Optakt: En mulighed skal udnyttes

1 måned 1 uge siden #61 af Ramos4
Vi har én fking spiller der kan score og han er skiftet ud. Vi har ingen mål uden Benzema, det er helt vanvittigt for en klub af vores størrelse.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #62 af -#7-
Hahahahaha Vinicius mand..

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 uge siden #63 af Jonas

Taxii89 skrev:

Jonas skrev: slet

På Strive nævner de at de nye regler siger det skal være intentionelt, men er det ikke omvendt?

Jeg mener det var omvendt? Uanset vil jeg taksere det som 'intentionel' hånd på bolden i dette tilfælde, da det ellers er for nemt at misbruge. I en glidende tackling har man rig mulighed for at placere hænderne hensigtsmæssigt uden at det ser direkte intentionelt ud

1 måned 1 uge siden #64 af Bismo

-#7- skrev: Hahahahaha Vinicius mand..

Han skaber da i det mindste noget.

1 måned 1 uge siden #65 af Steen
Holdet er fuld af selvtillid efter en 5-0 sejr, og Barcelona og Atletico Madrid har begge smidt point inden dagens kamp, hvor man møder ligaens 14. plads på Santiago Bernabeu. Zidane er alligevel ikke i stand til at få holdet til at vinde. Hvor lang tid skal der gå, før man smider ham langt væk, som han fortjener? Det er jo fuldstændig grotesk.
Følgende bruger(e) sagde tak: samuraidk, Macon, Bismo, JesperThomsen

1 måned 1 uge siden #66 af Ramos4

Bismo skrev:

Det har vi hørt på i et år nu. Det bliver jo ikke til noget.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Jonas

1 måned 1 uge siden #67 af -#7-

Bismo skrev:

Ja hold da op.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

1 måned 1 uge siden #68 af Ramos4
Hvordan Marcelo eller Valverde ikke skal i kamp fatter jeg ikke. Vi bruger kun 2 udskiftninger. Vi tager Benzema ud, som er den eneste der kan score. Jeg er tabt for ord igen igen. Zidane er et geni af dimensioner.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

1 måned 1 uge siden #69 af -#7-
Nå men mesterskabet bliver så ikke afgjort af hvem der er bedst, men hvem der er mindst ringe. Og det bliver jo nok endnu engang Barcelona.

Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Ramos4

1 måned 1 uge siden #70 af Kiwes
Jeg synes vi spiller en fin kamp - vi har nok chancer til at vinde, men vi er langt fra skarpe nok. Vores backs bidrog meget begrænset i offensiven og så bliver det svært når man spiller mod et hold med 11 på egen banehalvdel. Betis spiller som et helt andet hold idag og gør det rigtig svært for os. Jeg klandre ikke Zidane for at vi smider point, men det er bare ikke godt nok! Vi udnytter det fucking aldrig når Barca smider point!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 1 uge siden #71 af Kratmus
Kære Jovic. Du skal SPURTE rundt mellem modstanderens forsvarsspillere og målmand, når de trækker tiden mod slutningen af kampen.

Dommeren var elendig, og snød os for et straffe. Men vi skulle kunne have afgjort det uden. Mendy, Ramos og Vinicius med de største muligheder er også uheldigt, for de kan om nogen ikke afslutte med fødderne. Jeg synes, at Hazard skulle have taget bolden i stedet for Mendy.

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 måned 1 uge siden #72 af Cristiano7
Kæmpe skuffelse.

Carjaval spiller de næste mange kampe uanset om han er shit eller ej. Der er ingen bedre på bænken.

Modric må gerne forstyrre midtbanen fordi han er en tidligere Ballon d’or vinder.

Hvordan får vi nogensinde gode angribere når de ikke får flere minutter end 5-10 min. Benzema er bedre som en 10’er.

Kæmpe flop.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.