Truppen mod Paris SG, CL, 1. spillerunde

6 år 8 måneder siden #97 af mohbar

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev: Problemet er ikke resultatet, selvom 3-0 selvfølgelig ikke ser kønt ud. Parc Des Princes er et svært sted at spille, selv hvis PSG mangler Neymar og Mbappe. Problemet er spillet, og det har det altid været under Zidane. Det kan ikke passe, at man ikke er i stand til at skabe ét velspillet angreb i 90 minutter. Det er altid problemet, uanset om modstanderen er et tophold eller et bundhold. Uanset om man har Ronaldo eller ej. Dengang var hele spillet bygget op omkring indlæg, og intet andet. Det førte til trofæer, som jo er det vigtigste, men det var aldrig imponerende, og man sad aldrig med fornemmelsen af, at man nød at se kampene, eller at det var en fortjent sejr.

Det var modigt af Zidane at vende tilbage, men det går bare ikke, og det står efterhånden klart, at det aldrig vil fungere under ham. Hvis Klopp kan hentes til sommer, så bør man nok vente, men ellers mener jeg helt klart, at man bør ansætte Mourinho hurtigst muligt.

Nej tak til den pokemon i træningssæt. Tror ikke at Klopp ville passe ind.

Han ligner nok ikke en Real Madrid træner, hvis man kan sige det, men han er en mand som er utrolig vellidt i alle klubber han har været i, og så er han jo verdens bedste træner. Hvis ikke ham, hvem så? Jeg har selv ønsket Pochettino, men jeg er bange for, at det spillemæssigt kommer til at blive det samme som med Zidane. Indlæg, indlæg og indlæg. Hvem kunne ellers være interessant?

klopp ville være det perfekte valg. Men jeg tror det bliver rigtig svært. jeg fornemmer at hans personlighed ikke passer ind ift. den ledelsesstil Perez udøver.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #98 af Fondo_Sur
Mou med Arbeloa (El Spartano) som assistent. Så kan det blive interessant igen.

Derudover er flere af spillerne også “trætte af at vinde”. Det tydeligste eksempel er Kroos. Han giver ikke en fuck.

Vindermentalitet er alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo, MadridistaPorVida

6 år 8 måneder siden #99 af Elmer
Har fulgt med herinde længe, men nu blev jeg simpelthen nødt til at lave mit første opslag!

For alt i verden skal vi ALDRIG se Mourinho i konge klubben igen. Jeg vil hellere se svingende resultater sæsonen ud end at se den type fodbold han står for, og har stået for, siden sin ene fantastiske sæson i klubben. Vi vinder ikke ligaen ved at skifte ham ind nu. Lad Zidane gøre det færdigt, og en gang for alle slå fast om han er en stor træner. Vi er 5 kampe inde i en ny sæson med nye spillere der stadig kæmper med at finde sig til rette. I momenter, senest første halvleg i lørdags, så ser det jo fornuftigt ud. Efter sæsonen kan vi sagtens skifte træner, men er træt af de her skift midt i sæsonen. Skal vi have ny, så find os en der er villig til at følge klubbens retning med de unge spillere. Favre fra Dortmund kunne være fedt, eller en Jardim fra Monaco har også stået for flot fodbold. En træner det ikke har et job lige nu, burde ikke være relevant for Madrid.

Der snakkes så tit om den manglende tålmodighed fra klubbens ledelse, men der er godt nok heller ikke meget af det herinde på forummet. Hazard har spillet 120 minutters fodbold på et hold der kæmper, giv ham tid. Jeg understreger lige at jeg på ingen måde siger at Vinicius er den næste CR men tænk lige over dette (assists fandt jeg ikke lige).

Ronaldo 2 første sæsoner i MCU:
71 kampe og 11 mål

Vinicius 2 første sæsoner i RM:
36 kampe og 4 mål

Jeg synes personligt vi skal give ham lidt større antal kampe inden han smides for porten. Han er sgu meget sjov at se på, og fodbold er nu en gang underholdning, dog ikke i aften.

God aften, og tak for mange gode opslag. Der er et fedt forum at følge med i!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Doc.juego

6 år 8 måneder siden #100 af mohbar

Bismo skrev: Tror ikke Mou kommer tilbage, da han formåede at rage sig uklar med flere af de bærende spillere, sidst han var i Madrid. Ramos og Marcelo især (af dem der er tilbage). For meget dramatik.

Måske de vil satse på Raul eller Guti.

Mou vs Raul/Guti = Oprydning Vs spillernes kæledægger

Jeg tror desværre ikke at der kommer til at ske en skid ændringer hvis det bliver Guti eller Raul. Måske lidt frisk blod, men ellers kommer der nok til at være for meget "high-five/ Bromance"-stil over det til træning, opvarmning og kamp. .

Med Mourinho tror jeg det bliver anderledes og mere prof forhold med "afstand" mellem træner og spillere.

Ramos skulle efter sigende have ret dårligt forhold til Mou og det skulle også gælde andre af Real Madrid spillerne. Og det skal jo så ikke handle om Ramos det her, men det er noget der er langt vigtigere end ham: Real Madrids fremtid og historie. Jeg tror at Mourinho ville være den bedste til at få ryddet op (dog helst Klopp)
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved mohbar.

6 år 8 måneder siden #101 af Sahinovic
Jürgen Klopp er mere eller mindre udelukket, for hvis jeg husker rigtigt så nægter han at træne et hold hvor han ikke kan sproget. En af hans forcer ligger netop i at kunne skabe et unikt forhold til spillerne, og skabe en sindssyg energi på holdet, det kan man ikke når man skal have en tolk til at oversætte alt.

Alternativet er at tale på engelsk, men tror stadig ikke det vil give den ønskede effekt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 8 måneder siden #102 af -#7-
@Elmer

Nu har alle os fans jo set på den ene ubegribeligt elendige kamp efter den anden i halvandet år snart (et helt år uden nogen chancer for en betydningsfuld titel endda), så jeg ved ikke hvor meget mere tålmodighed du vil have man skal udvise? Jeg vil langt hellere se handling fra klubbens side. Både hvad angår unge spillere som ikke præsterer og dyrt indkøbte stjerner som møder op til træning med en gevaldig dunk, og generelt ikke har lignet andet end Isco v. 2.0.

DC19
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved -#7-.

6 år 8 måneder siden #103 af Doc.juego

Elmer skrev: Har fulgt med herinde længe, men nu blev jeg simpelthen nødt til at lave mit første opslag!

For alt i verden skal vi ALDRIG se Mourinho i konge klubben igen. Jeg vil hellere se svingende resultater sæsonen ud end at se den type fodbold han står for, og har stået for, siden sin ene fantastiske sæson i klubben. Vi vinder ikke ligaen ved at skifte ham ind nu. Lad Zidane gøre det færdigt, og en gang for alle slå fast om han er en stor træner. Vi er 5 kampe inde i en ny sæson med nye spillere der stadig kæmper med at finde sig til rette. I momenter, senest første halvleg i lørdags, så ser det jo fornuftigt ud. Efter sæsonen kan vi sagtens skifte træner, men er træt af de her skift midt i sæsonen. Skal vi have ny, så find os en der er villig til at følge klubbens retning med de unge spillere. Favre fra Dortmund kunne være fedt, eller en Jardim fra Monaco har også stået for flot fodbold. En træner det ikke har et job lige nu, burde ikke være relevant for Madrid.

Der snakkes så tit om den manglende tålmodighed fra klubbens ledelse, men der er godt nok heller ikke meget af det herinde på forummet. Hazard har spillet 120 minutters fodbold på et hold der kæmper, giv ham tid. Jeg understreger lige at jeg på ingen måde siger at Vinicius er den næste CR men tænk lige over dette (assists fandt jeg ikke lige).

71 kampe og 11 mål

36 kampe og 4 mål

Jeg synes personligt vi skal give ham lidt større antal kampe inden han smides for porten. Han er sgu meget sjov at se på, og fodbold er nu en gang underholdning, dog ikke i aften.

Velkommen til forum, du hjertens gerne komme med flere indlæg ;)

Selv om det ser uskønt ud med Zidane lige nu, så mener jeg også at man skal give ham en chance. Alt før sommeren vær jo reelt ikke tælle, da alt jo var tabt. Dog synes jeg det var dumt af ham ikke at prøve nogle ting af, der var ligesom lagt op til et formations skifte og en ændret taktik, der aldrig rigtig kom.
Transfer markedet er jo som det er, man kunne bare ikke få fat i pogba, eller komme af med Bale.
Så gjorde Bale også det som han altid gør, spiller sig lidt op til transfer vinduet, og er nu tilbage igen... Ingen vil købe ham, og ledelsen ser hele tiden lige at båden er ved at vende, men så ikke rigtig alligevel.

Zidane er en utrolig stædig mand, han kunne ikke få sin franske pogba - så er det ingen.
Der er nogle spillere han ikke kan lide = de er bare ude af holdet, ligemeget hvordan de præstere (Llorente, ceballos, Mariano) eneste undtagelse for denne regel er vel James, men det tog fandme også sin tid før han fik en chance.

Zidane har rigtig mange problemer, men vi havde 2 træner skift midt i sidste sæson, og det løser jo intet, få sat en træner i position til næste sæson hvis Zidane taber alt, det kan jo være at han vender skuden, han har jo gjort det sidst. Og vi spillede altså god fodbold under Zidane i første periode, bevares ikke i sidste sæson, men de 2 sæsoner inden, vi havde bla. Den længste sejrsstime vi nogensinde havde haft, og slog rekord på rekord.

Mou skal holde sig langt væk, han er færdig, han har ikke haft et job i 1 år eller mere, han fik INTET ud af et Manchester hold, andet end at det blev båret af en 36 årig Zlatan (Uniteds Ronaldo). De havde altså gode spillere, men fik intet ud af det, andet end at Zlatan som sagt bar holdet i en sæson inden hans grumme knæskade.
Et hold der talte spillere som:
Pogba, de Gea, rashford, Rooney, Herrera, Carrick, martial, mkhitarian (Kan ikke stave det navn).
Senere Lukaku efter Zlatan.

Mourinho er done, han skaber splid og problemer, og kører ofte klubber i sænk, det skete også i Chelsea.

Interessant med de trænere du nævner, kender dem dog ikke nok selv.

6 år 8 måneder siden #104 af nono

Bismo skrev: Vi spillede bedre under Lopetegui og Solari, end vi gør nu. Det siger meget.. Zizou er problemet.

Jeg har mange gange tænkt, at der bedste set i bakspejlets uendeligt klare lys ville have været at give Lopetegui tid. Hans “eneste” problem var, at han ingen politisk indflydelse havde og at Perez prioriterede et stadion-projekt langt højere end en erstatning for Ronaldo eller hvem Julen ellers måtte have ønsket. Men i bund og grund er han jo den bedste træner, med et klart koncept, vi har haft siden Ancelotti. Og vi spillede jo faktisk ret godt under ham - målene udeblev bare.
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

6 år 8 måneder siden #105 af Ramos4

Doc.juego skrev:

Elmer skrev: Har fulgt med herinde længe, men nu blev jeg simpelthen nødt til at lave mit første opslag!

71 kampe og 11 mål

36 kampe og 4 mål

Velkommen til forum, du hjertens gerne komme med flere indlæg ;)

Selv om det ser uskønt ud med Zidane lige nu, så mener jeg også at man skal give ham en chance. Alt før sommeren vær jo reelt ikke tælle, da alt jo var tabt. Dog synes jeg det var dumt af ham ikke at prøve nogle ting af, der var ligesom lagt op til et formations skifte og en ændret taktik, der aldrig rigtig kom.
Transfer markedet er jo som det er, man kunne bare ikke få fat i pogba, eller komme af med Bale.
Så gjorde Bale også det som han altid gør, spiller sig lidt op til transfer vinduet, og er nu tilbage igen... Ingen vil købe ham, og ledelsen ser hele tiden lige at båden er ved at vende, men så ikke rigtig alligevel.

Zidane er en utrolig stædig mand, han kunne ikke få sin franske pogba - så er det ingen.
Der er nogle spillere han ikke kan lide = de er bare ude af holdet, ligemeget hvordan de præstere (Llorente, ceballos, Mariano) eneste undtagelse for denne regel er vel James, men det tog fandme også sin tid før han fik en chance.

Zidane har rigtig mange problemer, men vi havde 2 træner skift midt i sidste sæson, og det løser jo intet, få sat en træner i position til næste sæson hvis Zidane taber alt, det kan jo være at han vender skuden, han har jo gjort det sidst. Og vi spillede altså god fodbold under Zidane i første periode, bevares ikke i sidste sæson, men de 2 sæsoner inden, vi havde bla. Den længste sejrsstime vi nogensinde havde haft, og slog rekord på rekord.

Mou skal holde sig langt væk, han er færdig, han har ikke haft et job i 1 år eller mere, han fik INTET ud af et Manchester hold, andet end at det blev båret af en 36 årig Zlatan (Uniteds Ronaldo). De havde altså gode spillere, men fik intet ud af det, andet end at Zlatan som sagt bar holdet i en sæson inden hans grumme knæskade.
Et hold der talte spillere som:
Pogba, de Gea, rashford, Rooney, Herrera, Carrick, martial, mkhitarian (Kan ikke stave det navn).
Senere Lukaku efter Zlatan.

Mourinho er done, han skaber splid og problemer, og kører ofte klubber i sænk, det skete også i Chelsea.

Interessant med de trænere du nævner, kender dem dog ikke nok selv.

Zidanes mindste problem er hans indkøb/salg eller mangel på samme. Hvis man ingen - som i absolut ingen - strategi eller taktik har, så er det ligemeget hvordan truppen ser ud. Nu nævner du selv United - vores trup er da til meget mere end det spil vi har vist.

I forhold til Mourinho, så snakker du United op på et niveau de ikke hører hjemme. Truppen var gammel og udslidt allerede da Fergie vandt sidst sidste mesterskab. Carrick var på pension da Mourinho var der. Rashford bomber stadig ikke. Rooney? Come on. Martial viser heller intet.

Mourinho fik dem op på deres bedste ligaposition siden Ferguson + Europa League.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 år 8 måneder siden #106 af Dios
Hvis man tror Mourinho vil ofre de hellige køer i Real Madrid, så må vedkommende jo også tro på julemanden. Den kan ikke være længere! Skal man stoppe med at være en komplet idiot, og derimod tage de objektive briller på, så er det jo præcis det Zidane og Perez har prøvet henover sommeren, selvom mange vil negligere det.
Zidane har prøvet at sælge godt og gevaldigt ud af truppen, men desværre uden held. Jeg tror på Peter Grønborg når han siger Zidane også prøvede at sælge Isco, så vi taler altså navne som Isco, James og Bale. Zidane har prøvet at hente Pogba, som er hans førstevalg, men uden held. Så please stop nu den børnehave, og lad vær og tro Mourinho vil sælge ud af truppen, hvis køberen ikke er der. Mourinho ville nok flå samtlige spillere ud af startopstillingen, og prøve at opfinde den dybe tallerken med en ung gut ved navn Palanca eller noget i den dur, men stop - seriøst bare stop!

Vi kan blive ved med og tale om koncept, spilleres attituder osv. men det absolut største problem i Real Madrid er deres fans! Et koncept slår alt, og har man først forstået det nu, så fair, men velkommen til den virkelige verden. Har du et mønster der hedder, at 3-4 spillere gør det samme i samme moment, så slår det individualisterne til hver en tid.
Har vi tid til at få implanteret et koncept i Real Madrid? Nej, for her er fansene simpelthen for ulækre langt hen ad vejen, og pifter af spillerne konstant. Det skaber ikke trygge rammer, eller giver selvtillid.
Zidane står nok ikke for et decideret koncept, og det gør Mourinho heller ikke, men hvad er det der gør, at man kan se sig selv i øjnene og opfører sig som mange Real Madrid fans gør? Hvor forkælede ham man lige lov til at være seriøst?

Vi spiller med James og Bale i start 11'eren. Hvad havde folk regnet med? At de ligepludselig ville være de 2 bedste spillere i verden? Hvad nytter det at have Hazard på holdet, hvis der ingen connection er med hans holdkammerater. Ingen løb, eller noget der indikere man spiller på hold sammen. Det er jo ligegyldigt, og ja så så Bale bedst ud, men han gør satme også holdet elendigt, fordi han spiller for sig selv, og kun sig selv. Ham og Carvajal har spillet i samme side i 5 år ca. men deres forståelse var ligeså elendig som Hazard og Mendy's forståelse. Det er hvad Bale gør, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille, da det snart må være på tide, at vi sætter holdet i første række, og ikke de spillere, som ikke gør holdet bedre.

Vi kan ansætte hvilken som helst træner, men resultaterne vil altid blive de samme, og vi har set det i over 20 år. Ansætter man Mourinho, så sparker man projektet 15 år tilbage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 år 8 måneder siden #107 af Monour
Modric og kroos har intet at gøre på vores midtbane men Zidan holder fast i dem
Det er disse hellige kører vi taler om
Isco, James og Bale kan jeg godt leve med at de bliver
Bale og James har trods alt leveret bedre en de to midtbane
Isco har ikke spillede mange minutter
Indkøb politik har være shitty
Modric og kroos har alt for mange kampe i dvale tilstand og shiner kun en ud af 4/5 kampe og det har vi ikke bruge for i Real

Jeg sagde det i sommers og jeg siger det igen
Vi har købt hazard fordi vi tror han er den nye Ronaldo, Barcelona har købt bedre ind end os selvom det er os der har bruge for store ændringer, de jong har været fremragende for dem også er det ligegyldigt om griezman flopper

6 år 8 måneder siden #108 af Papi

Dios skrev: Vi spiller med James og Bale i start 11'eren. Hvad havde folk regnet med? At de ligepludselig ville være de 2 bedste spillere i verden? Hvad nytter det at have Hazard på holdet, hvis der ingen connection er med hans holdkammerater. Ingen løb, eller noget der indikere man spiller på hold sammen. Det er jo ligegyldigt, og ja så så Bale bedst ud, men han gør satme også holdet elendigt, fordi han spiller for sig selv, og kun sig selv. Ham og Carvajal har spillet i samme side i 5 år ca. men deres forståelse var ligeså elendig som Hazard og Mendy's forståelse. Det er hvad Bale gør, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille, da det snart må være på tide, at vi sætter holdet i første række, og ikke de spillere, som ikke gør holdet bedre.

Vi kan ansætte hvilken som helst træner, men resultaterne vil altid blive de samme, og vi har set det i over 20 år. Ansætter man Mourinho, så sparker man projektet 15 år tilbage.

Jeg er slet ikke enig i din svada mod Bale. Han var den suverænt bedste spiller på vores hold i går, og den eneste i vores offensiv der tog initiativ til noget som helst. Hazard havde masser af chancer for at vise noget, han er trods alt en spiller, der bl.a. lever højt på sine driblinger, men han præsterede absolut intet. At tage Bale af holdet, sådan som han spiller i øjeblikket, ville simpelthen være tosset, og at give Bale skylden for Hazards dårlige præstation er tyndt.. Bale var for øvrigt ofte den eneste af vores offensive spillere, der tilbød sig i opspillet. At han så fik leveret den ene håbløse aflevering i maveregionen efter den anden, er en anden snak.

Og ja, sammenspillet i går var elendigt. I min optik var det største problem selve opspillet, hvor i sær Varane og Kroos lavede mange fejl, og hvor ingen af de offensive spillere - udover Bale - tilbød sig, hvilket skabte et kæmpe hul ml midtbane og offensiv, der resulterede i en masse risky afleveringer og boldtab. Jeg tænkte på om det på en eller anden måde var en del af Zidanes taktiske oplæg? Jeg synes, det var bemærkelsesværdigt, hvordan Bale, Benzema, Hazard og James stod i en 4mandskæde og ventede på bolden oppe foran. Uanset hvad fungerede det overhovedet ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, MadridistaPorVida, Kialpe, Monour, Dragam

Leveret af Kunena Forum