Optakt: Real Madrid - Paris SG, CL, 5. spillerunde
Ramos4 skrev: Ramos har ellers spillet godt og brudt meget, men hvad fanden går han med frem for. Idioten.
Fatter ikke at der var frispark på Marcelo. Den skulle være annulleret fordi Courtois simpelthen ikke rammer Icardi overhovedet. Han lader benet hænge.
Courtois er virkeligt klodset i situationen. Han løber ind i Icardis løb, så tror at straffen ville være god nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Men som sagt, så spiller vi virkelig godt. Benzema, Hazard, Kroos og Marcelo fungerer virkelig godt i kombinationspillet. Så er der Valverde og Casemiro der bare styrer midtbanen og er virkelig stærke. Isco har fået og får meget kritik, men han har sgu spillet godt idag. Hvis vi kan få ham i form, så bliver han en kæmpe gevinst for os. Der er ikke nogen i klubben der har et first touch som ham, udover Marcelo, og måden han holder fast i bolden og dermed boldbesiddelsen, er så mega vigtig i de her kampe. Det har været en fryd at se på indtil nu - men også derfor, er det så frustrerende, at vi er ved, at smide det på jorden pga. Ramos skal op i angrebet og Courtois vælger at flyve ud, uden nogen som helst grund for det. Nå! Glæder mig til 2.halveg. Nu skal kampen bare lukkes!
Jeg savner Pepe :(
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Ramos har ellers spillet godt og brudt meget, men hvad fanden går han med frem for. Idioten.
Fatter ikke at der var frispark på Marcelo. Den skulle være annulleret fordi Courtois simpelthen ikke rammer Icardi overhovedet. Han lader benet hænge.
Courtois er virkeligt klodset i situationen. Han løber ind i Icardis løb, så tror at straffen ville være god nok.
Han løber efter bolden og stopper op alt hvad han kan da han kan se han ikke kan nå den før Icardi. Icardi lader benet hænge men Courtois rammer ham altså ikke. Bolden er på vej væk fra mål i øvrigt.
Men ja, den dømmes ofte.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Florentino Pérez
Derfor burde han simpelthen ikke kunne give det på VAR, men burde i stedet se, at der var straffe og derfor ikke rødt (hvilket der ikke var uanset).
Vi spiller flot, og jeg kan kun begræde, at Hazard ikke kom til klubben noget før. Hvilken fornøjelse!
Valverdes løb op til 1-0 målet har indtil videre været det afgørende moment i kampen.
Defensivt står vi utrolig svagt, og de situationer hvor Ramos eller Varane skubber op for at dække alt for frie spillere som trækker ned i mellemrummet gør Psg's chancer kæmpe. Det er nok bare et spørgsmål om tid før de 2 rette afleveringer kommer. Her må Casemiro seriøst snart til at komme ind i kampen! Det er sjældent han spiller bedre offensivt end defensivt, men lige den her halvleg har det lykkedes ham.
Ellers er jeg oven ud begejstret for det her hold, og Zidane. Hold kæft hvor har Zidane på kort tid forvandlet det her hold, og de her spillere til at spille som et hold med flydende kombinationer. Om vi vinder eller taber er selvfølgelig ikke ligegyldigt, men vores hold kan være med, og dominere. Ikke, at vi vinder Chl denne sæson, men vi kører trods alt kun på 3. måned hvor sæsonen for alvor er startet, og resultatet spillemæssigt på så kort tid er imponerende, og hvad kan det ikke blive til? Benzema og Hazard bliver bedre og bedre, men forhåbentlig langtfra topniveauet endnu.
Isco kommer ind og løser opgaven til perfektion - ihvertfald indtil videre.
Jeg er begejstret, og selvom vi skulle tabe idag, så er mit humør efter det her spil højt, for igen, hvad kan det ikke blive til når Zidane forhåbentlig til sommer for alvor kommer til at sætte sit præg på truppen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real HWL skrev: Hvis vi lige ser bort fra det VAR rod, så har det virkelig været en god kamp. Syntes Real har spillet fantastisk. Hazard, bare wow! Jeg glemmer helt Mbappe når jeg ser Hazard spille fodbold. Han får det til at se så legende let ud.
Mbappe virker meget én-dimensionel i sit spil når man ser på Hazard. Mbappe er hurtig og det er pretty much det. Men han skal nok få udviklet sig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fondo_Sur skrev: Zidanes taktik har nok virket. At “lukke kampen ned” ved simpelthen at udnytte holdets helt unikke teknik. Men man scorer næppe 4-5 mål på det her. Ikke at det er nødvendigt, men der ikke farlige nok løb.
Valverdes løb op til 1-0 målet har indtil videre været det afgørende moment i kampen.
Synes nu nok ellers der har været chancer nok til både 3 og 4 mål. Marcelos skud efter en god hjørnesparkskombination, og Kroos som har haft to nærgående forsøg, ligesom Carvajal også fulgte godt op med en kanonkugle af et skud. PSG skal være glade for Navas i den her kamp, for han er den eneste som har holdt dem inde i kampen.
DC19
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Han løber efter bolden og stopper op alt hvad han kan da han kan se han ikke kan nå den før Icardi. Icardi lader benet hænge men Courtois rammer ham altså ikke. Bolden er på vej væk fra mål i øvrigt.
Men ja, den dømmes ofte.
Synes i hvert fald heller ikke at der skulle have været dømt rødt. Icardi er jo som du er inde på på vej ned mod hjørneflaget.
Isco gør det super godt i dag. Han er hele tiden spilbare i mellemrummet. Lidt synd de ikke altid ser hans løb.
Hazard og Benz driver gæk med PSG's forsvar i dag.
Ramos.. Hvad skal man efterhånden sige om ham. Så tåbelig at storme frem når der mangler få minutter af halvlegen og vi er i fuld kontrol.