Optakt: Real Madrid - Celta, LaLiga, 24. spillerunde
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vinicious er ikke højre kant, og bliver det aldrig. Han gør nogenlunde god figur, men så skal han spille i venstre side.
Rodrygo er for ung. Han spillede mange kampe, hvor han var totalt anonym.
Lucas Vasquez er en boldmongol.
Bale er fuldstændig færdig. Han ligner en, der har røget sig skæv inden kampen.
Oveni det har du også en Benzema, der kun søger venstre siden, så der kommer intet kvalitet fra højre siden. Carvajal sejler også med hans indlæg.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Et forsvar som har spillet så mange kampe sammen, men alligevel formår de at stå så ustruktureret. Det koster, og så hjælper det bare heller ikke, at Benzema virkelig har været forfærdelig dårlig i 2020. Han er der bare slet ikke, men det er hans holdkammerater omkring ham simpelthen bare heller ikke. Hazard var strålende, men hvad fanden laver en mand som Bale på holdet. Forfærdelig kamp med få undtagelser af gode individuelle præstationer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.
Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.
Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.
Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.
Jeg behøver vel ikke sige mere. Forfærdelig indsats over hele linjen.
Hvis du tror at et mål ændrer på tingene så tager du da grundigt fejl :D I øvrigt er den defensive indsats slet ikke hvad vi diskuterede. Du tænker helt utroligt resultatorienteret.
Vi har da spillet som en pose lort idag. Hazard har været et frisk pust. Men som hold, har vi da fejlet big time. Men fair nok hvis du syntes vi har spillet godt. Så er du jo rimelig nem at imponere.
Der findes jo en masse inde imellem godt og "som en pose lort". Jeg har slet ikke sagt, at jeg synes vi spiller specielt godt i dag. Jeg synes vi spiller en udmærket kamp og taber kampen på to isolerede forsvarsblundere. Fordi centralforsvaret holder en mental ferie i dag betyder det ikke at holdet som helhed spillede dårligt.
Offensivt var det heller ikke noget man blev særlig våd af. Valverde er totalt anonym, der var så mange ting idag der ikke fungeret. Ja vi presser fint til tider, men til hvad nytte? Vi skaber stort set ingen ting. Jeg er pisse skuffet over indsatsen. Nu er det min tur til at sige, "det er nemt for mig at sige nu" Men efter 1. halvleg tænkte jeg, det bliver en af de aftner hvor det bare ender i en stor skuffelse.
Rodrygo kan godt tage den. I hvert fald foran Bale.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
I dag bliver vi straffet af en uhyre effektiv modstander, der reelt har 2 chancer, som de score på.
Kiwes skrev: Det umuligt at blive fan af Zidane når han bliver ved med at bruge Bale........Altså hvad sker der?
Jeg har tre bud; 1) Bale har indskrevet et eller andet i sin kontrakt der gør han skal spille (e.g. kompensation hvis han ikke gør eller lignende), 2) ledelsen i klubben har pålagt ZZ at spille Bale (måske med henblik på et desperat håb om videresalg) eller 3) ZZ gør en pointe ud af at spille Bale således at ZZ fremstår professionel og upåvirket af deres dårlige forhold.
Jeg synes ofte vi er blevet spillet tynde, og at Varane og Ramos har set skidt ud dernede. Så det ville da være spændende at se hvor mange åbne chancer der er blevet skabt mod os, for jeg er ret sikker på at der er tale om rigtigt mange.
Florentino Pérez
Jonas skrev:
Kiwes skrev: Det umuligt at blive fan af Zidane når han bliver ved med at bruge Bale........Altså hvad sker der?
Jeg har tre bud; 1) Bale har indskrevet et eller andet i sin kontrakt der gør han skal spille (e.g. kompensation hvis han ikke gør eller lignende), 2) ledelsen i klubben har pålagt ZZ at spille Bale (måske med henblik på et desperat håb om videresalg) eller 3) ZZ gør en pointe ud af at spille Bale således at ZZ fremstår professionel og upåvirket af deres dårlige forhold.
Du har en Lucas der har gjort det godt de sidste 2 kampe, men bliver ved med at bruge Bale - hvis du vil spille 4-3-3. Det giver ingen mening. Jeg kan fint forstå Marcelo i dag. Iøvrigt skal vi stoppe med at bruge Vinci i højre, han gjorde alt forkert der ovre.
Det tydeligt at vi har problemer mod defensive hold. Det er det 3 hold vi har smidt point til der har spillet 5-3-2 mod os på hjemmebane.
madrid2000 skrev: Jeg synes faktisk vi spillede markant bedre i dag end vi tidligere har gjort, hvor vi har vundet kampene. Folk har bare været blinde over for det, fordi vi fik 3 point. Faktum er, at vi har spillet dødkedeligt i 90% af kampene i denne sæson.
I dag bliver vi straffet af en uhyre effektiv modstander, der reelt har 2 chancer, som de score på.
Come on. Det er jo ligemeget "at spille godt", hvad det så end betyder.
Det er ikke bare to chancer, men to friløbere Celta får. Det må ikke ske. Så er man bare ikke bedre resultatmæssigt på dagen end et nedrykningstruet hold. Og det er jo pointene man spiller om.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-