Optakt: Real Madrid - Paris SG, CL, 5. spillerunde

6 år 8 måneder siden #109 af longwind

Kiwes skrev: Nu står vi med et ligegyldig uafgjort resultat, enkeltmandsfejl der endnu engang koster og en skadet Hazard. Dejlig dag.....
Ja jeg er ikke positiv.

Nej, og du er også resultatorienteret. Nogle gange spiller man dårligt og vinder, andre gange spiller man godt og taber. Hvis man vil forbedre sig skal man se på indsatsen og ikke på resultatet. Og indsatsen i dag var fremragende, og det tager Varanes hjerneblødning ikke noget fra.

Masser af positivt at tage med fra den kamp her
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 8 måneder siden #110 af Madridista02
Bitter, bitter og bitter smag i munden! Vi spiller nok det bedste fodbold vi har gjort, i hele sæsonen! Alligevel ender kampen 2-2. Synes det er bekymrende, at vi ikke scorer flere mål i den her kamp. Vi SKAL være skarpere foran mål, ellers kommer vi ingen steder! Øv. Ellers en helt igennem forrygende spillet kamp af de hvide. PSG bliver spillet ud af kampen, men jeg kan ikke lade være med at drage paralleller til det omvendte opgør, hvor det er PSG der spillede os ud af banen, men modsat os, så gør de arbejdet færdigt og vinder 3-0.

Jeg savner Pepe :(

6 år 8 måneder siden #111 af Jonas
Jeg er med på at spillet så fint ud idag, men når det er sagt så synes jeg vores impotens oppe foran blev udstille idag. Jeg er med på vi scorede 2 men det skulle have været meget mere og vi er decideret dårlige til at udnytte spilovertaget.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

6 år 8 måneder siden #112 af Kiwes

longwind skrev:

Kiwes skrev: Nu står vi med et ligegyldig uafgjort resultat, enkeltmandsfejl der endnu engang koster og en skadet Hazard. Dejlig dag.....
Ja jeg er ikke positiv.

Nej, og du er også resultatorienteret. Nogle gange spiller man dårligt og vinder, andre gange spiller man godt og taber. Hvis man vil forbedre sig skal man se på indsatsen og ikke på resultatet. Og indsatsen i dag var fremragende, og det tager Varanes hjerneblødning ikke noget fra.

Masser af positivt at tage med fra den kamp her

Vi var klart bedst, men vi fortsætter med at lukke de dummest mål ind. Det er forskellen på hold der vinder og taber.
Havde Hazard ikke været skadet ville mit humør være bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

6 år 8 måneder siden #113 af Mln25
Vi udspiller et PSG hold der splittede hos fra atomer for 1 måned siden. Jeg er tilfreds
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, doven

6 år 8 måneder siden #114 af Ramos4
Altså de seneste gange vi har vundet hele lortet, da har vi spillet uafgjort hjemme mod Dortmund, uafgjort hjemme mod Tottenham og blevet 2'er i gruppen to ud af de tre seneste gange vi vandt CL.

Gruppespil er gruppespil - og ikke mere. Vi er videre. Videre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Bismo, Fondo_Sur, longwind

6 år 8 måneder siden #115 af mohbar

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

Ramos4 skrev: Fuldstændig ligegyldigt. Vi spiller bedre end længe, det er det jeg tager med mig fra kampen. Vi skal selvfølgelig ikke lave sådanne forsvarsfejl, men 9/10 gange ville vi vinde kampen.

Vi var videre inden kampen startede, det handlede udelukkende om spillet i dag for mig. Og det var der.

Omvendt kan man jo så også påstå at PSG tillod os en del fordi de også nærmest er sikre på 1. Pladsen..

Du synes ikke PSG har mødt seriøse op?

Joda, men de var videre som nr. 1.

Selv kommentatorerne snakkede (efter kampen) om at det blev nok mest taget som en træningskamp.

6 år 8 måneder siden #116 af Ramos4

mohbar skrev:

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

Ramos4 skrev: Fuldstændig ligegyldigt. Vi spiller bedre end længe, det er det jeg tager med mig fra kampen. Vi skal selvfølgelig ikke lave sådanne forsvarsfejl, men 9/10 gange ville vi vinde kampen.

Vi var videre inden kampen startede, det handlede udelukkende om spillet i dag for mig. Og det var der.

Omvendt kan man jo så også påstå at PSG tillod os en del fordi de også nærmest er sikre på 1. Pladsen..

Selv kommentatorerne snakkede (efter kampen) om at det blev nok mest taget som en træningskamp.

Nej de gjorde ikke. Laudrup sagde at spillere på det her niveau altid tager tingene seriøst - SELV hvis det havde været en træningskamp.

Hvad er du ude på her? Du snakker sort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 8 måneder siden #117 af Bismo

mohbar skrev:

Ramos4 skrev:

mohbar skrev:

Du mener Carsten Werge og co.? Hvornår har de sidst givet os credit for noget som helst?

PSG satstede hele butikken på at vinde og stillede op med deres bedste hold. Enhver anden udlægning er useriøs.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Bismo.

6 år 8 måneder siden #118 af El Rojo
Ramos4. Kan kun lide at skrive positive indlæg. Så nej ;)
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved El Rojo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 8 måneder siden #119 af Fondo_Sur
PSG gav 100%. De blev bare fuldstændigt sat til vægs spillemæssigt i store dele af kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 8 måneder siden #120 af Madridista02
Der var sgu ikke meget træningskamp over den her kamp hehe :D Mærkelig kommentar.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum