Optakt: Real Madrid - Paris SG, CL, 5. spillerunde
Ramos4 skrev: Fuldstændig ligegyldigt. Vi spiller bedre end længe, det er det jeg tager med mig fra kampen. Vi skal selvfølgelig ikke lave sådanne forsvarsfejl, men 9/10 gange ville vi vinde kampen.
Vi var videre inden kampen startede, det handlede udelukkende om spillet i dag for mig. Og det var der.
Helt enig. Jeg er mildt irriteret, men spillet i dag har været forrygende, og det er det vigtige.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad os håbe spillerne lærer af det fremadrettet, idag betyder det heldigvis ingenting.
DC19
mohbar skrev:
Ramos4 skrev: Fuldstændig ligegyldigt. Vi spiller bedre end længe, det er det jeg tager med mig fra kampen. Vi skal selvfølgelig ikke lave sådanne forsvarsfejl, men 9/10 gange ville vi vinde kampen.
Vi var videre inden kampen startede, det handlede udelukkende om spillet i dag for mig. Og det var der.
Omvendt kan man jo så også påstå at PSG tillod os en del fordi de også nærmest er sikre på 1. Pladsen..
Det er en underlig fortolkning af kampen...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Valverde er klasse. Fantastisk klog, tager udelukkende gode beslutninger. Vild energi i løbene og masser af fede erobringer
- Kroos og Casemiro er (stadig) verdensklasse
- Benzema er verdens bedste angriber, udfordret af Messi og evt. Lewandowski
- Marcelo og Carvajal er stadig uovertrufne offensive backs
- Isco kan stadig spille bold. Stadig en kende for langsom i tanke, men mener ikke han behøver at have udspillet sin rolle på det her hold. Glad for at se hvordan han indgår i spillet i første halvleg især
- Hazard er vanvittig!
- Vigtigst af alt: Holdet spiller med en intensitet og en fart i den første halve time, som ingen har set i laaang tid. Hold kæft hvor var det en fornøjelse
Og selvfølgelig et par streger i regningen.
- Courtois er en kæmpe ugidelig torsk. Navas er ca. 8 gange så god
- Ramos er en børneagtig idiot
- Hjemmepublikummet piber stadig af Bale. Jeg hader ham også, men støt nu holdet
- Carsten Werge er som sædvanlig til at kaste op over
- .. og selvfølgelig værst af alt: Hazard, som er på vej mod sit topniveau går skadet ud
El Rojo skrev: Dejlig fodboldaften. Rigtig meget positivt at tage med.
- Valverde er klasse. Fantastisk klog, tager udelukkende gode beslutninger. Vild energi i løbene og masser af fede erobringer
- Kroos og Casemiro er (stadig) verdensklasse
- Benzema er verdens bedste angriber, udfordret af Messi og evt. Lewandowski
- Marcelo og Carvajal er stadig uovertrufne offensive backs
- Isco kan stadig spille bold. Stadig en kende for langsom i tanke, men mener ikke han behøver at have udspillet sin rolle på det her hold. Glad for at se hvordan han indgår i spillet i første halvleg især
- Hazard er vanvittig!
- Vigtigst af alt: Holdet spiller med en intensitet og en fart i den første halve time, som ingen har set i laaang tid. Hold kæft hvor var det en fornøjelse
Og selvfølgelig et par streger i regningen.
- Courtois er en kæmpe ugidelig torsk. Navas er ca. 8 gange så god
- Ramos er en børneagtig idiot
- Hjemmepublikummet piber stadig af Bale. Jeg hader ham også, men støt nu holdet
- Carsten Werge er som sædvanlig til at kaste op over
- .. og selvfølgelig værst af alt: Hazard, som er på vej mod sit topniveau går skadet ud
Meget godt opsummeret. Vil du gide gøre det hver kamp?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja jeg er ikke positiv.
El Rojo skrev: Carsten Werge er som sædvanlig til at kaste op over
Er glad for at jeg skal høre på de der Onside idioter længere. Streamer på Engelsk.
Hold kæft det var klasse, samtlige spillere viser klasse og engagement. Den her kamp vinder vi 6-2 mod alle andre hold end et der har Navas på kassen. Håber Hazard er ok!
longwind skrev: Er det bare mig eller har Bale tabt sig en del? Han ligner ikke et muskelmonster længere, hans frame er meget mindre nu?
Ham og resten af holdet. De virker allesammen meget mere slanke.