Truppen mod Paris SG, CL, 1. spillerunde
“Vi spillede ikke med intensitet.”samuraidk skrev: Jeg er målløs.........
Keylor havde så den nemmeste dag på sin nye arbejdsplads. Ikke en eneste redning behøvede han at lave
“Zidane, hvad er dine tanker efter kampen?”
“Jeg synes vi havde en god indstilling. Vi havde fortjent at vinde”
FFS
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kratmus skrev: @Macon
Og vel også en plan A til at starte på...
Yes
Denne kamp mindede mig utrolig meget om kampen sidste år mod Ajax på Bernabeu. Vi var et skridt bagud i alle momenter af spillet, men specielt (og hvad jeg i øvrigt husker Ajax kampen for) er vores midtbane fuldstændig overløbet af PSG. Ajax legede med os, ligesom PSG gjorde i dag på midtbanen. Når man så tænker videre over vores situation, samt beslutningerne om at sælge ud af vores midtbane denne sommer, så bliver det meget, meget svært - på nogen som helst måde - at være optimist, selvom sæsonen kun er 5 kampe gammel....
Og shit, hvor er Gueye for vild, hvis dette bliver hans niveau hos PSG, så er det måske sommerens største scoop. Han var alle steder, og er lige præcis sådan en type vi mangler på vores midtbane. Hvem skal vi sætte vores lid til derinde? En 34-årig kroat? Som groft sagt peakede under VM-slutrunden, og faktisk har opnået hvad han skulle, og fået det maksimale ud af sit fodboldtalent...
Det ser sort ud...
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis det bliver vores generalle niveau, så ryger ikke kun Zidane, men også Florentino denne gang.
Måske de vil satse på Raul eller Guti.
madrid2000 skrev: Det lignte Real Madrid mod Albacete, dengang vi var rigtige stærke. Vi fik ikke et ben til jorden. Glem 3-0, vi blev spillemæssigt ydmyget. Ikke en eneste RM spillere kunne matche PSG spillerne.
Hvis det bliver vores generalle niveau, så ryger ikke kun Zidane, men også Florentino denne gang.
Florentino ryger sku' ikke foreløbigt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Fondo_Sur skrev:
Steen skrev: Problemet er ikke resultatet, selvom 3-0 selvfølgelig ikke ser kønt ud. Parc Des Princes er et svært sted at spille, selv hvis PSG mangler Neymar og Mbappe. Problemet er spillet, og det har det altid været under Zidane. Det kan ikke passe, at man ikke er i stand til at skabe ét velspillet angreb i 90 minutter. Det er altid problemet, uanset om modstanderen er et tophold eller et bundhold. Uanset om man har Ronaldo eller ej. Dengang var hele spillet bygget op omkring indlæg, og intet andet. Det førte til trofæer, som jo er det vigtigste, men det var aldrig imponerende, og man sad aldrig med fornemmelsen af, at man nød at se kampene, eller at det var en fortjent sejr.
Det var modigt af Zidane at vende tilbage, men det går bare ikke, og det står efterhånden klart, at det aldrig vil fungere under ham. Hvis Klopp kan hentes til sommer, så bør man nok vente, men ellers mener jeg helt klart, at man bør ansætte Mourinho hurtigst muligt.
Nej tak til den pokemon i træningssæt. Tror ikke at Klopp ville passe ind.
Han ligner nok ikke en Real Madrid træner, hvis man kan sige det, men han er en mand som er utrolig vellidt i alle klubber han har været i, og så er han jo verdens bedste træner. Hvis ikke ham, hvem så? Jeg har selv ønsket Pochettino, men jeg er bange for, at det spillemæssigt kommer til at blive det samme som med Zidane. Indlæg, indlæg og indlæg. Hvem kunne ellers være interessant?
Zidane har haft over et halvt år og 2 mia til at ændre på tingene, og situationen er den samme. Taber vi til Sevilla er jeg sikker på han er ude inden november.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Steen skrev:
Fondo_Sur skrev:
Steen skrev: Problemet er ikke resultatet, selvom 3-0 selvfølgelig ikke ser kønt ud. Parc Des Princes er et svært sted at spille, selv hvis PSG mangler Neymar og Mbappe. Problemet er spillet, og det har det altid været under Zidane. Det kan ikke passe, at man ikke er i stand til at skabe ét velspillet angreb i 90 minutter. Det er altid problemet, uanset om modstanderen er et tophold eller et bundhold. Uanset om man har Ronaldo eller ej. Dengang var hele spillet bygget op omkring indlæg, og intet andet. Det førte til trofæer, som jo er det vigtigste, men det var aldrig imponerende, og man sad aldrig med fornemmelsen af, at man nød at se kampene, eller at det var en fortjent sejr.
Det var modigt af Zidane at vende tilbage, men det går bare ikke, og det står efterhånden klart, at det aldrig vil fungere under ham. Hvis Klopp kan hentes til sommer, så bør man nok vente, men ellers mener jeg helt klart, at man bør ansætte Mourinho hurtigst muligt.
Nej tak til den pokemon i træningssæt. Tror ikke at Klopp ville passe ind.
Han ligner nok ikke en Real Madrid træner, hvis man kan sige det, men han er en mand som er utrolig vellidt i alle klubber han har været i, og så er han jo verdens bedste træner. Hvis ikke ham, hvem så? Jeg har selv ønsket Pochettino, men jeg er bange for, at det spillemæssigt kommer til at blive det samme som med Zidane. Indlæg, indlæg og indlæg. Hvem kunne ellers være interessant?
Og hvem er tilgængelig? Allegri?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
@elle44
Man U har vel ikke har et koncept siden en vis ældre herre. Mourinho er det bedste bud lige nu, og han ved hvad det vil sige. Zidane blev reddet af Cristiano, og det nuværende forfald viser tydeligt, hvor vigtig CR7 var, selvom han blev negligeret noget så voldsomt herinde. Det var ikke meget forkert at sige, at Real Madrid var Cristiano dengang.
Cristiano var mindst ligeså god under Mourinhos tid i klubben, hvorfor er det anderledes? Mourinho havde spillerne til at køre smukt, smukt kontrabold, vil han kunne gøre det igen?
Jeg ved det virkeligt ikke.
@elle44
Man U har vel ikke har et koncept siden en vis ældre herre. Mourinho er det bedste bud lige nu, og han ved hvad det vil sige. Zidane blev reddet af Cristiano, og det nuværende forfald viser tydeligt, hvor vigtig CR7 var, selvom han blev negligeret noget så voldsomt herinde. Det var ikke meget forkert at sige, at Real Madrid var Cristiano dengang.
100% enig. Folk har en tendens til udelukkende at fokusere på mål og assists.
Når man har Ronaldo på holdkortet, så betyder det også meget meget mere plads til de andre medspillere.