Optakt: En mulighed skal udnyttes
Zidane er en mand uden plan, idéer eller kreativitet. Han winger den fra kamp til kamp og ser, hvad der sker.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Jeg synes vi spiller en fin kamp - vi har nok chancer til at vinde, men vi er langt fra skarpe nok. Vores backs bidrog meget begrænset i offensiven og så bliver det svært når man spiller mod et hold med 11 på egen banehalvdel. Betis spiller som et helt andet hold idag og gør det rigtig svært for os. Jeg klandre ikke Zidane for at vi smider point, men det er bare ikke godt nok! Vi udnytter det fucking aldrig når Barca smider point!
Mange positive ting. Vi undgik at tabe hjemme til Betis for 3. gang i træk.
Og vi ved jo med det her hold, at vi kommer stærkere igen næste kamp ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det kampen lærte mig mest var at venstreback pladsen har en sikker ejermand i all kampe - nemlig Marcelo. Mendys teknik minder mig om Theo Hernandez, han kan nærmest ikke lave et indlæg eller sætte en mand. Mendy har muligvis en plads på holdet mod hold som PSG, med hurtige kanter og man skal have større fokus på at forsvare.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det giver god mening at RM igen i denne sæson ikke vinder La Liga..
holdet er reelt set ikke blevet forstærket de sidste mange år, det er en skændsel for verdens største klub!
JesperThomsen skrev: Åbenbart nej tak til den kæmpe gave fra Levante?! Nosseløst hold, visionsløs træner, milliarder spildt på spillere som på ingen måde har gjort holdet bedre!
Det giver god mening at RM igen i denne sæson ikke vinder La Liga..
holdet er reelt set ikke blevet forstærket de sidste mange år, det er en skændsel for verdens største klub!
Selveste Messi ville ikke kunne løfte det her hold med Zidane som træner.. problemet er ikke spillerne men spillet (hvis man kan kalde det et spil). Der er ikke noget system, intet der minder om organisation.
Kiwes skrev: Jeg synes vi spiller en fin kamp - vi har nok chancer til at vinde, men vi er langt fra skarpe nok. Vores backs bidrog meget begrænset i offensiven og så bliver det svært når man spiller mod et hold med 11 på egen banehalvdel. Betis spiller som et helt andet hold idag og gør det rigtig svært for os. Jeg klandre ikke Zidane for at vi smider point, men det er bare ikke godt nok! Vi udnytter det fucking aldrig når Barca smider point!
Det er da os der får dem til at se gode ud. Kan virkelig ikke se hvad Betis gjorde godt idag, de kunne jo bare lunte lidt fra side til side for at dække op, så langsomt var vores spil. De prøvede jo ikke en gang at stresse os på bolden, vi spillede os selv i søvn og til sidst kunne de jo knap nok tæmme bolden. Elendig præstation.
elle44 skrev:
Det er da os der får dem til at se gode ud. Kan virkelig ikke se hvad Betis gjorde godt idag, de kunne jo bare lunte lidt fra side til side for at dække op, så langsomt var vores spil. De prøvede jo ikke en gang at stresse os på bolden, vi spillede os selv i søvn og til sidst kunne de jo knap nok tæmme bolden. Elendig præstation.
Hvis du ikke kunne se at Betis var et helt andet hold idag, har du nok ikke set dem spille meget. De sejler rundt i defensiven og har ingen balance - det gjorde de ikke idag, fordi de havde 6 forsvarsspillere på banen idag og alle arbejdede hårdt. Mod en offensiv som vores virker det bare - vi skal bruge 100 chancer på at score.
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Hvis du ikke kunne se at Betis var et helt andet hold idag, har du nok ikke set dem spille meget. De sejler rundt i defensiven og har ingen balance - det gjorde de ikke idag, fordi de havde 6 forsvarsspillere på banen idag og alle arbejdede hårdt.
Det er da fuldstændigt underordnet hvordan Betis plejer at spille! De var på hælene i de første 20 min og det eneste der ændrede sig, var at vi stoppede med at spille bold. Vi spiller uafgjort mod et hold uden evne idag.
Vi kan stadig ikke finde ud af hold der står lavt. Vi kan kun spille når modstanderen giver os rum at løbe i f.eks. Galatasaray eller Sevilla. Resten af tiden er en ynk at se på og alle tre år med Zidane har været sådan her.
Problemet er ikke at nogen underpræsterer, problemet er at vi altid gør det her. Vi spiller et par gode kampe, og poof så er alt glemt og vi er tilbage til stenalderen. Hver eneste gang. Carvajal spiller godt et par kampe og bum så er han Odriozola igen.
Samme historie, nyt årstal.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
At han så undervejs vælger at udskifte holdets topscorer når man jagter et mål, og tilmed også skifter Vinicius ind, som efterhånden ligner en parodi af sig selv når han skal afslutte eller aflevere, det er dybt kritisabelt. Jeg var solidt plantet på Team Vinicius i sidste sæson, men hans udviklingen er i bedste fald gået fuldstændigt i stå, og i værste fald droppet helt ud over kløften. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke arbejder intenst med ham i forhold til de afslutninger, når genfærdet af Ray Charles kan se at det er helt skidt. Jeg har set langt skarpere afsluttere i det danske serieboldssystem.
DC19