Optakt: Real Madrid - Celta, LaLiga, 24. spillerunde
Hvorfor kan de ikke bare lukke den f fodboldkamp???
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.
Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.
Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.
Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.
Jeg behøver vel ikke sige mere. Forfærdelig indsats over hele linjen.
Hvis du tror at et mål ændrer på tingene så tager du da grundigt fejl :D I øvrigt er den defensive indsats slet ikke hvad vi diskuterede. Du tænker helt utroligt resultatorienteret.
Vi har da spillet som en pose lort idag. Hazard har været et frisk pust. Men som hold, har vi da fejlet big time. Men fair nok hvis du syntes vi har spillet godt. Så er du jo rimelig nem at imponere. Vi var da heller ikke på noget tidspunkt tæt på at lukke kampen. I mine øjne var det en helt igennem sørlig indsats. Og så kan du sige jeg er resultatorienteret, det kan jeg godt leve med. Men når vi spiller på hjemmebane, så forventer jeg meget mere end det vi så i aften. Skandale!!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ufattelig hvorfor det skal være så svært for Real Madrid at vinde la liga!
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Manden er IKKE EN ANGRIBER. Zidane skulle ha’ skiftet Nacho eller Militao ind i stedet for Mendy så Ramos kunne tillade sig at spille så frembrusende og offensivt uden at skabe ubalance i forsvaret. Kampens fjols.
Sørgeligt vi smider alt igen til barcelona.
Ynkeligt.
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.
Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.
Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.
Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.
Jeg behøver vel ikke sige mere. Forfærdelig indsats over hele linjen.
Hvis du tror at et mål ændrer på tingene så tager du da grundigt fejl :D I øvrigt er den defensive indsats slet ikke hvad vi diskuterede. Du tænker helt utroligt resultatorienteret.
Vi har da spillet som en pose lort idag. Hazard har været et frisk pust. Men som hold, har vi da fejlet big time. Men fair nok hvis du syntes vi har spillet godt. Så er du jo rimelig nem at imponere.
Der findes jo en masse inde imellem godt og "som en pose lort". Jeg har slet ikke sagt, at jeg synes vi spiller specielt godt i dag. Jeg synes vi spiller en udmærket kamp og taber kampen på to isolerede forsvarsblundere. Fordi centralforsvaret holder en mental ferie i dag betyder det ikke at holdet som helhed spillede dårligt.
Fondo_Sur skrev: Nacho ind i stedet for Ramos.
Nej bare nej. Vi skal have købt en erfaren verdensklasse forsvarsspiller. Hverken Nacho eller Militao er løsningen. Desværre er Ramos bare ikke en særlig god forsvarsspiller - han er dog god at have når vi jagter føringen.