Optakt: Real Madrid - Celta, LaLiga, 24. spillerunde

6 år 5 måneder siden #61 af Sahinovic
Altså lidt mere kraft i den, så havde det været en udvisning. Ikke gennemtænkt ihvertfald.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #62 af elle44

longwind skrev: Sgu da en pænt usympatisk tackling a Bale? Hvad skulle det til for? Ikke ligefrem fordi det var et kontraangreb han stoppede.

Han ville vel lige vise han stadig kunne ramme et eller andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

6 år 5 måneder siden #63 af Real HWL
Bale skal have 5 for den takling på Rafinha

6 år 5 måneder siden #64 af Real HWL

longwind skrev:

Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.

Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.

Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Som så mange gange før i sæsonen, smider man 45 min ud af vinduet. De skaber stort set ikke en chance i hele 1. halvleg. Har man overhovede et skud på mål?
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Real HWL.

6 år 5 måneder siden #65 af Sahinovic
Jeg sidder med en dårlig fornemmelse, håber der er fokus nede i forsvaret.

Florentino Pérez

6 år 5 måneder siden #66 af Kiwes
Ind med Isco for Bale og Mendy for Marcelo.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 5 måneder siden #67 af longwind

Real HWL skrev:

longwind skrev:

Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.

Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.

Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.

Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 5 måneder siden #68 af Sahinovic
Bale bliver klappet af banen, han gider ikke engang se på dem en eneste gang :-D

Florentino Pérez

6 år 5 måneder siden #69 af Kiwes
Jeg havde det så meget på fornemmelsen .....

6 år 5 måneder siden #70 af Ramos4
Hvorfor er Ramos helt oppe på midtbanen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

6 år 5 måneder siden #71 af Real HWL

longwind skrev:

Real HWL skrev:

longwind skrev:

Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.

Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.

Jeg behøver vel ikke sige mere. Forfærdelig indsats over hele linjen.

6 år 5 måneder siden #72 af Kiwes
Ramos og varane har været så elendige

Leveret af Kunena Forum