Optakt: En mulighed skal udnyttes

1 måned 1 uge siden #97 af Sahinovic
Zidanes tilgang til kampen er enormt skuffende, og er efter min bedste overbevisning årsagen til vi kun får et point i aften.

Det er jo i disse kampe vi skal gå ud og vise at vi gerne vil være et mesterhold, og så stiller man naturligvis med det stærkeste hold, og med et helhjertet offensivt mindset. Men man gør det ikke nemt for sig selv når man vælger at stille med en formsvag Modrić (og lade en formstærk Valverde sidde på bænken), og Mendy som vi jo ved ikke er prangende offensivt og som i aften ødelægger en del fremadrettet.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #98 af Cristiano7
"At the level of play, intensity and attitude, everything has been perfect,”
“We have failed to put it [in the back of the net]. You cannot reproach anyone. We have tried until the end.” - Zidane.

...................................

1 måned 1 uge siden #99 af Frederik04
Jeg er SÅ enig i kritikken af Benzema. Han opfører sig jo mere som en 10’er en end 9’er og det betyder bare at vi ingen targetman har... Og 10’ere har vi nok af (Isco og James), men dem er der ikke plads til i startopstillingen, fordi at vi spiller uden 10’ere.

Så det ville være så fedt at se mere til Jovic og mindre til Benzema.

Det er ærgerligt at Real Madrid ikke har haft en ordentlig rigtig god angriber i mange mange år efterhånden. Her tænker jeg på målfarlige typer som Suarez, Aguero, Lewandowski.

Og synes at det er irriterende når Benzema bliver rost for at deltage så meget i spillet, når han i virkeligheden burde deltage mindre i spillet og fokusere på at score mål i stedet.

1 måned 1 uge siden #100 af Steen

Frederik04 skrev: Jeg er SÅ enig i kritikken af Benzema. Han opfører sig jo mere som en 10’er en end 9’er og det betyder bare at vi ingen targetman har... Og 10’ere har vi nok af (Isco og James), men dem er der ikke plads til i startopstillingen, fordi at vi spiller uden 10’ere.

Så det ville være så fedt at se mere til Jovic og mindre til Benzema.

Det er ærgerligt at Real Madrid ikke har haft en ordentlig rigtig god angriber i mange mange år efterhånden. Her tænker jeg på målfarlige typer som Suarez, Aguero, Lewandowski.

Og synes at det er irriterende når Benzema bliver rost for at deltage så meget i spillet, når han i virkeligheden burde deltage mindre i spillet og fokusere på at score mål i stedet.

Enig i det meste, bare lige på nær den del med, at vi skulle have haft en anden angriber i stedet for Benzema mens Ronaldo var her. Jeg tror ikke, at du i den periode kunne finde en angriber, der passede bedre ind i holdet, end Benzema. Men så snart Ronaldo smuttede, skulle man degradere Benzema og hente en ny angriber. Det tror jeg egentligt også man prøvede, for Perez har i hvert fald udtalt, at man flere gange har forsøgt at hente Lewandowski, men Bayern ville ikke sælge ham.

1 måned 1 uge siden #101 af Frederik04
Det er måske rigtigt.

Generelt trænger der bare til nye kræfter i alle kæder og lidt udskiftning og frisk luft.

1 måned 1 uge siden #102 af JK
Besvaret af JK på emne Optakt: En mulighed skal udnyttes
Startopstillingen var måske god nok, for den håbefulde, men den fordeling af arbejdsopgaver mellem Modric og Kroos fungerer bare ikke mere. Der kommer alt for lidt gennem midten i det etablerede spil - havde Modric mere end ét gennembrud?

Jeg synes Hazard - Benzema - Rodrygo er de rigtige til en 4-3-3. Hazard begynder endda at se skarp ud. Under opvarmningen var hans førsteberøring og afleveringer dog helt håbløst, hvorimod hans afslutninger sad der. Rodrygo indgår rigtig godt i spillet og laver nærmest ingen fejl, men jeg begynder dog snart gerne at ville se ham udfordre lidt mere direkte.

Varane får simpelthen ikke nok kritik...

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.