Truppen mod Paris SG, CL, 1. spillerunde
Det var modigt af Zidane at vende tilbage, men det går bare ikke, og det står efterhånden klart, at det aldrig vil fungere under ham. Hvis Klopp kan hentes til sommer, så bør man nok vente, men ellers mener jeg helt klart, at man bør ansætte Mourinho hurtigst muligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han kan "sige op", og så kan man lade sive ud til pressen at det bl.a. skyldtes ingen Pogba, uenigheder om Neymar handel og at han ikke kom af med Bale.
Keylor havde så den nemmeste dag på sin nye arbejdsplads. Ikke en eneste redning behøvede han at lave
“Zidane, hvad er dine tanker efter kampen?”
“Jeg synes vi havde en god indstilling. Vi havde fortjent at vinde”
FFS
Florentino Pérez
Jeg har været stor fan af Zidane som træner, men han har sku skuffet stort indtil videre. Lad os se hvordan det kommer til at forløbe sig i ligaen...
Sahinovic skrev: Det værste ved alt det her er, at Mourinho sidder et eller andet sted i verden og smiler lidt lige nu.
Han er vel igang med at lede bagerst i klædeskabet efter sit Real Madrid jakkesæt fra sidst.
DC19
Steen skrev: Problemet er ikke resultatet, selvom 3-0 selvfølgelig ikke ser kønt ud. Parc Des Princes er et svært sted at spille, selv hvis PSG mangler Neymar og Mbappe. Problemet er spillet, og det har det altid været under Zidane. Det kan ikke passe, at man ikke er i stand til at skabe ét velspillet angreb i 90 minutter. Det er altid problemet, uanset om modstanderen er et tophold eller et bundhold. Uanset om man har Ronaldo eller ej. Dengang var hele spillet bygget op omkring indlæg, og intet andet. Det førte til trofæer, som jo er det vigtigste, men det var aldrig imponerende, og man sad aldrig med fornemmelsen af, at man nød at se kampene, eller at det var en fortjent sejr.
Det var modigt af Zidane at vende tilbage, men det går bare ikke, og det står efterhånden klart, at det aldrig vil fungere under ham. Hvis Klopp kan hentes til sommer, så bør man nok vente, men ellers mener jeg helt klart, at man bør ansætte Mourinho hurtigst muligt.
Nej tak til den pokemon i træningssæt. Tror ikke at Klopp ville passe ind.
Fondo_Sur skrev: Folkens, der ser fortsat kedeligt ud, men husk: Det er stadigt en meget god trup. Hvis man kan få et effektivt koncept sat op, ville det kunne udvikle sig til at være noget godt igen.
Jeg har været stor fan af Zidane som træner, men han har sku skuffet stort indtil videre. Lad os se hvordan det kommer til at forløbe sig i ligaen...
Lad os se hvordan det kommer til at forløbe i ligaen? Zidane har ikke haft en taktik i 3 år, mand.
Truppen er da til mere end det her, men det bliver da ikke med skalle-far som træner at vi får et koncept.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Til at få ryddet ud i truppen, få et koncept tilbage, en taktik og en plan A-B-C-D
Vi har intet at komme med.
Men altså, hvad skal Mourinho gøre? Midtbanen bliver jo ikke bedre af, at han kommer til. Som træner for United, var der jo heller ikke noget der lignede et koncept.
Og vel også en plan A til at starte på...
@elle44
Man U har vel ikke har et koncept siden en vis ældre herre. Mourinho er det bedste bud lige nu, og han ved hvad det vil sige. Zidane blev reddet af Cristiano, og det nuværende forfald viser tydeligt, hvor vigtig CR7 var, selvom han blev negligeret noget så voldsomt herinde. Det var ikke meget forkert at sige, at Real Madrid var Cristiano dengang.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.