Optakt: Real Madrid - Celta, LaLiga, 24. spillerunde
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev:
longwind skrev:
Real HWL skrev: Syntes det er svært at save enkelte spillere over idag. Syntes hele holdet stinker. Brækker mig over den indstilling man altid kommer med til de her must win kampe.
Uenig. Holdet har presset og holdt højt tempo siden vi kom bagud. Jeg synes det er fair at fremhæve de spillere der tager fart og kvalitet ud af spillet.
Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Man skaber stort set ingen ting i 1. halvleg.
Det er nemt for mig at sige nu, men jeg var ikke rigtig bekymret for at vi nok skulle score 2. Der er optræk til en del chancer i første halvleg uden at det for alvor bliver til noget, men tempoet og presset er højt. Havde spillet været langsomt havde jeg ikke været så fortrøstningsfuld. Det er netop en af de ting Hazard gør rigtig godt, og som Bale gør rigtig skidt - holder fart i spillet.
Jeg behøver vel ikke sige mere. Forfærdelig indsats over hele linjen.
Hvis du tror at et mål ændrer på tingene så tager du da grundigt fejl :D I øvrigt er den defensive indsats slet ikke hvad vi diskuterede. Du tænker helt utroligt resultatorienteret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fokus hos Varane og Ramos, hvad bilder jeg mig dog ind at sætte så høje krav.Sahinovic skrev: Jeg sidder med en dårlig fornemmelse, håber der er fokus nede i forsvaret.
Florentino Pérez
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Florentino Pérez
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Men fedt at man kan være verdens bedste klub, men aldrig kan køre en kamp hjem stille og roligt. Vi troede en 2-1 var i hus. Og så blev det indianerbold til sidst, hvor vi kunne have tabt det hele. Amatøragtigt at det sker så tit.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
elle44 skrev: Men hvorfor scorer Benz ikke. Han har svigtet mange gange siden november
Benzema har fået er free pass fordi han bar holdet hele efteråret. Men han har virkelig intet vist hele vinteren.