!

Varane sejler som altid, og Militao virker ikke synderlig begavet på opdækning, og for lige at få det sidste brok med, så er jeg fantastisk træt af og se Carvajal brokke sig til dommeren. Spil nu fodbold, for dit spil sejler i den grad! Og Courtois. Han er bare ikke god nok.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.

6 år 8 måneder siden #40 af Ramos4

Dios skrev: De dårlige minder om James kommer stærkt tilbage. Nu kan jeg huske hvorfor jeg var så stærk modstander af ham. Han fylder absolut intet, og kontrol er noget han på ingen måder kender. Tuchel har desværre læst vores kedelige midtbane, da man bare skal dobbeltdække Kroos, og så er det faktisk det. Intet bindeled centralt på banen, og det gør vi hele tiden spiller den bredt.

Bale har været vores bedste, men alligevel vores største fjende. Mere statisk spiller får man ikke, og det hæmmer i den grad vores spil. Se hvad en ligegyldig Sarabia kan gøre med bevægelighed. James trækker helt ned i siden, Hazard trækker ind centralt og Bale står og kigger fodbold på sidelinjen. Ren udstilling, fordi der ingen bevægelse eller bindeled er. Jeg vil hellere spiller med en 40 årig Modric som bindeled end James. Det er simpelthen fuldt forstågeligt ingen vil betale noget der minder om €40 millioner for ham.

Kom nu lidt forhelvede. Hazard kan ikke blive ved med at prøve og drible 3-4 mand, for der er han slet ikke endnu. Ind med Vinicius i stedet for Bale. Han kommer med bevægelighed!

Varane sejler som altid, og Militao virker ikke synderlig begavet på opdækning, og for lige at få det sidste brok med, så er jeg fantastisk træt af og se Carvajal brokke sig til dommeren. Spil nu fodbold, for dit spil sejler i den grad! Og Courtois. Han er bare ikke god nok.

Fuldstændig rigtigt, men det bliver bare ikke bedre under Zidane. Det må vi sande. Det gør det simpelthen ikke. Zidanes taktiske oplæg til hver kamp er: “Gå ud og hav det sjovt. Slå evt. nogle indlæg. Og spil Ronaldo. Han er hvad?! Okay...så bare hav det sjovt.”

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, MadridistaPorVida

6 år 8 måneder siden #41 af ChrillRM14
Hvad er meningen med at hente ind til bredden og alle de unge spillere, når problemet er, at start11’eren ikke kan vinde kampe?

Årh, hvor er det irriterende, at man ikke har lavet den udskiftning i truppen........

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

6 år 8 måneder siden #42 af Ramos4
Men vi napper lige Sevilla ude i weekenden :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 8 måneder siden #43 af Sahinovic
Det gør det også bare ekstra svært når Mendy og Carvajal absolut intet bidrager til offensiven.

Mendy har været bundsolid hvad angår det defensive, det må man give ham, men han aner jo ikke hvornår eller hvor han skal løbe når han endeligt er med fremme, han ser totalt forvirret ud. Så er der Carvajal der endnu ikke har fundet ud af, at det nogen gange godt kan betale sig at spille den skråt tilbage, fremfor altid at hamre den ind mod midten, hvor der absolut ingen står.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

6 år 8 måneder siden #44 af elle44
Man kan jo også bare tage Hazard ud. Han bidrager jo med ingenting, det er jo ren Isco.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Cristiano7

6 år 8 måneder siden #45 af Ramos4
De må have spillet 100-200 kampe sammen på højresiden, men Carvajal og Bale ligner altid nogen der spiller sammen første gang. Imponerende.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MadridistaPorVida

6 år 8 måneder siden #46 af Ramos4

elle44 skrev: Man kan jo også bare tage Hazard ud. Han bidrager jo med ingenting, det er jo ren Isco.

Han har været skadet og er i en ny klub. Hvad er de 10 andres undskyldning?

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, El Siete

6 år 8 måneder siden #47 af Bismo
Fuck det bliver en lang sæson.... Igen igen...

6 år 8 måneder siden #48 af Vinícius
For det første er der nogen, der er nødt til at tilbyde sig og løbe hen imod boldholderen, når vi selv har bolden. Derudover skal presspillet være meget bedre. Både Kroos og James kan man nærmest vandre lige forbi

Ham Di Maria ser god ud. Ham må vi hellere købe. Og ja, Zidane er ikke løsningen, men det har vel været mistænkt længe.. Nu er det helt åbenlyst. Casemiro MoTM so far. Og ja, Chelsea snød os i sommers.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum